Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין להתקין 2 חלונות חשמל ברכב דייהאטסו שרייד 97 (אוטומטית, אם זה רלוונטי) אך אני חושש שיהיו בהם תקלות (כמו במקרים רבים של ח"ח). רציתי לדעת אם אני יכול לעבור באופן מיידי לשימוש בידיות של החלון במקרה שהח"ח לא עובדים? או שזה מצריך הסרה של האלמנט החשמלי בשביל לחזור להשתמש בידיות.

 

ד"א,

אם מישהו מכיר פירמה טובה של הרכיב שמעלה ומוריד ח"ח כאשר נועלים את הרכב, זה גם יעזור.

 

תודה רבה :)

פורסם

התקנה מקצועית עם רכיבים איכותיים תתן לך שקט למספר שנים.

אני באמת לא חושב שזה מה שצריך להטריד אותך בשדרוג כזה. מה גם שבדרך כלל מקבלים רמזים עבים מהחלונות לפני שהם מתפגרים לחלוטין.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בקש את הסט המקורי של ספאל המחוזק! . באם ההתקנה מקצועית, יהיה שקט לשנים רבות. זאת בתנאי כמובן שהמנגנונים הקיימים כרגע ברכה (המכניים) תקינים.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

גם אני ממליץ על "ספאל".



לאחרונה החלפתי את המנועים אצלי (לא בגלל שהפסיקו לעבוד, סיפור ארוך) והם יוצרו בשנת 97'. 10 שנים על הכביש ועדיין עובדים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה על העצות, חברים.

אך עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי אם אפשר לבצע מעבר מיידי לשימוש בידית החלון? מצטער, זה כנראה נורא בסיסי, פשוט אף פעם לא קיבלתי תשובה ברורה לגבי זה.

 

בנוסף, במקרה של חלון מסויים שלא עולה באופן חלק לחלוטין באופן ידני (צריך להפעיל קצת כוח בכדי לסגור אותו). האם זה עלול לגרום לבעיות אם מתקינים ח"ח גם על חלון זה? האם זה עלול לקצר את "אורך חיי" הערכה?

 

תודה רבה בשנית

פורסם

ניתן, הערכת מנוע חשמלי מתלבשת על הסבבת של הידית של הרמת החלון, כל שצריך הוא להוריד את כיסוי הפלסטיק ולחבר את הידית חזרה.

פורסם

לחבר הלך מנוע של חלון חשמלי והציעו לו במקום לקנות מנוע לחזור לידית...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
ניתן, הערכת מנוע חשמלי מתלבשת על הסבבת של הידית של הרמת החלון, כל שצריך הוא להוריד את כיסוי הפלסטיק ולחבר את הידית חזרה.

 

בערכה של ספאל זה בלתי אפשרי.

למנוע החשמלי מחוברת שרשרת, וזה בלתי אפשרי לפתוח את החלון ידנית במקרה של תקלה.

יש לפרק את דיפון הדלת, להוציא את השרשרת ואז ניתן לפתוח את החלון ידנית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...