Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לפני כשבועיים קומפוננטים מאד דומים לשלך - ESK-570 .. שזה אותו הסט כמעט רק שהוופר הוא אובלי (הטוויטר הוא זהה ויש להם אותם קרוסים והוופרים בעלי בדיוק אותן התכונות..)

יש להם צליל יפה האמת , רק שלטעמי הטוויטר משדר לי תדרים גבוהים מידי וקצת צורם לי לפעמים מרוב שהוא חד וחזק..

הייתי שמח לטוויטר יותר מרוסן ועדין מאשר ה HT18 הזה..

השבוע נראה לי שאני מתקין בדלתות DYNAMAT EXTREME כי האקוסטיקה שלי בדלת על הפנים בלשון המעטה (מזדה לנטיס) וכל עומק הצליל בורח.. אמרו לי כמה מתקינים שזה חובה לעשות אקוסטיקה עם אוטו כמו שלי במיוחד עם סט קומפוננט כזה..

איך הסאב שלהם אגב ? מרוצה מהצליל ?

בכל מקרה , תתחדש ותהנה..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם
קניתי לפני כשבועיים קומפוננטים מאד דומים לשלך - ESK-570 .. שזה אותו הסט כמעט רק שהוופר הוא אובלי (הטוויטר הוא זהה ויש להם אותם קרוסים והוופרים בעלי בדיוק אותן התכונות..)

יש להם צליל יפה האמת , רק שלטעמי הטוויטר משדר לי תדרים גבוהים מידי וקצת צורם לי לפעמים מרוב שהוא חד וחזק..

הייתי שמח לטוויטר יותר מרוסן ועדין מאשר ה HT18 הזה..

השבוע נראה לי שאני מתקין בדלתות DYNAMAT EXTREME כי האקוסטיקה שלי בדלת על הפנים בלשון המעטה (מזדה לנטיס) וכל עומק הצליל בורח.. אמרו לי כמה מתקינים שזה חובה לעשות אקוסטיקה עם אוטו כמו שלי במיוחד עם סט קומפוננט כזה..

איך הסאב שלהם אגב ? מרוצה מהצליל ?

בכל מקרה , תתחדש ותהנה..

לפי מה שאני יודע , אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות במאזדה לנטיס זה איטום בדלתות , כמובן אם יש אפשרות תקציב גם בשאר האוטו , אבל לפחות כדי שחלק לא קטן מהסאונד לא יברח צריך לאטום את הדלתות.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
החבר'ה השקיעו הרבה מאוד זמן (כמעט 4 שעות ).

 

4 שעות זה לא הרבה זמן. (כמובן שהכול יחסי)

 

לגבי המערכת שלך תהנה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
4 שעות זה לא הרבה זמן. (כמובן שהכול יחסי)

 

לגבי המערכת שלך תהנה.

 

 

 

תודה .

לגביי זמן , הכוונה הייתה שהם השקיעו את הזמן הדרוש על מנת להביא את המערכת למצב הרצוי.(הרצוי שלי )

×
×
  • תוכן חדש...