Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיברתי את הרמקולים שלי למגבר אתמול, אבל אין הבדל בעוצמה עם או בלי המגבר.

הנורה של המגבר דולקת והכל נראה תקין.

אז מה בעצם העניין עם המגבר? הוא אמור להגביר את הווליום של הרמקולים או מה?

פורסם

קודם כול אם חברת את הרמקולים למגבר - ושומעים - זה סימן טוב

יש למגבר ווליום פנימי (כמו הווליום ברדיו דיסק)

על מנת להגיע להגברה נכונה (כלומר הכי חזק שיש ללא עיוותים) יש צורך בכיוונים של המגבר מול הרדיו דיסק

בקצרה מכוונים כך

הולכים למגבר קודם כול - על המגבר אתה תראה שני כפתורי סיבוב לווליום (אחד לסט קידמי השני לאחורי\סאב בגישור)

תוריד את שניהם לאפס - חשוב מאוד!

מאפסים את הרדיו דיסק מבחינת הסאונד שיוצא כלומר - לבטל LOUDNESS אם פועל לאפס את הטירבל המיד והבאס

כלומר לאפס את כול הכיוונים שאתה משחק איתם על מנת להגיע לסאונד יפה - המגבר יעשה זאת בשבילך

אחרי שאיפסנו את הכול - להגביר את הרדיו דיסק ל3\2 מעוצמתו (אם לדוגמא הווליום המקסימלי הוא 30 אז תשים על 20)

אם שמת לב,רמקולים שמחוברים לרדיו דיסק מעוותים בווליום גבוה (מגבר פנימי מובנה וקטן)

אנחנו בכוונה מורידים את הווליום שנכנס למגבר על מנת שיכנס צליל נקי ומטול עיוותים ככול האפשר (העוצמה כבר תבוא מהמגבר)

עכשיו לך למגבר כשהרדיו דיסק על 3\2 מהעוצמה,נתק זוג RCA אחד קידמי או אחורי על מנת להתרכז בסט אחד כול פעם

ותרים לאט את העוצמה במגבר עצמו לאותו זוג ערוצים רצוי עד שתשמע עיוות (קליפינג) שהרמקול קופץ\מחרחר תוריד טיפה את הווליום - וזו העוצמה המקסימלית הנקייה

נתק את זוג הRCA שכיוונת,חבר את זוג הRCA שנתקת בחזרה למקומם וחזור על התהליך

יש עוד כמה דברים חשובים כגון חיתוכים (HPF,LPF,FULL RANGE)

 

עד כאן הבנת?

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

בכיף

אבל אם תגיד לי איזה רמקולים מחוברים מקדימה ואחורה (כגון קומפוננט + 6X9 או סאב לדוגמא)

אני אוכל לעזור לך בחיתוכים (החשובים) של HPF,LPF

ההבדל יהיה משמעותי ביותר

 

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...