Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהן האפשרויות לדעתכם?

 

אני צריך:

1) רכב יד ראשונה

2) מנוע 1.4

3) צריכת דלק נמוכה - עדיף

4) שנתון 2004+

5) ק"מ שיישאף לנמוך ביותר

6) מזגן מקורי

 

(אשמח לדעת על האוטומטיות והידניות גם יחד) ואם אכן העדיפות היא לרכב יפני. :-)

 

תודה, אדם.

פורסם

דרישה 1 ו5 ספק אם רלוונטיות מבחינת הייעוץ שכן זה כבר תלוי במה שתמצא ולא במה נמליץ (אומנם ישנן מכוניות אשר ידועות בתור כאלה שמחליפות הרבה ידיים אך לטעמי הן לא נכללות בגדר האופציות שאקטואליות עבורך).

 

לענייננו, בגדרך דרישותיך - הייתי ממליץ לך לחפש רכבים מקבוצת VAG, כגון סקודה פאביה / סיאט איביזה (במידה ואתה חושק ברכב בעל גיר אוטו' עדיף להתמקד בסיאט 1.6) / פולקסוואגן פולו (בכולן רצוי להתמקד ב16V הידנית). על פניו גיר ידני יהיה חסכוני יותר בדלק מאשר אוטו' אך זה כבר שיקול שלך. כמו כן, יש לקחת בחשבון שבמרבית המקרים מבחינת הרכבים שציינתי, כאשר מדובר בגיר אוטו' המשודך למנוע 1.4, המנוע הוא חלוש ובעל 75 כ"ס ולא 100 כ"ס כב16V הידניות.

 

לעניין היפניות - במידה ותתתפשר על השנתון תוכל לחפש הונדה ג'אז (אין כמות גדולה בשוק) או להתפשר על הדרישה למנוע 1.4 ולחפש טויוטה יאריס אשר בעלת מנוע 1.3.

 

אישית אני חושב שעדיף להתפשר (בשנתון / מנוע) ולהתמקד בג'אז / יאריס וזאת בייחוד אם אתה שואף לגיר אוטו' אם כי גם בתצורה הידנית הן מומלצות (זה לא נתון או עובדה שהרכבים היפנים עדיפים על האירופאים אלא שמבחינת האופציות בשוק המכוניות הקטנות היחסית חדשות-חדשות, היפניות מציעות חבילה כוללת קורצת יותר מהאופציות האירופאיות).

 

בעניין המזגן לא אוכל לענות לך.

 

 

נ.ב.

על כל הרכבים הנ"ל תוכל להריץ חיפוש בפורום.

פורסם

מצטרף להמלצה על הג'אז!! בזמנו הלכתי עם חבר על מנת לעזור לו לבחור רכב מיני לאימו ועברנו את כל הרכבים בקטגוריה ועצרנו עליה, בלי ספק מרווחת מכל השאר ואיכותית.

בעיה יחידה שיכולה להיות היא מחיר הטיפולים במוסכים המורשים.

 

בהצלחה!

פורסם

תודה לכם על ההמלצות!

אנסה לכוון את דבריי לכמה דברים נוספים:

ברשותי רכב פיז'ו 205 FOREVER מודל 98 מנוע 1.4

קניתי אותו בשנת 99 והייתי מרוצה ממנו מאד. מבחינה מכנית הכל היה בסדר, אך כיום ברצוני להתקדם עם רכב יותר חדיש שלא נופל מה"ביצועים" של ה-205 שלי (שסוחב לא רע בכלל בעליות) וכל זאת כיוון שהפלסטיקים וכל השאר פשוט מתפרקים, לכן אני נאלץ להיפרד ממנו.

המלצתם לי על היאריס 1.3 - השאלה שלי אם מבחינת כח הוא לא יהיה חלש יותר מהפיז'ו 1.4.

הונדה ג'אז זה באמת רכב שלא מוצאים כל יום ונראה לי שהוא יחרוג מעבר לתקציב של 65K.. אז כנראה שארד מהעניין.

אשמח אם תתנו את דעתכם לדייהטסו סיריון אם זה רכב שיכול להתאים לי ועדיין לא נופל מה-205.

 

ישנם גם אנשים שהמליצו לי על האימפרזה 1.5 אך אני מעדיף לשאול אתכם, המבינים בעניין.:wink:

תודה, אדם.

פורסם
תודה לכם על ההמלצות!

אנסה לכוון את דבריי לכמה דברים נוספים:

ברשותי רכב פיז'ו 205 FOREVER מודל 98 מנוע 1.4

קניתי אותו בשנת 99 והייתי מרוצה ממנו מאד. מבחינה מכנית הכל היה בסדר, אך כיום ברצוני להתקדם עם רכב יותר חדיש שלא נופל מה"ביצועים" של ה-205 שלי (שסוחב לא רע בכלל בעליות) וכל זאת כיוון שהפלסטיקים וכל השאר פשוט מתפרקים, לכן אני נאלץ להיפרד ממנו.

המלצתם לי על היאריס 1.3 - השאלה שלי אם מבחינת כח הוא לא יהיה חלש יותר מהפיז'ו 1.4.

הונדה ג'אז זה באמת רכב שלא מוצאים כל יום ונראה לי שהוא יחרוג מעבר לתקציב של 65K.. אז כנראה שארד מהעניין.

אשמח אם תתנו את דעתכם לדייהטסו סיריון אם זה רכב שיכול להתאים לי ועדיין לא נופל מה-205.

 

ישנם גם אנשים שהמליצו לי על האימפרזה 1.5 אך אני מעדיף לשאול אתכם, המבינים בעניין.:wink:

 

תודה, אדם.

 

1. על הנייר, למייטב זכרוני לפיג'ו יש 75 כ"ס ואילו ליאריס 87 כ"ס (16V). על אף שניתן לומר שהכוח מתקזז במקצת בשל העובדה שה-205 שוקלת פחות מהיאריס ולכן המנוע צריך לשאת פחות משקל, המרגש ביאריס יהיה שהמנוע חזק יותר ויסחוב טוב יותר מה-205.

 

2. אני מניח שאתה שואל לגבי הסיריון הישנה (תוכל להריץ עליה חיפוש בפורום). מנוע ה-1.0 יהיה חלש מב-205 הנוכחית שלך אם כי ה1.3 דווקא נמרץ ויסחוב טוב יותר מה-205. בכל מקרה, בתקציבך לא הייתי מתפשר על הסיריון שהינה מכונית בסיסית (תרתי משמע) ושעל פניו עומדת בדרישותיך ובכ"ז מחפש יאריס שהינה מודרנית ובטוחה יותר מהסיריון.

 

3. האימפרזה 1.5, אינה בתקציב הנתון, מה גם שמדובר ברכב מיושן (תוכל להריץ גם עליה חיפוש בפורום).

×
×
  • תוכן חדש...