Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקליאו שלנו תריס הסירקולציה שבור ולמעשה אין אופצית מעבר למצב סירקולציה. כתוצאה מכך יכולת קירור המזגן יורדת.

 

מחיפוש בפורום עולה כי מדובר בבעיה נפוצה בדגמי רנו משנות ה90'.

 

המטרה היא לנסות ולתקן את מנגנון התריס. במידה ולא יתאפשר, אמקם את התריס על מצב סירקולציה פנימית בלבד.

 

בקליאו, ישנה יחידת פלסטיק גדולה שכוללת את תריס הסירקולציה ואת המאדה בתוכה. היחידה ממוקמת בין קיר האש לפנים הרכב בצד הנוסע, מתחת לשמשה הקדמית (הגישה לחלק נעשית מחוץ לרכב ולא מתוכו או מאחורי תא הכפפות).

 

ברצוני לשלוף את היחידה ולתקן/להעריך נזקים.

האם יש למישהו ניסיון בהוצאת היחידה. מהוא סדר הפעולות הנכון?

האם יש אפשרות להוציא רק את כיסוי המאדה [שהתריס הוא חלק ממנו] ללא המאדה עצמו[שידרוש פירוק שסתום התפשטות]?

 

תודה לעונים,

פורסם
בקליאו שלנו תריס הסירקולציה שבור ולמעשה אין אופצית מעבר למצב סירקולציה. כתוצאה מכך יכולת קירור המזגן יורדת.

 

מחיפוש בפורום עולה כי מדובר בבעיה נפוצה בדגמי רנו משנות ה90'.

 

המטרה היא לנסות ולתקן את מנגנון התריס. במידה ולא יתאפשר, אמקם את התריס על מצב סירקולציה פנימית בלבד.

 

www.lod.muni.il

 

יש בעיה להשאר רק עם סירקולציה פנימית?

 

האם שמעת תקתוקים מהצד הימני ?

×
×
  • תוכן חדש...