Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורבו על מנוע mi ??


שימו לב! השרשור הזה בן 6196 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי פזו עם מנוע mi 16 d6c למנוע הוחלפו קאמשפטים 286 מעלות והוחלף ראש בעל יחס דחיסה גבוהה ביותר ופורטים אשר בשל גודלם היה צורך לרתך את מעברי המים (הראש הישן ארוז יפה וסגור במחסן לשעת חירום..) עכשיו שאלתי היא חשבתי מספר פעמים להפוך את המנוע לטורבו אבל ללא החלפת החלקים הפנמיים .

1.האים מומלץ מבחינת עמידות של המנוע לעשות כזה צעד?

2.במצב הנתון של המנוע יש צורך בשינוי או הוספה של חלקים

3.הערכת עלות??

 

תודה נתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נתן שלום,

אתה עשית הכל עד היום בכדי להעלות יחס דחיסה (וטוב שכך).

בכדי להתקין טורבו אתה צריך להוריד בחזרה את יחס הדחיסה, יש לך הערכה על איזה יחס דחיסה אתה עובד כרגע?

חישוב יחס הדחיסה הוא:

 

V1+V2

-------

V2

 

V1 = נפח הצילינדר.

V2 = נפח תא השריפה כאשר הבוכנה נמצאת ב- נ.מ.ע.

 

V2 מורכב מכמה נפחים:

נפח (1) תא השריפה בראש המנוע עצמו, ללא קשר לבלוק (יש לך ראש מיוחד)

הנפח (2) של החלל שנמצא בין הבוכנה (מסביב לה) לצילינדר בין גובה החלק העליון ביותר של הבוכנה לגובה הרינגים.(די זניח אבל חלק מהנוסחה)

הנפח (3) של החלק הקעור בבוכנה (במידה וקיים) או הקמור (ואז מקזזים)

הנפח (4) שתופס אטם הראש

הנפח (5) שנמצא מעל לפני הבוכנה ועד לגובה פני בלוק המנוע.

 

 

בלי שום קשר, מי זה הפושע שפרץ לך את המעברים בראש לתוך מעברי המים?

אין לך בעיות התחממות נקודתיות בראש?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עשית הכל עד היום בכדי להעלות יחס דחיסה (וטוב שכך).

בכדי להתקין טורבו אתה צריך להוריד בחזרה את יחס הדחיסה, יש לך הערכה על איזה יחס דחיסה אתה עובד כרגע?

בלי שום קשר, מי זה הפושע שפרץ לך את המעברים בראש לתוך מעברי המים?

אין לך בעיות התחממות נקודתיות בראש?

 

שטויות,שיחזיר את הראש המקורי עם אטם של קסארה דיזל,וגם עם הקאמשפטים החמים...ויגדוש חזק מאוד:twisted:

 

הייתי מבקש שתחשוב שניה לפניה שאתה פולט שטות. איפה ההבדל בין מה שאתה כתבת לבין מה שאני כתבתי?

לידיעתך, לקאמשאפטים אין שום השפעה על יחס הדחיסה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מבקש שתחשוב

עכשיו הגזמת :wink:

 

לפותח השרשור - יש סיבה דווקא לטורבו?

 

אני ראיתי MI שנוסעת על קרבורטורים, והיא נסעה חזק. חזק מאוד אפילו.

 

מכיוון שיש כבר פרוייקט כזה בארץ, אולי שווה לחשוב גם עליו?

 

יש סיכוי לא רע בכלל שהוא אף יהיה יותר זול, והפרשי הכח לא יהיו מאוד משמעותיים בצורה שתצדיק את הפרש העלויות.

 

שיקול שלך.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתייחס להמשך המשפט... "בצורה שתצדיק את הפרשי העלויות".

 

ניקח דוגמה (בשביל הילד המתקשה):

 

אני סתם זורק מספרים, ללא שום קשר למציאות.

 

יש לך רכב עם 150 כ"ס.

 

תמורת 5,000 שקל אתה מביא אותו למצב של 200 כ"ס, באמינות. פרוייקט לא גדול, לא מסובך, שיש לו "אמא ואבא" (היסטורייה).

 

תמורת 15,000 שקל יש לך 300 כ"ס, קצת פחות אמין, קצת פחות יומיומי, וזה כולל החלפה של חצי רכב, ועל הדרך גם חוסר חוקיות.

 

א. שווה לך להוסיף עוד 10,000 ש"ח בשביל עוד 100 כ"ס?

 

ב. אותה תוספת כח תהיה מנוצלת מבחינתך בצורה שתצדיק (מבחינתך) את הפרש הכסף?

 

זו שאלה לא בשבילך, כי הרכב שלך סטנדרטי, אלא בשביל נתן.

 

תודה והמשך יום טעים.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני סתם זורק מספרים, ללא שום קשר למציאות.

 

זאת הבעיה, עם סתם מספרים אי אפשר להעריך את הכדאיות

 

זו שאלה לא בשבילך, כי הרכב שלך סטנדרטי, אלא בשביל נתן.

 

היה לי רכב לא סטנדרטי (השם ייקום דמו!), אבל זה ממש לא קשור

 

להשוות שיפור של קרבורטורים כפולים לגדישה של חצי באר זאת בדיחה

 

אבל בלי לדעת מה התקציב של נתן חבל לטחון מים

 

פרוייקט טורבו בלי פתיחת מנוע יתחיל בהשקעה של 10-15 אלף שקל, תלוי איזה חלקים שמים ואם חדשים או משומשים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, MI הוא לא מנוע מאוד אמין בגדישה, בלי לפתוח ולשפר סליבים וטלטלים.

עד חצי באר, עם אצבעות משולבות, לא תהיה בעיה.

 

ד"א פרוייקט קרבורטורים טוב, יעלה באזור ה-10K ולא 5K.

ככה שההבדל במחיר לא גדול.

 

הייתי מעורב בשני פרוייקטים, קרבורטור וטורבו.

יש לי חשד שאני מכיר את הראש מנוע הזה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, בגלל זה המספרים נשלפו סתם, כי אני אישית לא יודע בדיוק כמה מחיר כל פרוייקט עולה, אבל כמובן שיש הפרש ביניהם, מבחינת מחיר, הספק, ואמינות.

 

תכניסו לתוך המשוואה הזו את הנתונים של יודעי הדבר (כמו Roy), ואז נדע אם זה משתלם לבעל הרכב, או שלא.

 

כמה פשוט?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. שווה לך להוסיף עוד 10,000 ש"ח בשביל עוד 100 כ"ס?

 

הא-ב-א של השווה .

 

זה כלום כסף .

 

רק שיש לי נטייה קלה לחשוב שכולכם מ-ה ז-ה אופטימים . בקשר למחירים ולהספקים .

 

ב 15 אלף להגדיש MI ? ועוד ל 300 כ"ס ?

 

הצחקתם אותי .

 

300 כ"ס על MI מצריך סליבים , בוכנות , טלטלים , מיסבים מחוזקים , ברגי ראש ARP , סעפת פליטה לטורבו , פורטינג , טורבו , מזרקים , ניהול מנוע או עוד MF2 + עוד רביעיית מזרקים , אינטרקולר חזית , צנרת גדישה , פורק , משאבת דלק מחוזקת , גיר שיחזיק את הכל , קלאץ' מחוזק , להמשיך ?

 

לא . אין לי כוח . תעשו חישוב בינתיים לכמה סכום הגעתם... עכשיו , תוסיפו עוד עשירייה ועוד הרבה לעבודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני חושב שזה אופטימי להחריד לקבל 50 כ"ס מMI עם קרבורטורים לעומת ההזרקה המקורית?

אני זוכר בזמנו (כשהיינו צעירים ויפים) ו2 חברים מסוימים בדקו את הענין , ולא ממש היה הבדל גדול מדי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באסטרה GSI קיבלנו תוספת של 35 כ"ס ע"י מעבר לצמד וובר 45.

פעם ההסבות האלה עלו גרושים, הסעפות נמכרו בזול והלינקג' כנ"ל.

היום, כשרוב המכוניות מוזרקות, פתאום המחירים של החלקים (כולל הקרבורטורים עצמם) קפצו פי כמה וכמה וההסבה הפכה ללא ממש כדאית.

הייתי חושב עליה רק במקרה של איזה נזק קרדינלי למערכת ההזרקה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, כולכם הברזתם משיעורי הבנת הנקרא?

 

כתבתי בפירוש -

 

המספרים נזרקו סתם, תתייחסו אליהם כמשתנה X (שלום כיתה ט' במתמטיקה)

 

מי שיודע עלויות והספקים מדוייקים ימלא את המשוואה, ואז פותח השרשור יוכל לעשות את השיקולים שלו.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6196 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...