Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מבחינת מחיר וסאונד אני בטוח שאתה צודק אבל אני רוצה מגבר אחד כי אני הולך לשים אותו בצורה שגם אם גנב ירצה הכי בעולם הוא יצטרך לגנוב את כל האוטו יחד עם המגבר.. ול3 אין כלכך מקום

 

תקשיב זה 3 מגברים ב- 2600 ש"ח

יגנבו? כפרות.. גם אם תשים על הזאפקו הגדול סורגים יגנבו אותו!

וזה משו שכבר עשו בעבר (רק חבל שהמגבר התפרק לכמה חלקים ולערסים הגנבים והכנאים זה כנראה סיפק את המצב רוח)

 

להחביא 3-4 מגברים קשה? תנסה לא לפתוח בגז' בכל מקום/תארגן למגברים וילון/תוריד ווליום בכל מקום בו אתה מתכוון לחנות.

אין הרבה פטרונות לגניבה..ביטוח אולי.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הקלריון הזה הוא אחד המגברים הכי מיוחדים שקיימים.

תשב ותקרא.

לא סתם הוא יוצר באותה תצורה המון זמן והוא מגבר ההי אנד של קלריון.

אם כבר אתה מחפש מגבר חזק, איכותי ושיהיה קל להחביא אותו זה זה.

 

 

הוא מגבר טוב, אין על זה ויכוח, אבל הוא יקר וקשה למצוא אותו.

 

פעם הוא היה נמכר באיזור ה550-650 דולר (בשנת 2005), היום גם מאוד קשה למצוא אותו וגם הוא עולה ממש יקר .

כיום הוא נמכר באיזור ה800-950 דולר.

תוסיף משלוח ומיסים וזה יעלה באיזור ה4500-5000 ש"ח.

http://www.hifisoundconnection.com/Shop/Control/Product/fp/vpid/1542745/vpcsid/0/SFV/30046

 

במחיר הזה אפשר לקנות BUTLER AUDIO ה TD475.

http://www.butleraudio.com/tdb475.php

under construction..

פורסם
פוקל 100.4 עולה סביב ה3500 ש"ח

...

 

 

המגבר הזה נשמע הכי טוב. אני גם ניסיתי אותו לא כ"כ הרבה זמן, חבר השאיר אצלי רכב, כי הוא נסע לחו"ל, והיה ברכב את המגבר הזה... אחלה של שמע. היכ מומלץ... (טוב.. אני משוחד...:-)).

 

אני מציע לך להוסיף עוד 500-600 ש"ח. שווה כל שקל ואגורה שחוקה!!!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
המגבר הזה נשמע הכי טוב. אני גם ניסיתי אותו לא כ"כ הרבה זמן, חבר השאיר אצלי רכב, כי הוא נסע לחו"ל, והיה ברכב את המגבר הזה... אחלה של שמע. היכ מומלץ... (טוב.. אני משוחד...:-)).

 

אני מציע לך להוסיף עוד 500-600 ש"ח. שווה כל שקל ואגורה שחוקה!!!

לא שמעתי את המגברים של פוקאל , אבל לא נראה לי מצב שבו אפשר להשוות זאפקו עם פוקאל , כנ"ל גם לא זד אודיו עם פוקאל . אם לי הייתה הברירה , מתוך שינה הייתי בוחר זד אודיו ואח"כ זאפקו , ואולי הייתי הולך לשים יותר כסף וללכת על הבאטלר

בברכה יהודה

פורסם

אני רק מנסה לחשוב איזה צעקות אחטוף כשאכניס לרכב ארבעה מגברים =\

שלא להעלות את איך אני הולך לבקש מדוד שלי להביא במזוודה עם הבגדים עוד 4 מגברים :S

לכן חשבתי לשים אחד חזק ואיכותי שכרגע יפעיל רק תקומפוננט שיש לי ואחרכך אוסיף קומפוננט אחורי או סאב תלוי במצב רוח..

 

וגם ישלי רעיונות להתקנה מוסתרת עם מגבר אחד..

 

 

ההתלבטות שלי הייתה בין הזאפקו Reference 1000.4 לבין האודיסון VRx4.300.

אגב אני לא מתכנן על 3WAY למה אין מצב שאפגע בחלק ברכב לטובת משהו.. ככה שקרוס רגיל יעשה עבודה מצויינת.. הסיבה שחשבתי לחבר את האינפיניטי ללא קרוס רק על ערוצים (שכחתי איך קוראים לזה) היא מכיוון שלא מתאים לי להשקיע עכשיו גם בסאב או רמקולים אחוריים.. לכן "חבל" על שני ערוצים "מבוזבזים" אז אמרתי אחבר בצורה הזאת עד שעצרתם אותי והודעתם שזה עלול לשרוף אותם..

כרגע כלום =[

פורסם

 

ההתלבטות שלי הייתה בין הזאפקו Reference 1000.4 לבין האודיסון VRx4.300.בינהם הזאפקו ללא ספק (לדעתי כמובן ), ולפני הצליבה כן לא שמעתי אף אחד מהם ועדיין זו דעתי

 

אגב אני לא מתכנן על 3WAY למה אין מצב שאפגע בחלק ברכב לטובת משהו..מה יפגע מהורדת הקרוס ? אם אתה חושב על בניות לאלמנטים , אז זה לא שייך לקרוס , זה שייך לכך שיהי לך סטריאו בלי גלים עומדים ובלי בעייות של "בליעת" תדרים ו"ניפוח" של אחרים, שלא לדבר על במה . אז מה בדיוק יפגע ברכב ? ככה שקרוס רגיל יעשה עבודה מצויינת.. הסיבה שחשבתי לחבר את האינפיניטי ללא קרוס רק על ערוצים (שכחתי איך קוראים לזה)קוראים לזה BIAMP או TRIAMP בתלות במספר האלמנטים היא מכיוון שלא מתאים לי להשקיע עכשיו גם בסאב או רמקולים אחוריים.. לכן "חבל" על שני ערוצים "מבוזבזים" אז אמרתי אחבר בצורה הזאת עד שעצרתם אותי והודעתם שזה עלול לשרוף אותם..

בהתקנה נכונה ועם מגבר נכון לא צריך להשרף קומפוננט רק בגלל שהוא מוגבר בביאמפ

ושיהיה בהצלחה ושנה טובה

בברכה יהודה

פורסם

כוונתי היא ש3WAY דורשת הכנה לעוד מקום בשביל עוד רמקול מה שיחייב בניה וזה פגיעה במקוריות של הרכב

כרגע כלום =[

פורסם
הוא מגבר טוב, אין על זה ויכוח, אבל הוא יקר וקשה למצוא אותו.

 

פעם הוא היה נמכר באיזור ה550-650 דולר (בשנת 2005), היום גם מאוד קשה למצוא אותו וגם הוא עולה ממש יקר .

כיום הוא נמכר באיזור ה800-950 דולר.

תוסיף משלוח ומיסים וזה יעלה באיזור ה4500-5000 ש"ח.

http://www.hifisoundconnection.com/Shop/Control/Product/fp/vpid/1542745/vpcsid/0/SFV/30046

 

במחיר הזה אפשר לקנות BUTLER AUDIO ה TD475.

http://www.butleraudio.com/tdb475.php

 

מה זה הבטלר אודיו הזה?? זה כהילו מגבר טוב? משהו גרמני או איטלקי לא מוכר שאף אחד לא מכיר אבל הוא בין הטובים? סבבה, אבל יש לי שאלה! למה כבר לא לעשות למגבר של 900$ חיבורים נורמליים?

פורסם
מה זה הבטלר אודיו הזה?? זה כהילו מגבר טוב? משהו גרמני או איטלקי לא מוכר שאף אחד לא מכיר אבל הוא בין הטובים? סבבה, אבל יש לי שאלה! למה כבר לא לעשות למגבר של 900$ חיבורים נורמליים?

 

למה הכוונה בחיבורים נורמלים?

כרגע כלום =[

פורסם

באטלר אודיו זה יצרן אודיו היי-אנד לבית ולרכב מגברי הייבריד(מנורות ומוספטים).

 

החיבורים הנ"ל נועדו לעבודה נכונה עם סופיות כבלים מתאימות ולא סתם לדחוף כבלים לתוך איזה טרמינל עם בורג.

under construction..

פורסם

יכול ליהיות שאני לא כזה מדען. אבל לא יותר כל יותר נוח ובלי לאבד אכות זה פשוט להכניס חוט לאיזה תרמינל שגם פה בתמונה שלך הוא לא נירא לי ממש מי יודע מה וגם הייתי קורא לו "איזה", אז פשוט להכניס את אותו החוט לטרמינל ולחזק אותו אם בורג? הרבה יותר יפה ,נוח להרכבה ופירוק.מה אני רואה בתמונה, זה סתם טרמינל שמחזיק סופיות! מה יותר טוב אם סופית, מאשר בלי? ?. מוזר יש לזה הסבר?

פורסם

סופית עם התנגדות כמה שיותר נמוכה... סופית מחומר של 2 שקל סתם לא מומלצות (אני מעריך.. בתור אחד שמתעסק עם אלקטרוניקה)

כרגע כלום =[


×
×
  • תוכן חדש...