Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה קורה לי בהילוך 3 ומעלה במהירויות הגבוהות תמיד באיזור 4 סל"ד מין רעש של אויר כזה פקפקים מהמנוע נשמע פיצוץ חזק מאיזור האגזוז כמו בק פייר ואז נפילה האוטו נעצר לשניה וחצי וממשיך כמובן שאני מוריד את הרגל מהגז ממה זה נובע חוסר דלק (משאבת דלק תקולה ) חייב את עזרתכם ?

 

אני מזכיר לפני כן החלפתי פלגים +חוטי הצתה איכותיים

אני מאמין ואתם

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

נשמע כמו עודף דלק והצתה מוקדמת...

 

כשהחלפת פלאגים הם היו שחורים?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

שמתי פלאגים של גולף 3 אלקטרוטות אמרו לי שזה מתאים

אני מנסה לפתור את הבעיה הזאותי כמבר שנה

אבל אם אני שופך מים על הפילטר פתוח הוא מקרטע אבל נוסע טוב ושהו אמתייבש הוא עשוה את הבעייה הזאותי

פורסם

למה לכל הרוחות אתה שופך מים על הפילטר פתוח,מה יש לאנשים פה.

הרכב קירטע לך כי גרמת לדטונציה- איחור הצתה.

במקרה הגרוע היית גורם למנוע להיכנס לנעילה הדירוסטטית ואז תלך לחפש.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

חברה קורה לי בהילוך 3 ומעלה במהירויות הגבוהות תמיד באיזור 4 סל"ד מין רעש של אויר כזה פקפקים מהמנוע נשמע פיצוץ חזק מאיזור האגזוז כמו בק פייר ואז נפילה האוטו נעצר לשניה וחצי וממשיך כמובן שאני מוריד את הרגל מהגז ממה זה נובע חוסר דלק (משאבת דלק תקולה ) חייב את עזרתכם ?

פורסם

תבדוק את הלמדא שלך (יחס דלק אוויר) וכיוון הצתה.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

קניתי חדש אירפלומטר וגם בדקתי אם חבר שהחלפנו והבעיה לא ניפתרה ובדקתי גם את החלו השקוף אם המקדם הצתה הכל טוב אני כבר משתגע מה יכול להיות הבעיהה

פורסם

יש מצב משאבת דלק או מזרקים משהו ?? כבר ישתגעתיי למצוא תבעיה הזאותי הכול אורגנל באוטו אין מזרקים גדולים אין טורבו גדול הכל מקורי באוטו חוץ מפילטר אוויר

פורסם

למה אתה שולח עשר הודעות באותו שרשור ביום אחד, אתה יודע יש כאן עוד אנשים שמחפשים עזרה חוץ ממך, אתה לא הכי חשוב.

גש למוסך שיבדוק לך מאיפה נובעת הבעיה!

 

אין כאן איזה מנהל שיכול לעצור את ההקפצות האלה?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

בואנה יפצוע אחד תיזהר אני לא יעצור לך תפרצוף

 

בקיצור אני צריך עזרה בקשר להאוטו גם במוסך לא עזרו לי אם אתה כל כך רוצה לדעת כי האוטו לא מתחבר למחשב..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...