Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

בקרוב אני רוצה לקנות סט קומפ' חדש לרכב.

אני בא מתחום האודיו הביתי ושם סגנון המוזיקה הוא אחד מהשיקולים החשובים ביותר לבחירת הרמקול.

אני משער שכך זה גם ברמקולים לרכב.

לכן , רציתי את חוות דעתכם מנסיונכם האישי לאיזה כיוון של רמקולים אני צריך ללכת ( מאוד מסובך לשמוע בחנויות כמו שאתם יודעים ).

היה לי בעבר מורל דוטק. רמקול נעים ומאוזן מאוד בעיקר בג'אז , ווקאלית ומוזיקה רגועה.

אני מחפש הפעם סט בסגנון קצת שונה שיתאימו לאלקטרונית ( לא טראנס ) / רוק כבד / פרוגרסיב וכו'.

התקציב הוא עד 2000 שח. ההגברה תהיה כנראה קראנ'ץ GP-1400 או הייפוניקס 6406 .

 

תודה לעוזרים.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

תודה יחיאל ,

אשמח לדעת את המחיר הריאלי לסט כזה בחנויות.

והמלצה נוספת במידה ויש לסט דומה באופי לפוקל. אולי אצליח לארגן שמיעה של שני סטים בחנות לפני הבחירה הסופית.

כמובן שיהיה בתקציב דומה. המליצו לי על הרץ הי אנרג'י , האם יכול להתאים ?

 

תודה

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם
תודה יחיאל ,

אשמח לדעת את המחיר הריאלי לסט כזה בחנויות.

והמלצה נוספת במידה ויש לסט דומה באופי לפוקל. אולי אצליח לארגן שמיעה של שני סטים בחנות לפני הבחירה הסופית.

כמובן שיהיה בתקציב דומה. המליצו לי על הרץ הי אנרג'י , האם יכול להתאים ?

 

תודה

ההרץ הי אנרגי הוא רמקול מעולה אומנם חורג טיפה מהתקציב שלך אם אני לא טועה בחנויות סביב ה2200 ש"ח

ס"ה הסט באופי מאוד דומה לפוקל רק שהטויטר של ההרץ יוטר עדין מהפוקל אבל עדיין מפורט מאוד.

כמובן כול זה בה אם כיוון נכון והתקנה נכונה והתוצאות מרשימות.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

לדעתי המיד של ההי אנרג'י גם יותר מפורט מהמיד של הV2

 

מה גם שהטוויטר של הV2 הוא באמת נוראי והוא זה של דעתי נתן לפוקל את המוניטין הממש גרוע של"צרימות"

מאוד קשה לכוון אותו- T47

 

אם פוקל אז K2P ומעלה וזה סט יקר לתקציב שלך

 

ההי אנרג'י הוא פשרה מעולה

סט עוצמתי, טוב ברוק, טוב בסגנון הספציפי שלך

טוויטר מפורט אבל עדיין חד וקל לכוון אותו

 

 

במחירו אין לו מתחרים בטח שלא הדוטק או ה V2

 

מה שכן, נאמנות למקור , בספק, אבל הוא נשמע נהדר

פורסם

אוקיי ,

 

תודה רבה לכם.

אבקש שיתקינו לי את ההרץ בתור סט ראשון. אם אחרי הכיוונים הוא ישמע לא לטעמי אנסה את הפוקל.

מבחינת עומק המגנט של ההרץ , בעבר זכור לי שברכב התקנתי את הדוטק כי המגנט שלו קטן ויש לי בעייה מסויימת עם העומק בדלת.

האם תהיה לי בעייה לדעתכם עם ההרץ מהבחינה הזו ?

אני יודע שאפשר לפתור את זה בדרכים כאלו ואחרות אבל הייתי מעדיף שלא..

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

פוקל K2P יד שנייה [=

או הרץ היי אנרג'י (אבל בינו לבין ה- K2P ברוק כבד אין השוואה הפוקל תמיד לוקח!) עולה גג 1800 ש"ח וגם מאז שביררתי המחירים שלהם היום אמורים ליפול.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

בתור בעלים מאושר של ההי אנרגי.. אני מאמין שקשה לא לאהוב אותו!

טויטר מעולה ומיד חיי וחזק.

פורסם

לגבי יד שנייה , בתקציב הזה אני מעדיף חדש.

לפי הביקורות פה על ההי אנרג'י עושה רושם שעם הכיוונים הנכונים אוכל להגיע לתוצאה הרצויה קח אני מקווה לפחות.

אם אפשר תענו לי לגבי מה ששאלתי על גודל המגנט של הרמקול. האם הוא דומה בגודלו למגנט של הדוטק או גדול יותר ?

שוב , זה משנה לי אך ורק בגלל בעייה מסויימת שניתקלתי בה בהתקנה הקודמת של המערכת ברכב. חלק מהסטים פשוט לא התאימו אבל הדוטק התאים בול.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

היי ,

 

בהמשך להמלצה האחרונה שקיבלתי לגבי סט של DLS , אחרי בירורים הבנתי שהסטים של החברה הזו מאוד מוערכים בעולם

האודיו לרכב וחשבתי שכדאי לנסות אותם.

אני יכול להשיג את הסט הזה מסדרת Ultimate באותו המחיר של הסט היי אנרג'י.

לצערי אין באפשרותי לשמוע את שני הסטים ואז להחליט אלא לקבל את ההחלטה כמו שהיא.

אשמח אם תאמרו בכמה מילים איך הסט הזה של DLS והאם הוא לא "עדין" מדי למוזיקה בסגנון שאני שומע. ( רוק כבד , פרוג' אלקט' וכו' )

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=580

 

המון תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

×
×
  • תוכן חדש...