חברה קורה לי בכל הילוך באיזור 3-4 סל"ד מין רעש של אויר כזה פקפקים מהמנוע נשמע פיצוץ חזק מאיזור האגזוז כמו בק פייר ואז נפילה האוטו נעצר לשניה וחצי וממשיך כמובן שאני מוריד את הרגל מהגז.
ממה זה נובע חוסר דלק (משאבת דלק תקולה ) חייב את עזרתכם ?
יש באוטו פלגים של גולף 3 אלקטרוטות.
החלפתי חיישן אירפלומטר של האוויר חדש וגם בדקתי אותו ברכב אחר והוא תקין.