Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלעד, יכול להיות שאתה צודק , אני לא נמצא שם כל הזמן וגם לא גר שם, אבל רוב הפעמים שהייתי שם הם נסעו בדיונות.

דריש, לא דיברתי אלייך ככה בזלזול אז אני מבקש שגם אתה תעשה כך. להגיד "אל תז**ן בשכל" זה לא לעניין.

וכמו שאמרת, רוב הכלים שם אינם חוקיים לכביש, אז אין מה לבטח פה.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני נמצא הרבה בנתניה, לא פעם בימי שישי הייתי רואה קבוצה של טרקטורנים בלב העיר, נוסעים על וייצמן לכיוון הרצל, ראיתי אותם בלי קסדות, מתקרבים לצומת באדום, חלק מאטים וחלק לא. פשוט נכנסים לצמתים במהירות וזין על כולם.

הכי מבדר זה לראות אותם עוברים ברח' רזיאל מול תחנת המשטרה. לא שהשוטרים יותר טובים, חונים כפול וחוסמים מכוניות של אזרחים תמימים, חבר שלי החנה את רכבו יום אחד ונאלץ לחזור הביתה במונית כי ניידת חסמה אותו ובתחנה לא ידעו מה להגיד לו הוא התעצבן והזמין מונית.

 

אני גר בבת-ים, עוד עיר של אנשי שופוני, אנשים שלא יודעים לאותת, לא יודעים להאט, לא יודעים לנהוג באחריות.

כששוטר נוהג בניידת עם טלפון באוזן, או על קטנוע בלי קסדה, אז מה חושב האזרח?

אם יש ניידת מאחורי אני נוהג כמו עם קלנועית רק בשביל הפרנציפ, 30 בתוך העיר, עוצר גם ב"תן זכות קדימה" רק בשביל הכייף.

אז כן יש משהו בפרנציפ שעושה לך טוב, אני מאוד נהנה מאנשים שנוסעים כאילו הכביש של אבא שלהם, כי הכי כייף לראות איזה סמרטוטים הם באמת. זה עובד יופי כשעוצרים ברמזור ואני מסתכל להם בעיניים עם מבט של משוגע עד שהם מסתכלים למקום אחר. ואז הם אפילו לא נותנים גז ברמזור.

 

ועוד משהו - לסוג הרכב יש משמעות גדולה.

 

אני רואה שהיחס שאני מקבל משתנה בהתאם לרכב שאני נוהג עליו.

כשנהגתי על הסיריון אז כל אחד הרשה לעצמו לחרבן עליי (לנסות לפחות) כנ"ל לגביי הפיאסטה 95 שברשותי כרגע.

כשאני נוהג על הL300 אז אנשים נזהרים יותר.

וכשאני נוהג על הסיוויק (2008 1.8 עם כל התוספות) אז אנשים בכלל לא מתעסקים איתי.

 

בקיצור יוסי, אתה בישראל- תתרגל לפוזה של האנשים, שים איזה לום באוטו, אני אביא לך דיסק של שירים בערבית ואתה מסודר :) .

 

וכן כל ההודעה מתובלת בהומור אז לא לקחת את הכל ברצינות רבה מדי, אני בן אדם סובלני ונחמד בד"כ.

haters will hate

פורסם

והנה באתר של אור אדום :

 

191043487766.jpg

 

תראו איזה אביזרי בטיחות הרוכב לובש, וכמובן האור הירוק.

וזה פה בחולון, מאבו כביר לכיוון משרד הרישוי.

haters will hate

פורסם

זה בסדר, זה טרקטורון ולא רכב.מותר לו לעבור באדום.:roll:

לא מבין את המדינה הזו כבר, תאמינו לי.

יוסי, אני שמח שאתה בן אדם שאכפת לו ומנסה לעשות משהוא, אבל בחייך...

"אדם אחד יכול לעשות הבדל" זה רק בסרטים של דיסני או אם אתה נשיא ארה"ב.

מה אתה מצפה שייקרה אם תפרסם פה "עבריינים"? שמישהוא יעשה להם משהוא?

אתה חושב שהמשטרה מתעניינת במה שקורה פה בפורום?

ואם תיפול על עבריין תנועה שהוא גם עבריין אמיתי, מה יקרה לך אז?...

דברים כאלה, אם כבר החלטת לעשות משהוא בנושא, עושים ב"שושו".

אגב- הסימלון שלך-

אתה נראה הרבה יותר טוב אחרי שגילחת את השפם:lol::lol::lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

זה לא עניין של "אני יכול לעשות משהו", אלא כולם ביחד יכולים.

 

אני מתלונן על זה שמישהו בא ודופק לי את האוטו אחרי שהוא מנסה להוריד אותי מהכביש בכוח, וכל מה שעושים זה לתת תגובות של "אתה שטינקר מסריח" ולשלוח לי הודעות פרטיות עוקצניות (חלקן לא).

 

יש עבריינות אמיתית שהיא לא רק עניין של הכביש, אלא מגיעה מאותם אנשים למקומות אחרים (למשל, זה שחתך אותך בנתיב גם יצעק עליך בתור בבנק או שיתעצבן אם למלצרית לוקח יותר מדי זמן).

אם מישהו בעד העבריינים האלה, שיבוסם לו. אני נגד תוקפנות לשמה.

 

ותאמינו לי שבדרום אמריקה זה לא פחות גרוע, וראיתי בעצמי אנשים מקבלים מכות עם אלות בגלל שנתקעו למישהו בנתיב.

 

המצב פה בארץ יותר טוב מבמקומות אחרים, אבל יש אנשים ספציפיים שצריך להוריד מהכביש.

 

אני גם מתאר לעצמי שאותם אנשים לא משתתפים בדיונים לגבי עבריינות בכביש ולא גולשים בפורום של מכוניות, ככה שסביר להניח שזה לא אתם.

 

תירגעו...

פורסם
זה לא עניין של "אני יכול לעשות משהו", אלא כולם ביחד יכולים.

כן, לך תגרום לכל תושבי ישראל לקום מהכיסא ולעשות מעשה. איך אמרה דודה של פיטר פרקר-"אתה לא סופרמן, אתה יודע".

אני מתלונן על זה שמישהו בא ודופק לי את האוטו אחרי שהוא מנסה להוריד אותי מהכביש בכוח, וכל מה שעושים זה לתת תגובות של "אתה שטינקר מסריח" ולשלוח לי הודעות פרטיות עוקצניות (חלקן לא).

לא קראתי לך שטינקר. גם לא מעניין אותי אם מה שאתה עושה נחשב להלשנה או לא. אבל זה גם לא עוזר לאף אחד, כי אדם אחד לא יכול לעשות הבדל בארצנו, ולך תגרום לעוד אנשים להצטרף אליך.אתה צודק- יש אלפי מטורפים וחולרות על הכביש.לצערי פשוט אין מה לעשות.

 

יש עבריינות אמיתית שהיא לא רק עניין של הכביש, אלא מגיעה מאותם אנשים למקומות אחרים (למשל, זה שחתך אותך בנתיב גם יצעק עליך בתור בבנק או שיתעצבן אם למלצרית לוקח יותר מדי זמן).

יוסי, יוסי, יוסי...לזה אתה קורא עבריינות? זו ישראליות טיפוסית גרידא.לא דבר מעבר לכך.

אם מישהו בעד העבריינים האלה, שיבוסם לו. אני נגד תוקפנות לשמה.

תוקפנות זו לא המילה המתאימה פה. חוסר סבלנות ו\או סובלנות זה המונח המתאים. מחלה גנטית של הישראלים.

ותאמינו לי שבדרום אמריקה זה לא פחות גרוע, וראיתי בעצמי אנשים מקבלים מכות עם אלות בגלל שנתקעו למישהו בנתיב.

ופה לא קרו דקירות על שטויות כאלה?וחוץ מזה, למי אכפת מדרום אמריקה? אנחנו בישראל." מה שקורה בווגאס, נשאר בווגאס".מכיר את הפתגם?

המצב פה בארץ יותר טוב מבמקומות אחרים, אבל יש אנשים ספציפיים שצריך להוריד מהכביש.

לא מתווכח. צריך להוריד כמה אלפי נהגים מהכביש, רק על טימטום.ובכל זאת המצב פה בארץ עדיין מאד מפריע, אחרת לא היית פותח את השירשור הזה.

אני גם מתאר לעצמי שאותם אנשים לא משתתפים בדיונים לגבי עבריינות בכביש ולא גולשים בפורום של מכוניות, ככה שסביר להניח שזה לא אתם.

לך תדע...

תירגעו...

אני רגוע.

מה אתך, זו השאלה.

עד שלא תהייה לנו משטרה שיכולה ורוצה לעשות משהוא, אין ברירה וצריך לספוג את השטויות האלה של הנבלות בשקט.אז אני ממליץ לך למלא את עצתך-שלך, ו"תרגע" ידידי.

אני הפסקתי להתרגש מכל שטות, רצינית או אחרת, על הכביש.אין ברירה בארצנו, אחרת כבר הייתי מקבל 2 התקפי לב.

אם היה לך מושג על כל ה"כמעט"ים מסמרי השיער שעברתי בסך הכל ב-4 שנים....

בחתימתך אתה מדבר על "רכיב איכותי". חלק מהעניין זה לצפות את השטויות והטימטום של האחרים כדי להימנע מפגיעות כמו שקרו לך.

על כביש חיפה-ת"א היו לי עד היום כ-20 מקרים שאם לא הייתי צופה את החיתוך של האדיוט הייתי נשאר עם רכב פגוע.שריטה\פנס שבור במקרה הטוב, טוטל במקרה הרע.

רואים את החיתוך מגיע.אין חוכמות. אז פשוט מפעילים את הברקס ונותנים לו מרווח מספיק לכניסה בלי להיפגע.

אז יוסי, באמת שאין מה לעשות.מפה בכל מקרה לא תבוא הישועה(אותם אנשים שקראו לך "שטינקר"...הם לא הולכים לעזור).

אם לקחת את המספר של הבימר הפוגע, תגיש תלונה על פגע וברח במשטרה.אולי בעוד שנה תקבל תשובה שהתיק נסגר מחוסר עניין לציבור, ופה זה ייגמר.

לצערי אין יותר מה לעשות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אתה צודק, צריך לצפות את זה, וזה מה שכולנו עושים 90% מהזמן בכביש. לפני 10 דקות מישהי הייתה נכנסת בי בצד אם לא הייתי בולם. זה קורה כל היום.

ההבדל הוא בין אלו שעושים את זה בשביל להתגרות, ואלו שעושים את זה בגלל שהם סתם אדיוטים או שלא שמים לב.

פורסם

זה לא עניין של "אני יכול לעשות משהו", אלא כולם ביחד יכולים

 

:mm_yeah:

 

אם במקום להתווכח איתו תחשבו מה אתם יכולים לעזור

 

מה יקרה לכם מחר שמישהו יסכן\יהרוג אתכם על הכביש

בגלל שבא לו לנהוג באלימות ובריונות על כביש ציבורי

 

ככה אנחנו לא איכפת לנו עד שקורה לנו משהו.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

ומה אתה יכול לעזור, מר מאזדה?

אני לא שומע אותך נוטף עצות ודרכים להילחם ברעה החולה של המטומטמים בכביש.

רק מנסה להלהיב אחרים.

קודם אתה תחשוב על משהו,

לפני שתטיף לאחרים "לחשוב על פיתרון".

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אם יתקשרו אלי כדי לבוא ולהעיד על מה שראיתי (כבר קרה בעבר), אני אבוא ברצון. אפילו רשמתי את כל העניין בפרטי פרטים כשהגעתי הביתה.

 

 

אל תחכה צמוד לטלפון. הם לא יתקשרו כ"כ מהר.

פורסם
זה לא עניין של "אני יכול לעשות משהו", אלא כולם ביחד יכולים.

 

אני מתלונן על זה שמישהו בא ודופק לי את האוטו אחרי שהוא מנסה להוריד אותי מהכביש בכוח, וכל מה שעושים זה לתת תגובות של "אתה שטינקר מסריח" ולשלוח לי הודעות פרטיות עוקצניות (חלקן לא).

 

יש עבריינות אמיתית שהיא לא רק עניין של הכביש, אלא מגיעה מאותם אנשים למקומות אחרים (למשל, זה שחתך אותך בנתיב גם יצעק עליך בתור בבנק או שיתעצבן אם למלצרית לוקח יותר מדי זמן).

אם מישהו בעד העבריינים האלה, שיבוסם לו. אני נגד תוקפנות לשמה.

 

ותאמינו לי שבדרום אמריקה זה לא פחות גרוע, וראיתי בעצמי אנשים מקבלים מכות עם אלות בגלל שנתקעו למישהו בנתיב.

 

המצב פה בארץ יותר טוב מבמקומות אחרים, אבל יש אנשים ספציפיים שצריך להוריד מהכביש.

 

אני גם מתאר לעצמי שאותם אנשים לא משתתפים בדיונים לגבי עבריינות בכביש ולא גולשים בפורום של מכוניות, ככה שסביר להניח שזה לא אתם.

 

תירגעו...

המלך אמר פעם:

"ride with a twelve gauge pump for protection"

חוששני שבקרוב יגיע הזמן להקשיב לעצתו...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
ומה אתה יכול לעזור, מר מאזדה?

אני לא שומע אותך נוטף עצות ודרכים להילחם ברעה החולה של המטומטמים בכביש.

רק מנסה להלהיב אחרים.

קודם אתה תחשוב על משהו,

לפני שתטיף לאחרים "לחשוב על פיתרון".

 

תרשה לי לרענן את זיכרונך

 

אני פותח את השרשור הזה בשביל לתת את הכבוד הראוי לעבריינים שבינינו.

הרעיון הוא שכשרכב מסוים עושה משהו ממש מסוכן (פס לבן, אור אדום, נסיון רצח...), כאן תהיה גלריה שמנציחה את העבירה לדורות הבאים, אם אפשר רק עם מספר רכב, אבל יותר טוב אפילו עם תמונה.

 

הבן אדם הציע כאן רעיון אף אחד לא אמר שזה יפסיק את בעיות תרבות הנהיגה שלנו

אבל לתת לזה הזדמנות לא תזיק לאף אחד.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם
המלך אמר פעם:

"ride with a twelve gauge pump for protection"

חוששני שבקרוב יגיע הזמן להקשיב לעצתו...

 

המלך האמיתי פעם אמר:

 

"you can't outrun the dodge"

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:

×
×
  • תוכן חדש...