Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי פורום אודיו , לפני כמה חודשים

שאלתי איך אני יכול לפתור את בעית רעשי הפלסטיק

עקב הרמקולים בדלתות , חלקכם הצעתם חומר בשם דיינאמיט שהוא חומר מאד יקר.

אין לי טעם לקנות את החומר הזה , אני אוהב את המערכת שלי כמו שהיא פשוטה ,

אבל אני לא יכול לסבול יותר את רעשי הפלסטיק המאד חזקים..

אני מחפש דרך לעשות את זה לבד וללא הוצאה כספית .

האם מישהו יכול לעזור לי.

 

מדובר ב 106 ראלי דור 1 , הרמקולים מותקנים בתוך הדלת בחור

ומעליו הפלסטיק של הדלת שגם הוא קצת משוחרר בגלל הברגות לא תקינות

( ההברגות בפח נשחקו עם הזמן.)

 

אשמח לשמווע עיצות..

פורסם

אכן כן דיינמיאט הוא מאוד מאוד יקר מין הסתם עקב אופנה של אטימה (שאכן משפרת את האקוסטיקה)

בבדיקה שביצעתי התברר שדיינמיאט הוא יריעה ביטומנית (פחות או יותר כמו היריעות שבהם משתמשים לאטימת גגות.

ולחברת פז יש יריעות ביטומניות כאשר צד אחד מצופה כבר בדבק טרם יצא לי לברר את המחיר כך שנראה לי שמדובר באותה גברת רק תחת שם אחר ובטח יותר זול שכן זה משמש לאיטום קירות ולא לרכב שבארץ כל דבר הקשור לרכב שווה (למוכרים) את משקלו בזהב לא נראה לי שלרמקולים ישנה עם זה דינממיט או פז

פורסם
אכן כן דיינמיאט הוא מאוד מאוד יקר מין הסתם עקב אופנה של אטימה (שאכן משפרת את האקוסטיקה)

בבדיקה שביצעתי התברר שדיינמיאט הוא יריעה ביטומנית (פחות או יותר כמו היריעות שבהם משתמשים לאטימת גגות.

ולחברת פז יש יריעות ביטומניות כאשר צד אחד מצופה כבר בדבק טרם יצא לי לברר את המחיר כך שנראה לי שמדובר באותה גברת רק תחת שם אחר ובטח יותר זול שכן זה משמש לאיטום קירות ולא לרכב שבארץ כל דבר הקשור לרכב שווה (למוכרים) את משקלו בזהב לא נראה לי שלרמקולים ישנה עם זה דינממיט או פז

 

לצערי זה לא יעזור לו.

 

שמעתי את האוטו שלך לירן, והבעיה שלך היא לא אטימות או אקוסטיקה זוועתית שתיפתר על ידי דיינאמט. הבעיה שלך היא פלסטיקה ומהסוג המקרקש.

 

הפיתרון היחיד הוא חיזוק הפלסטיקה, או הכנסת חומר בין הפלסטיקים כדי שכשהם רועדים הם לא "ידפקו" אחד בשני ויווצר הקרקוש. דינמאט על הדלת לא יעזור, זה ישפר את האקוסטיקה והבידוד אבל גם זה לא בהרבה. אין מנוס מחיזוקים.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

דיינמט ניתן גם להדביק לפאנלים.

יש בחור אחד שאיתו אני קצת מדבר מארה"ב שעושה השוואה מדעית (מהנדס חומרים) בין סוגי חומרי האיטום והוא אומר שכל החומרים הלא יעודיים לא עושים את העבודה טוב כמו חומרים יעודיים ובנוסף הרבה מהם גם מסריחים.

פורסם

אני חושב שדבר שיכול לעשות את העבודה בצורה טובה זה סיליקון (שפופרת סיליקון כזאת כמו של שיפוצניקים),פשוט לשים קצת סיליקון במקומות שבהם יש מגע רופף בין חלקי פלסטיק,אני די בטוח שזה יכול להשתיק את הרעשים (פלסטיק שיפגע בסיליקון לא ירעיש).

 

זה לפי דעתי הפתרון הכי זול שיכול לעבוד (או לחילופין למלא את כל חלל הדלת בספוג, אפילו ספוג פשוט,העיקר שהוא יחזיק את הפלסטיקה בצורה שלא תאפשר תנועה.

 

 

תנסה את זה,ותדווח את התוצאות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני חושב שדבר שיכול לעשות את העבודה בצורה טובה זה סיליקון (שפופרת סיליקון כזאת כמו של שיפוצניקים),פשוט לשים קצת סיליקון במקומות שבהם יש מגע רופף בין חלקי פלסטיק,אני די בטוח שזה יכול להשתיק את הרעשים (פלסטיק שיפגע בסיליקון לא ירעיש).

 

זה לפי דעתי הפתרון הכי זול שיכול לעבוד (או לחילופין למלא את כל חלל הדלת בספוג, אפילו ספוג פשוט,העיקר שהוא יחזיק את הפלסטיקה בצורה שלא תאפשר תנועה.

 

 

תנסה את זה,ותדווח את התוצאות.

אל תמליץ על דברים שאתה לא יודע מה הם עושים, סיליקון יכול להדביק סתם חלקים שצריכים שהם יהיו משוחררים (מכלולי פתיחת הדלת/חלונות) אם תמלא את חלל הדלת בספוג תקבל טיפה יותר אטימות, מבחינת וויברציות הוא לא יעזור הרבה (בכלל(!)) אלא אם כן תשים ספוק בצפיפות מאוד גבוהה.

פורסם

לפני שאתה תוקף הצעות של אחרים אז תנסה להבין אותן !

 

ברור שלא שמים סיליקון על חלקים שצריכים להיות חופשיים,אלא על חלקים שלא צריכים להיות משוחררים ולא צריכים בכלל לנוע ועדיין עושים רעשים!

 

אם הייתי חושב שלא תבין את זה אז גם הייתי מציין שצריך להשאיר מקום כדי שהחלון יוכל לרדת למטה,אבל כיוון שאנשים פה מבינים ודבר כזה הוא מובן וברור אז אין צורך לציין את זה.

 

ולגבי הסיליקון, תתפלא אבל הוא יכול למנוע רעשים והפרעות,אני שמתי קצת סיליקון ברווח שבין הפלסטיק של הדלת לפח ומאז אין רעשים,מה גם שאם רוצים לפרק את הסיליקון זה לוקח בערך חצי דקה.

ואם אתה לא רוצה שהוא ידביק לך שני חלקים אחד לשני אז אתה פשוט מורח אותו על חלק אחד,נותן לו להתייבש מבלי שהחלק השני יהיה איתו במגע,ואז החלקים לא נדבקים ולא בטיח, והרעשים נעלמים,וגם אם הם לא יעלמו לחלוטין אז הם יפחתו משמעותית כי בעצם הפלסטיק יפגע בשכבת גומי,ולא ייגרם רעש.

סיליקון זה חומר שנוח מאוד לעבוד איתו, והיתרון שלו שמצד אחד כשהוא מתייבש הוא די עמיד ומצד שני אם רוצים לפרק אותו ולהסיר אותו אז ניתן לעשות את זה בקלות.

 

 

עידן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני קניתי אצל רפד ספוג לא עווה במיוחד של 2סמ והדבקתי אותו על הדלת לפני שרקבתי את הפלסטיק זה גרם לכך שלא נשארו מרווחים וכשנסגרו הברגים אז הכל היה יותר צמוד וכל הרעשים נעלמו

מקווה שעזרתי , דרך אגב זה עלה 10 שח למטר

×
×
  • תוכן חדש...