Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום!

 

אני מעוניינת (אולי, תלוי גם בהמלצות) לקנות פג'ו אוטומטית , שנת 98-99, אני מתלבטת אם לקנות 306 -

הדגם בלי ה"תחת" 1800, או 106 1400, שתיהן אוט' כמובן.

מישהו אולי יוכל לתת לי פרטים לגביי : בטיחות, אמינות, צריכת דלק, אחיזת כביש ועוד פרטים חשובים שאולי שכחתי לציין, כמובן לגביי שני הדגמים...

 

תודה מראש...

פורסם
תעשי חיפוש על ה306 ותגלי שהמנוע המומלץ לרכב הוא דווקא ה1.6 ולא ה1.8 ועוד המון פרטים

 

 

ה1800 על הפנים מלא בעיות ה1600 יותר אמין

פורסם

ממליץ לרדת מה-106 האוטומית, שמעתי עליה הרבה דברים לא טובים.

ולאח של חבר שלי היתה אחת שעלתה לו הרבה מאד כסף לאחזקה, לאומת החבר (אח שלו) עם הידנית שלא ראתה אף מוסך.

 

מעבר לכך השוק של ה 106 אוטומט הרבה יותר חלש מהידני.

נראה לי עדיף להתמקד ב 306 :)

שיהיה בהצלחה!

פורסם

הוא לא בעייתי, הוא לא מלא בעיות.

השיקול העיקרי, לשניהם כמעט אותו הספק, תחזוקה של ה-1.6 יותר זולה (מנוע מאוד נפוץ) וצריכת דלק נמוכה יותר.

ב-106 הייתי נמנע מגיר אוטומטי, לא להיט גדול, 3 הילוכים.

ידני לא מתקבל?

 

תבדקי גם סיטרואן סקסו, זה בדיוק 106 עם סמל אחר מקדימה ועשרות אחוזים פחות במחירון.

כנ"ל עם סיטרואן קסרה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

לי יש 2 306 (ידניות), אחת 1800, ואחת 1600.

 

למרות שההספק של ה1800 (103 כ"ס) גדול רק ב13 מזה של ה1600 (90 כ"ס), ההבדל מורגש, והמנוע הגדול מרגיש חזק יותר משמעותית, למרות שמנוע ה1600 מעט נעים יותר בסל"ד גבוה.

 

צריכת הדלק ב1800 עומדת על 1-10, כאשר המנוע הקטן יותר משיג 1-13 בממוצע (בשני הרכבים הנסועה היא כ-70 אחוז בינעירונית).

PUG-306 XSI MK2

×
×
  • תוכן חדש...