Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי ,

 

בהמשך להמלצה האחרונה שקיבלתי לגבי סט של DLS , אחרי בירורים הבנתי שהסטים של החברה הזו מאוד מוערכים בעולם

האודיו לרכב וחשבתי שכדאי לנסות אותם.

אני יכול להשיג את הסט הזה מסדרת Ultimate באותו המחיר של הסט היי אנרג'י.

לצערי אין באפשרותי לשמוע את שני הסטים ואז להחליט אלא לקבל את ההחלטה כמו שהיא.

אשמח אם תאמרו בכמה מילים איך הסט הזה של DLS והאם הוא לא "עדין" מדי למוזיקה בסגנון שאני שומע. ( רוק כבד , פרוג' אלקט' וכו' )

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=580

 

המון תודה.

 

 

ה-DLS מאוד דומים למורל..

למוזיקה שלך (זאת המוזיקה שגם אני שומע אגב) הייתי לוקח סט עם קצת יותר "מיץ"

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

דרגסטר ,

 

תגדיר "מיץ"..:-)

הרץ היי אנרג'י יענה על הדרישות ?

או שיש המלצות אחרות ?

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

ההיי אנרג'י בהחלט יענו על הציפיות ואף מעבר לכך. סט מעולה בתקציב הזה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
דרגסטר ,

 

תגדיר "מיץ"..:-)

הרץ היי אנרג'י יענה על הדרישות ?

או שיש המלצות אחרות ?

 

היי אנרג'י מאוד אפילו!

במיוחד במחיר שלהם!

 

"מיץ" = טוויטר חד וחזק אשר מסוגל לעמוד בקצב של גיטרה חשמלית + מיד מאסיבי ומהיר.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אתה מוזמן לבוא אלי לשמוע היי אנרגי בהגברה של קראנץ.

:)

כמובן שזה יעלה לך בערך בחצי שעה נסיעה.

פורסם

ההי אנרג'י סט מעולה.

 

צליל חד ונקי ( להבדיל ממורל ) .

הסט נציל מאוד , לדעתי כל מגבר יוכל להזיז אותו .

 

העומק של הוופר 67 מילימטר .

פורסם
עוד אופציה זה CFS 165.25 של פייז, סט מעולה לסגנונות שהזכרת.

 

מבין השניים (הרץ / פוקאל), ממליץ יותר על הפוקאל.

 

אם זה מה ששמעתי אצלך. אז אני ממליץ בחום!! הייתי המום! חזרתי הביתה ישר כיוונתי את הטוויטרים שלי כמו אצלך :D

 

גם הרץ היי אנרג'י מומלץ. תשמע את שניהם לא חסר אנשים עם סטים כאלה ותחליט לבד.

פורסם

מגפה חדשה של פורום בשם "הרץ היי אנרג'י" :lol:,סתם.לעיניניינו,יש גם את MB QUART שדומה באופיו לפוקל/הרץ שראוי מאוד לבדיקה.לי אישית יש את V2 פוקל שמקבל הגברה מאוד בריאה(RS4) ולמרות שהדלת אטומה אני מרגיש שיש צורך לעוד איטום כדי באמת לנצל את המיד עד הסוף.היום היתי הולך על K2P מיד שניה כי זה מיד מאוד רצחני .לגבי DLS ,הוא רך בשביל סגנון שלך.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...