Jump to content

מני פ.

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מני פ.

  1. את האיפוס אתה יכול לעשות דרך האיקולייזר - שים על מצב FLAT. כך הכל מאופס על 0DB.
  2. שלום! שמי מני פ., ואני מירושלים. אני נוהג על כמה רכבים: 1) ניסאן אלמרה פרפקט, 1.8, 2006; 2)שברולט סילבארדו, SUV, 2007; 3)האמר H3, 2005; 4)קנוורט T800 2001. אני במקצועי עוסק בהגברת רכב ואירועים.
×
×
  • תוכן חדש...