Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי פיקשוש שהיה לי בהזמנת מונו של JL1000 אני צריך למצוא מונו חדש.

 

התקציב הוא עד 3000 אלף שקל אפשרות גם למשומש וגם להזמין מחול. כל האופציות כשרות.

 

הסאב של הIDMAXהוא 2 סלילים של 4 אוהם. 1000RMS

משמע שצריך מונו שיתן 1000RMS בריאים ב2 אוהם.

 

דרך אגב ראיתי מונו של DLS A6 שעונה לי בערך על הצרכים.

אבל הוא קלאס AB מה המשמעות של זה מבחינת צריכת החשמל?

כי מבחינת השמע הבנתי שזה עדיף.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

הזמנת מונו של JL וקיבלת לבנה ?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=160276

 

או המתחרה מבית אליקו... :lol:

שים לב שאצל אליקו מדובר במגבר חדש לחלוטין. ירים כל סאב בכבוד ++

 

אם מעניינים אותך CLASSים - תערוך חיפוש. שלו הסביר פעם מה המשמעות שלהם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אצל אליקו זה אותו מגבר

 

כמו שאני זוכר זה באמת מגבר חדש לחלוטין שנקנה באחד ממסעות השיגעון של אלי ונשאר להעלות אבק

 

אני משוחד לגמרי

אני ממליץ שתתקנה מאלי כי אני מדבר איתו בMSN והוא אחלה גבר

:lol:

 

וכי בטח הוא צריך כסף אחרי כל הקניות שלו

פורסם
אצל אליקו זה אותו מגבר

 

כמו שאני זוכר זה באמת מגבר חדש לחלוטין שנקנה באחד ממסעות השיגעון של אלי ונשאר להעלות אבק

 

אני משוחד לגמרי

אני ממליץ שתתקנה מאלי כי אני מדבר איתו בMSN והוא אחלה גבר לזה שהוא אחלה גם אני מסכים

:lol:

 

וכי בטח הוא צריך כסף אחרי כל הקניות שלו כנ"ל גם לזה . הבעיה היחידה היא שגם אם הוא יקנה ממנו , אלי ימצא משהו אחר לקנות ושוב ילך הכסף:lol:

אבל תקנה ממנו

ד"א אלי , מה זה החתימה החדשה שלך ?

בברכה יהודה

פורסם
הזמנת מונו של JL וקיבלת לבנה ?

 

הלוואי גם לבנה זה היה טוב לעומת מה שקבלתי,

המוכר שמכר לי את המונו פרסם אותו שוב באותו האתר יום אחרי שהכסף נכנס לו לחשבון.

מזל שדרך פייפל אתה מבוטח ואם לא פייפל גם ביטוח של ויזה זה מספיק.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
אצל אליקו זה אותו מגבר

 

כמו שאני זוכר זה באמת מגבר חדש לחלוטין שנקנה באחד ממסעות השיגעון של אלי ונשאר להעלות אבק

 

אני משוחד לגמרי

אני ממליץ שתתקנה מאלי כי אני מדבר איתו בMSN והוא אחלה גבר

:lol:

 

וכי בטח הוא צריך כסף אחרי כל הקניות שלו

 

המגבר של אליקו מצא אצלי בית חם.

בקרוב תמונות של ההתקנה :)

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אני עוד לא התקנתי, אני מקווה שהשבוע יצא לי לקנות כבלים של 2 גייג' כדי להרים את שני המגברים לא בא לי לחבר את זה בחפריות.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אני ממליץ לך לקנות מהם:

http://stores.ebay.com/TRUE-VALUE-ELECTRONICS

 

יש להם אחלה מוצרים, הם בין הזולים באינטרנט, קניתי מהם את הסט INFINITY PERFECT 5.1.

הם מוכנים להצהיר מחיר נמוך על החבילה כדי שתשלם פחות מכס.

 

יש להם את ה - apline mrd-m1005 שהוא נכנס לך בתקציב.

שווה בדיקה :wink:

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

×
×
  • תוכן חדש...