Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עידכון :

הרמתי את האוטו על גיק , ביצעתי את הבדיקה של "החופש הצירי" ולא הרגשתי שום חופש .

האם עכשיו בוודאות ניתן לשלול את הבעיה בנאבה ?

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם
תרים את הרכב על ג'ק ותוך כדי שאתה שם את שתי הידיים פעם בשעה שש ושתיים עשרה ופעם בשעה שלוש ותשעה תשחק עם הגלגל ותנסה להרגיש חופש צירי

 

הסבר מדויק.

תנסה לחזור על הבדיקה ברגש, כלומר לא מדובר בניענוע פראי של הגלגל אלא באחיזה בשתיים שלוש אצבעות בכל יד וניענוע עדין. תנועה של כמה מילימטרים היא כל מה שאתה מחפש.

 

עוד דבר שהייתי ממליץ לך לבדוק - העמד את הרכב על משטח ישר וישר את ההגה למצב נסיעה ישרה (במדויק !). במצב הזה קח מטר רץ רגיל ותמדוד את המרחק בין מרכזי הסרנים בשני צידי הרכב.

האם התוצאה אחידה בין שני הצדדים ומתאימה לנתוני היצרן?

פורסם

ניסיתי את השיטה שלך , למען האמת אני לא בדיוק מרגיש חופש , כלומר אני מרגיש תנועתיות מזערית , אבל לדעתי זה עקב הסיבה שכשאני אוחז בצמיג על מנת לבצע את הבדיקה , הוא מתעוות מעט.

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

חבריה אני צריך את העזרה שלכם.

האם ניתן לבדוק בדרכים נוספות את הנאבה , לפני שאני נכנס לסיפור של שיטת הניסוי והטעיה "החלף ואז נראה ואז בוא תחליף עוד זה בטוח זה ..."

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

לדעתי אם היה לך חופש במייסב גלגל זה היה מלווה ברעש מחלקו האחורי של שהרכב. גש למכון פרונטים לבדיקת של זויות ההיגוי של הסרנים.

עד כמה שידוע לי אין אפשרות לבצע כוונים או החלפת מכלולים בסרן של הטיפו ותאלץ להחליפו בשלמותו במידה והוא עקום.

אפשרות נוספת היא לבצע ישור ע"י מכבש נייד שנמצא ברשותו של כל מכון פרונטים.

×
×
  • תוכן חדש...