Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האמר להשכרה


tomera69
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

יש גם את זה.

 

מאבטח ללא תשלום! ליום אחד גם אתם תוכלו להיות גנגסטרי-צעצוע.

 

אז בפעם הבאה שאתם רואים האמר בצבע שחור, עם מאבטח, לא בטוח שהוא מאפיונר. ;)

פורסם

הרעיון טוב אבל מה לעזאזל החליפה שהחתן לבש שם בתמונה?!? :roll:

אני הולך להשכיר האמר + מאבטח + בלונדינית אירופאית ולהסתובב בת"א,

ברור הרי שאירופאיות יותר איכותיות מהיפאניות :lol:.

חוץ מזה זה נשמע עדיף מהאונו + קובי השמן + מרוקאית משיכון המזרח :wink:.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

תנו קצת קרדיט.

את כל אלה כבר ראיתי.

זו לא הכוונה.

אני צריך רכב שטח אמיתי ליומיים טיול.

כל מה שיש בסוכנויות הרגילות(אלדן וכו') לא כ"כ עובר שטח.

האם מישהו מכיר סוכנות במרכז סטייל הסוכנויות באילת שמשכירות רכבי שטח אמיתיים?

אני צריך ליומיים בשישי הקרוב.

פורסם

תומר

אם אתה מחפש האמר לשטח טכני

רק H-3.

 

ולבקשתך - להשכרה לנהיגה עצמית עדיין אין בארץ, לפחות לא ממה שאני יודע.

 

אם אתה רוצה עם נהג, (האמר לשטח, לא לחתונה) אני יכול לבדוק לך, (פעם אחרונה שדיברתי איתו, חלפה כמעט שנה). ממה ששמעתי אז הוא מבקש 1200 דולר ליום, הבנזין עליך, חילוץ עליך (אם יצטרכו), צמיגים אם נקרעים עליך.

לקחת בחשבון, שיש מקרים שהנהג יגיד- את זה אני לא עושה, אם לפי שיקול דעתו המקצועי זה מסוכן, או יכול לגרום לחבלה.

 

עד כמה שישמע לך מוזר, מה שיכול לעשות ג'יפ סופה קטן, לפעמים לא יכול לעשות האמר גדול, ולפעמים להיפך.

 

שאלתי בזמנו את בעל ההאמר , אם הוא מוכן לתת את ההאמר בלי נהג- התשובה היתה שתמורת 5,000 דולר ליום וערבות בנקאית של 100,000, הוא מוכן להסתכן.

לא יודע עד כמה זה היה אמיתי, אבל מבחינתי זה סוג של אמירה שבעצם בלי נהג אין מצב.

 

בהתחשב בעובדה שבחו"ל מבקשים על יום השכרה 400 דולר, ולאור העובדה שאצלנו האמר עולה יותר מכפול מאשר בחו"ל, נראה לי שמחיר של 1,200 דולר זה סביר לבקש.

השאלה אם יש מי שמוכן לשלם ?

 

בכל מקרה, לשישי הקרוב, אפילו אם אני מאוד ארצה לעזור לך למצוא אותו, אין לי זמן עד אחרי סוכות.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
הרעיון טוב אבל מה לעזאזל החליפה שהחתן לבש שם בתמונה?!? :roll:

אני הולך להשכיר האמר + מאבטח + בלונדינית אירופאית ולהסתובב בת"א,

ברור הרי שאירופאיות יותר איכותיות מהיפאניות :lol:.

חוץ מזה זה נשמע עדיף מהאונו + קובי השמן + מרוקאית משיכון המזרח :wink:.

 

 

לעזאזל, החליפה הזאת כל כך מזעזעת. לא מגיע להאמר להצטלם בתמונה כזאת.

פורסם

דווקא ההאמר מתאים בול לחתן בתמונה, לדעתי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני צריך רכב שטח אמיתי ליומיים טיול.

מה רע במאזדה 3 ? או 6 לצליחת מדבריות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ואם אני רוצה להשכיר האמר סתם לטיול שטח ואני בעל רשיון ג' ובעל ידע בנהיגת שטח, ייתנו לי?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אני לא מאמין - החתן בתמונה הוא גיסי של אחי. :lol:

הוא הספיק ביינתים להתגרש אחרי כחצי שנה מהנישואים.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
מה רע במאזדה 3 ? או 6 לצליחת מדבריות

 

 

עדיף אמפרזה טורבו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...