Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

1)לאחר עיון בפורום רציתי לברר כאשר אני רוכש רכב מחברת ליסינג מה הכוונה לספר הטיפולים של הרכב ?

באחד הרכבים שראיתי בחברת ליסינג מה שראיתי זה תדפיס מחשב של שתי שורות לכל טיפול מבלי לציין אפילו את שם המוסך.

האם אפשר לדרוש ולראות יותר ?

יש דרך כלשהי לאמת את מה שמספר נציג המכירות לגבי מי שהחזיק את הרכב?

 

2)האם בקניה ישירות מחברת ליסינג גדולה (ניו קופל,אוויס,אלדן) יש צורך לבדוק מישכון/שעבוד ?

 

3)האם מישהו יודע היכן נמצא הקבלן שמבצע טרייד אין של יונדאי באיזור המרכז והאם אפשר למצוא שם רכבים טובים?

 

תודה

פורסם

במרכז שרות וסוכנות יונדאי שברח' אלטלף 7 א.ת יהוד יש גם טרייד אין למכוניות יונדאי וטל' ישיר שלהם הנו 03-5360805

ובקש את מדי או את מיכל.

בהצלחה ובברכת שנה טובה - רפי לין :-)

פורסם

רצוי לדרוש לראות ספר טיפולים חתום ע"י מוסך מורשה.

קבלות על טיפול גם אני יכול לבקש שיוציאו לי...

ממקרה עצוב מאוד שקרה רק שבוע שעבר,רצוי מאוד לבדוק אם הרכב משועבד או לא.

המקרה הינו של חברת "טרפיק", השכרת רכב בחיפה,שפשטה רגל ומעקלים הגיעו עם גרר ללקוחות, שקנו מהם רכבים ופשוט הרימו להם את הרכב באמצע הלילה,ראה הוזהרת.

הסתבר,שהרכבים שלהם היו משועבדים-סיפור מההפטרה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • שנה מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...