Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני רוצה להתאים את שלושת הרכיבים הנ"ל.

מה שחשוב לי זה ה SQ.

 

אה, ופרט קטן וחשוב :

אני רוצה להתכנס ל 2000-2500 שח .

 

חשבתי על המגבר את mac audio Z4200 - עלות בסביבות ה 1140 שח .

דעות ועיצות בנושא ?

פורסם

יש לך חיווט לחיבור מגבר ברכב? אם לא, אז החיווט והתקנה יעלו לפחות 500 ש"ח.

 

עכשיו, SQ ותקציב של 2000 - 2500 ש"ח לא יכולים לבוא במשפט אחד לצערי.

 

בתקציב כזה אפשר לבנות מערכת נחמדה +/-, ואם תתפשר על רכיבים יד שניה (שזו אופציה טובה לדעתי) אז ניתן לבנות מ"ע עוד יותר נחמדה - אבל לא יותר מזה.

 

בברכה.

פורסם

תשמע ,

HU יש כבר (clarion 775)

התקציב הנ"ל הוא רק לרכיבים האלו.

ברור לי שזה לא יהיה state of the art , אבל כל דבר מעל נחמד+, יתקבל בברכה..

מה התקציב שצריך על מנת לעלות רמה ?

פורסם

לא ענית לי על השאלה האם יש לך חיווט ברכב!

1.איזה סוג מוסיקה אתה שומע?

2. מה הצוויון סאונד (מבחינת גבוהים) אתה אוהב/מעדיף? - טויטרים חדים? טויטרים רכים?

3. איזה גודל רמקולים נכנס לרכב שלך מקדימה?

4. איזה גודל סאב אתה מעדיף? 10"? 12"?

פורסם

בעיקר רוק hip hop .

* אני לא אוהב טוויטרים חדים מדיי , זה מציק לאוזן .

* מקדימה יש מקום ל 4 אינט"ש בדש בורד, אפשר לשים משהו בדלתות.

* סאב - 12 .

פורסם
בעיקר רוק hip hop .

* אני לא אוהב טוויטרים חדים מדיי , זה מציק לאוזן . אז אני מציע לך ללכת על סטים של מורל.

* מקדימה יש מקום ל 4 אינט"ש בדש בורד, אפשר לשים משהו בדלתות. - מה ז"א ? יש מקום בדלתות מקדימה או לא?

* סאב - 12 .

אחלה.

 

ועוד פעם לא ענית לי על השאלה האם קיים חיווט לחיבור מגבר + חיווט לרמקולים.

 

אם אתה רוצה שיעזרו לך כאן אז אנא ממך תענה על השאלות ששואלים אותך, כי בלי זה אי אפשר להעריך את התקציב לרכיבים נטו.

 

בהצלחה.

פורסם

סבבה,

צודה .

 

לא , אין לי חיווט.

אבל זה לא בעיה , נשאר הרבה "שאריות" מהתקנה של חבר ... (כמה חיוט אמור לעלות ?)

 

אין מקום בדלתות , אפשר לייצר .

פורסם

אם אפשר לייצר אז תייצר! וכדאי שזה יהיה ל6.5" כי זה הכי אופטימלי.

סט חיווט בינוני יעלה כ 200 ש"ח, ואם תתקין את החיווט לבד אז תחסוך כמה מאות שקלים.

 

אז ככה:

יש לנו כ2500 ש"ח לקומפ', מגבר וסאב.

חדש:

1. מגבר : פולס אודיו 2900 (זהה למק אודיו 4200) בערך כ 550 ש"ח.

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=BA2900&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=398&aff=Zap&lang=HE

 

2. קומפוננט: דוטק אוביישן 6 1250 ש"ח.

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=577156

 

3. סאב: רוקפורד P2 650 ש"ח.

http://www.zap.co.il/fs.asp?PID=260591848&sog=T-Speakers

 

3.א. תיבה לסאב כ200 ש"ח.

 

הגענו ל2650 בלי חיווט עם מגבר בינוני ומטה , אבל בסה"כ מ"ע נחמדה שתשמע טוב לדעתי.

פורסם
סבבה,

צודה .

 

לא , אין לי חיווט.

אבל זה לא בעיה , נשאר הרבה "שאריות" מהתקנה של חבר ... (כמה חיוט אמור לעלות ?)

 

אין מקום בדלתות , אפשר לייצר .

משאריות אי אפשר להתקין מערכת אתה לא תתחיל לחבר את כל השיריות ביחד! אתה צריך 4 מטר כבל פלוס ומטר כבל מינוס, כבל לרמקולים, בית פיוז, פיוז בתוכו ו RCA, לפחוט אחד. או ליקנות בניפרד או ליקנות סט. הסט עולה קרוב ל150 ש"ח, מדובר על סט בסיסי שלמערכת שלך אני מקווה שיספיק.

בהצלחה.

פורסם

ההתקנה נעשתה ע"י תומר מתומקר, בחור מאוד מקצועי .

ה fine tuning נעשו ע"י דרור, על מנת להגיע לסאונד שאני רציתי ...

החבר'ה השקיעו הרבה מאוד זמן (כמעט 4 שעות )

 

לגביי איך המערכת נשמעת ,

נסעתי איתה במשך חצי שעה עד עכשיו , אז אני צריך יותר זמן על הכביש כדיי להגיד בבירור מה אני אוהב ומה אני לא אוהב ...

 

הבחירה המקורית שלי הייתה

מורל פולס + מאק אאודיו + קיקר c12 .

 

אבל החבר'ה שם שכנעו אותי ללכת על משהו אחר .

×
×
  • תוכן חדש...