Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב עבר 48k ו4 שנים על הכביש. האם זה מומלץ? , מה סוג השמן?, מה כמות השמן? , האם מחליפים גם פילטר שמן גיר ומגנטים? , באיזה מוסך ומה העלות?

תודה.

פורסם

אני לא יודע מה סוג הגיר בפולו.

אבל בגולפים/פאסאטים וכו' האוטומטיות - אסור! להחליף שמן גיר.

המערכת היא סגורה, והחלפה/הוספה נעשית רק במצבים של נזילה.

 

אחרי החלפת שמן גיר בגירים ההם הם מתו.

 

סע למוסך מורשה וגם תבדוק בספר הרכב האם יש צורך ומותר להחליף שמן גיר בפולו.

פורסם

כי עשיתי חיפוש ולא מצאתי כלום פה על החלפת שמן גיר בגולף , פאסאט או פולו אוטומטיות מהשנים האחרונות פה.

פורסם

מהפולו שלי אני יודע ששמן גיר לא מחליפים בגירים אוטומטים

אבל בגיר ידני אין בעיה להחליף

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם

שלום לחבר,

 

היצרן VW לא ממליץ על החלפת נוזל תיבת הילוכים אוטומטית וגם לא יבצעו לך החלפה של הנוזל במוסך מורשה ללא התחייבות מצידך שלא תתבע אותם על נזק שעלול להגרם לגיר.

 

במידה ואתה רוצה הוראות של היצרן, אנא ציין את קוד התיבה כפי שרשום בספר אחזקה לנהג או קוד מנוע כפי שרשום בספר הרכב

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

אין צורך להחליף שמן בגיר של הפולו הזאת,אם יש לך איתה תקלה

מסויימת תכתוב אותה וננסה לעזור לך .

בגדול הגירים האוטו של הפולו מהשנים האלה הינם מתוצרת יפנית

והם אמינים ביותר ואין להם צורך באחזקה כל שהיא .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...