Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם שוכחים לגמרי את הנקודה:

 

באותה מידה הוא יכול היה להכניס אותו בקיר, ולהמשיך לנסוע.

 

הוא היה יכול לדרוס ילד קטן, ולהמשיך לנסוע.

 

הוא היה יכול להיכנס ברכב של ההורים שלכם, להשאיר אותם למות שם, ולהמשיך לנסוע.

 

בן *ונה בדיוק כזה נכנס בגולש פולגז שהיה רכוב על אופנוע ספורט, והשאיר אותו שם למות. היום הוא רק נכה ומשותק מהצוואר ומטה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברה חמושה היא חברה מנומסת.

 

אני רואה (רוצה מאוד שזה יקרה ) חזון אפוקליפתי שבו החברה הישראלית משנה כיוון ,מחמירה את הענישה ומוקיעה פושעים ( בצורה לא פרופורציונלית ) אפילו על עבירות פעוטות כמו גניבת תיקים מזקנות ועבירות שוליות כמו חניה על שני מקומות חניה ליד הסופרים וכד'.

אני מאוד מתחבר ומסכים עם משפט שאחד מחברי הפורום כתב : כל עוד נהגים יחנו בחניונים ציבוריים על שתי חניות המצב בכבישים לא ישתנה.

 

זה משהו מאוד בסיסי וחשוב כאחד.משהו אלמנטרי שאנשים לא מבינים ,אין לי זכות לתפוס שתי חניות ביום קניות עמוס ולא רק.

זו התחשבות מינימלית בזולת התחשבות שלא דורשת כלום מלבד התחשבות ,שום מאמץ ,אפס השקעה.

 

זהו פרקתי קיטור קצת.

תודה.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

לא שאני ממעיט בחומרת המעשה, אבל אם כולם יתחילו לצלם נהגים שעוברים

עבירות תנועה וימהרו עם החומר למשטרה, רובינו נמצא את עצמנו מהצד השני

של התמונה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

הנה אתר שתפקידו לבצע את מה שרצית לעשות בשרשור הזה

http://www.oradom.co.il/

עברתי שם קצת על התמונות והרבה מאוד מהצלמים עשו בעצמם עבירת תנועה כשצילמו את ה"נהג העבריין".

לפעמים העבירות שעליהן באו להתלונן הרבה פחות מסוכנות והנסיון להנציח אותן.

פעולת הצילום בזמן נסיעה היא עבירה מאוד חמורה לדעתי ויכולה להסתיים באסון מאוד בקלות.

 

אולי הרעיון של האתר היה יכול להיות בעולם בו לא סתם מנסים "לדפוק" אנשים שעצבנו אותך, בעולם בו רק רוצים באמת לתרום.

במדינה שלנו אתר כזה רק יגרום לעוד תאונות, כי אתה רוצה "להחזיר" למישהו שחתך אותך והכביש בו אתה נוסע כבר לא כל כך מעניין אותך.

 

אני מודה, בימי הראשונים בתור נהג קרה גם לי מקרה שבו "נדחפתי" בטעות לפני אוטו. לא התכוונתי לעשות את זה, פשוט עדין לא שלטתי בכל שדה הראיה סביבי ולא שמתי לב לרכב מימין. לא עשיתי את זה בצורה ברוטלית וגם כשקלטתי שיש שם רכב, חזרתי לנתיב שלי.

אז נהג ישראלי עצבני היה יכול להחליט שהוא יצלם אותי, יפרסם תמונה שלי באתר ויתחיל להכפיש את שמי.

העניין ממש לא נראה לי הגיוני במדינה שלנו, להפוך כל נהג לשופט.

פורסם

יש אנשים (כמוני) שאחת המטרות שלהם בכביש זה בדיוק לא להפריע לאחרים.

 

אם אני רואה שמישהו עשה טעות, אבל לא בגלל שהוא שמוק (וכן, יש לרובנו את היכולת לשפוט אם הוא שמוק או לא), אלא בגלל שהוא פשוט טעה, אני לא אצלם אותו, לא אקטר, ורק אשמור מרחק טיפה יותר ממנו. אין מה לעשות, אני לא פאשיסט, ואי אפשר להוריד את כל הדבילים מהכביש. את זה דארווין עושה...

 

אבל כשבא מישהו בזלזול מוחלט וכל המטרה שלו היא לדפוק את כולם על ימין ועל שמאל ולהוכיח לאנשים ששלו יותר גדול למרות שהוא לא יראה אותם יותר בחיים, זה בן אדם שחברה מתוקנת צריכה להקיא אותו מתוכה.

 

זה כמו ההבדל בין חייל שעולה לאוטובוס עם נשק ריק, כי זה כלי העבודה שלו והוא לא מסכן אף אחד, וחייל אחר שעולה עם נשק דרוך לאוטובוס.

כן, שניהם עם נשק, אבל אחד הרבה יותר מסוכן מהשני, ומראה זילזול מוחלט בחיי אדם.

 

אני לא בן אדם כל כך תמים, אבל זה סוג הדברים שהורסים את החברה: הזלזול באנשים אחרים, הקטע של "שלי יותר גדול", וגם חוסר הכבוד הכולל כלפי החוק.

פורסם

בוא נסתכל על הצד השני-אתה ראית אותו משתלב לנתיב שלך נכון-לא משנה אם היה איתות או לא-למה לא האטת ונתת לו להכנס?

 

אני מכיר נהגים כמוך שאוהבים להציק נתקעים בנתיב ולא נותנים להשתלב.הנהג התעצבן עליך-בצדק ועשה לך אצבע משולשת כי כנראה אתה נוהג בתרבות המגיע לי זה הנתיב שלי ולא נותן ל"עשיר הזה עם הג'יפ הכל יכול להשתלב".

 

לצערנו את העונש שלך קיבלת והוא פנס איתות שבור.תגיד תודה שזה לא נגמר יותר גרוע מזה כי ג'אסטי לעומת ג'יפ חסון זה לא הכי חכם בכביש.

 

לפני שאתה מאשים את כל העולם תחשוב איפה אתה שגית.

 

בברכת נהיגה בטוחה נכונה וזהירה.

רועי

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

מיקרה שקרה לי לפני כמה ימים... נסעתי בדרך לעבודה על הקטנוע שלי, צומת שדה התעופה לכיוון לוד, שני נתיבים שמאלה. לפני רמזור אדום ושתי מכוניות עומדות ברמזור. מלפני שני רוכבי אופניים נוסעים בנתיב. לא רציתי לעבור בינהם כדי לא להפחיד אותם אז האטתי טיפה, בין כה וכה עוד כמה מטרים אני מגיע לרמזור ומיתמקם לי (בנימוס) ב"קו החלוץ"...

השלישיה העליזה מאטה, ואז אני רואה משמאלי, בזווית העין רכב מאט גם כן, ושומע חריקת בלמים, אני מאיץ טיפה, מביט במראות ורואה נהג_מזדה_ליסינג מנסה לחמוק מתימרון עקיפה כושל. הוא ניסה לעקוף אותנו משום מה, כשלשמאלו יש רכב, ומלפניו, עוד כחמישה עד שיבעה מטרים יש מכונית, עמודת...

למה לעקוף אופנוע למען השם? הרי בין כה וכה הוא יהיה לפניך ברמזור...

בקיצור, הבחור הקפיץ את שני רוכבי האופניים מעורם. ואת האמת, גם אותי...

התגובה שלו היתה "בונא, תיראה איך אתה נוהג!!! "

התגובה שלי היתה "בונה, תיראה איך אני מוציא את המנעול שלי ששוקל איזה 5 ק"ג ומרוצץ לך את הגולגולת..."

כמובן שזה לא קרה... אבל זה היה קרוב. יש אנשים שלא לומדים אם לא "מלמדים" אותם...

(את האמת, הרוכב אופניים רצה ללכת "להרביץ" בבחור תורה, החבר שלו עצר אותו... אם זה היה קורה אני, כאזרח למופת, ככל הניראה, לא הייתי נישאר אדיש :lol:)...

 

עוד מיקרה שקרה לי היום, וזה קשור לארגון הממשלתי החסר היכולת זיקפה אשר מכונה בפינו "מישטרה"...

היום ביקרנו את אבא של אישתי, הוא גר בפולג אשר ממורם בעיירה "נתניה"...

אישתי ירדה עם הזעטוט הקטן לפארק. אחרי איזה 5 דק' היא מיתקשרת אלי ואומרת לי לבוא. אני מגיע ורואה מיזוודה גדולה מונחת לה באמצע המיתחם, ובכל האזור מפוזרים דברים... ראינו את ה"תיקט" שיש על המיזוודות והופיע בו שם ומיספר טל'... חייגתי אליו ושאלתי אותו אם חסרה לו מיזוודה.

הוא ענה שכן, ושהוא מחפש אותה, וכמה כסף אני רוצה כדי לתת לו אותה חזרה...

עניתי לו שאני לא רוצה ממנו כסף, אבל אני מוכן להישאר לידה עד שהוא מגיע לאסוף את הדברים.

בקיצור, הגיע הבחור, איש נחמד דווקא ומזכיר את נתן זהבי, שמיסתבר שהוא החנה את האוטו ל5 דק' ליד הביתה של החברים כדי לקחת את הכלב שלו, וכשהוא חזר, המיזוודה לא היתה באוטו וגם החלון שלו לא היה ממש חלון אלא אוסף רסיסים מרשים שמנצנץ על המידרכה.

כששאלתי אותו אם הוא הגיש תלונה במישטרה הוא ענה שכן, וכשהוא שאל האם יש סיכוי שמישהו ימצא את התיק שלו הוא נענה במישפט כמו "כן, אם נישמע על משהו.... בטח"... (מזכיר את הסצנה בביג לובובסקי כשהוא מוצא את האוטו שלו בחניון המישטרה ושואל אם יש להם רמזים על העברינים שגנבו לו את האוטו)

במהלך החיפושים מצאתי תיק צד של מישהו ששכב בשיחים. שאלתי אותו אם זה שלו, והוא ענה שלא... אז פתחתי את התיק ומצאתי את ה ת"ז של האיש... שיחה ל 144 הניבה את הפלאפון שלו.... מיסתבר שהוא גר שם ופרצו לו את הדירה לפני שנה...

שנה התיק הזה שוכב שם.

בין השאר נימצאו לא מעט באנגים ו"ציוד" אחר .

כששאלתי את אבא של אישתי למה המישטרה לא מטפלת במקום הזה, אחרי הכל זה ניראה כמו מקום היתכנסות של הרבה "עברייני צעצוע", הוא ענה לי שבכל פעם שהוא מיתקשר הם עונים לו "נישלח ניידת" ואף אחד לא מגיע.

בקיצור, אנחנו משלמים מיסים כדי לילכוד את בני סלע, על כל מה שמישתמע מהסיפור העגום הזה. ככה זה ניראה, ככה זה מרגיש.

לסיכום, לא נצליח לחנך את עם_ישראל_חי, בטח שלא בכביש. אני אומר כזה דבר, אם ההורים שלו לא הצליחו לחנך אותו ב 20 שנה, אין סיכוי שאתה, ב 5 שניות, תוך כדי נסיעה תצליח להגיע איתו לתובנה עמוקה...

עץ עקום לעלום לא יתישר. צריך ליגדוע ולשתול מחדש... :twisted:

זו התובנה שלי לעניין הזה!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

גילי, נגעת בנקודה רגישה. נתניה, פולג, המגרש הביתי שלי.

יש בעיר הזאת כמה תופעות אופייניות שחוזרות על עצמן כבר הרבה שנים.

 

1. מכונית שהושאר בה תיק, קטן או גדול, למשך יותר מ-10 דקות, נחשבת להפקר.

צפה למצוא שברי זכוכית כשתחזור אליה, בסמוך לחלון הקרוב ביותר לחפץ אותו השארת.

 

2. בני נוער משועממים, במיוחד בתקופת הקיץ - יושבים בחוץ עד השעות הקטנות של הלילה,

עושים רעש, מקללים, מעשנים, שותים, אח"כ עוברים לפגיעה ברכוש, ונדליזם מכל הסוגים ואף

פגיעה בעצים ושיחים בקרבת מקום. בד"כ, גם אם ימצא השכן הנאיבי שיזעיק משטרה, יגיע איזה

שמוק עם מדים אחרי 40 דקות, יטפח לנערים על השכם ויגיד להם "אחים שלי, תהיו בשקט..."

אחים שלו, בתגובה, ינועו כעשרים מטר ימינה או שמאלה, יתמקמו מחדש על הגדר הבאה וימשיכו

בשלהם באין מפריע. ככה זה עובד פה.

 

3. טרקטורונים של שבת בצהריים. בני תשחורת רכובים על כלים גנובים שעברו יותר ידיים מ-106

רעלי, שועטים בכבישי השכונות ובודקים "כמה סוגר". התושבים, בינתיים, נהנים מהסימפוניה ברקע.

מיותר לציין שלדפוקים האלה אין אפילו קסדות, שלא לדבר על ציוד מגן נורמלי. ביטוח ורשיון נהיגה

הם גם בגדר אופציה בלבד.

 

אבל העיקר שיש פה טיילת יפה. :roll:

פורסם

לא יודע איך זה עובד בנתניה, אבל פה בחולון הבילוש והיס"מ יורדים חזק

על הצעירים פה.

לאחרונה גם הוקם גוף שנקרא "סיירת חולון" המורכב מצעירים יוצאי יחידות

קרביות שיודעים טוב מאוד להרגיע את הילדים בני ה16 עם הכובעים של קרוקר

וילדות בנות 16 עם קקי בתחתון\חוטיני שיושבות מתחת לחלון עד 5 בבוקר.

פשוט תענוג השינוי שחולון עברה בתחום הזה, בשכונה חדשה בשם "קריית רבין"

אפילו יש שומר קבוע בגינה שמעיף את כל הילדים אחרי השעה 12 בלילה כך

שיש שקט מופתי באיזור.

*הכותב אינו ראש עיריית חולון או מתיימר להיות כזה. :lol:

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

דריש, לגבי הטרקטורונים וכו',יש לי חבר שיש לו אופנוע שטח,יצא לי כמה פעמים להיות איתו, וזה ממש לא נכון.

הם ממש לא נוסעים בתוך השכונות(אין להם האמת מה לחפש שם)אלא יותר בדיונות ובחוף.

הכלים אמנם לא חוקיים, אך הם אינם גנובים! ו"הדפוקים"" האלה יש קסדות וכמעט לכולם יש ציוד מגן מלאים. ביטוח? אם היית קצת מבין בעניין, לא היית אומר את זה.

ולגבי הרעש שהכלים מפיקים, אין מה לעשות, זה לא שהם יוצאים כל יום, רק בימי שבת ושישי מידי פעם.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם
בוא נסתכל על הצד השני-אתה ראית אותו משתלב לנתיב שלך נכון-לא משנה אם היה איתות או לא-למה לא האטת ונתת לו להכנס?

 

אני מכיר נהגים כמוך שאוהבים להציק נתקעים בנתיב ולא נותנים להשתלב.הנהג התעצבן עליך-בצדק ועשה לך אצבע משולשת כי כנראה אתה נוהג בתרבות המגיע לי זה הנתיב שלי ולא נותן ל"עשיר הזה עם הג'יפ הכל יכול להשתלב".

 

לצערנו את העונש שלך קיבלת והוא פנס איתות שבור.תגיד תודה שזה לא נגמר יותר גרוע מזה כי ג'אסטי לעומת ג'יפ חסון זה לא הכי חכם בכביש.

 

לפני שאתה מאשים את כל העולם תחשוב איפה אתה שגית.

 

בברכת נהיגה בטוחה נכונה וזהירה.

רועי

 

רועי, אל תגיב אם אתה לא קורא כל מה שכתבתי.

 

האדיוט לא אותת אפילו, והיה ממש לידי.

 

מה שהוא רצה זה שאני אפגע בגדר ההפרדה.

 

מלפני היה עוד אוטו, ומאחורי גם.

 

זה לא שאני נשארתי שם בכוונה, אלא כשראיתי שהדביל ממש רוצה להכנס בי פשוט בלמתי, ובגלל זה הוא רק פגע לי בפנס. אם לא הייתי בולם הוא היא לוקח לי את כל צד ימין ומוחץ לי את כל צד שמאל נגד ההפרדה.

 

לפני שאתה מאשים מישהו וכותב הודעה, תחשוב שניה איפה אתה עומד לטעות.

פורסם
דריש, לגבי הטרקטורונים וכו',יש לי חבר שיש לו אופנוע שטח,יצא לי כמה פעמים להיות איתו, וזה ממש לא נכון.

הם ממש לא נוסעים בתוך השכונות(אין להם האמת מה לחפש שם)אלא יותר בדיונות ובחוף.

אה, באמת?!

אתה רוצה לספר לי משהו שאני לא יודע?

החבר שלך אולי לא נכנס לשכונות ונוסע רק בדיונות. מה לגבי שאר החברים של אותו חבר שנוסעים ברחוב שלי (בפולג, במידה ותהית) בפול גז עם אגזוז לחץ וסאונד מחריש אוזניים אפילו במרומי הקומה השמינית שבה אני נמצא?

 

גילי, לגבי הסיפור שלך: תוכל בבקשה לכתוב (אפשר גם בה"פ) היכן בפולג הדבר התרחש? תודה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

יש לי חבר שיש לו אופנוע שטח,יצא לי כמה פעמים להיות איתו, וזה ממש לא נכון.

הם ממש לא נוסעים בתוך השכונות(אין להם האמת מה לחפש שם)אלא יותר בדיונות ובחוף.

הכלים אמנם לא חוקיים, אך הם אינם גנובים! ו"הדפוקים"" האלה יש קסדות וכמעט לכולם יש ציוד מגן מלאים.

 

אם לחבר שלך יש אופנוע, קסדה ורישיון, ואת הנסיעות שלו הוא עושה בדיונות - מה הקשר בינו לבין אלה שדיברתי עליהם?

 

ביטוח? אם היית קצת מבין בעניין, לא היית אומר את זה.

 

עם כל הכבוד, אל תז**ן בשכל. ביטוח או שיש או שאין, ואין פה מה להבין. אני רוכב ותיק ונהג חדש, כך שאני נפגע מכל

הכיוונים עם הביטוח. זה לא אומר שבגלל המחירים הגבוהים אני אסע בלעדיו. אין תירוצים לנושא הזה.

 

כמובן, קשה לבטח כלי לא חוקי. מאידך, אף אחד גם לא מכריח את החבר שלך לנסוע עליו.

פורסם

פעם הייתה לי חברה מפולג.

 

כל סופ"ש ראיתי צעירים נוסעים בלי קסדות ומתפרעים על הטומקארים שלהם. הגיע רגע שהשכנים התלוננו יותר מדי ודרשו מהמשטרה להתערב.

 

זה היה לפני 3 וחצי שנים בערך.


×
×
  • תוכן חדש...