Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו הולך למסיבה של טייסטו ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גבר, אני לא יודע איזה מחשבות חטא וזימה עוברות לך בראש,

אני בראש השנה שם כיפה מאד גדולה והולך לבקש סליחה מבורא עולם,

על כל הדברים הרעים שעשיתי, אני עושה, ואני אעשה.

 

מסיבה?

טייסטו?

קצת רוחניות? :p

 

:wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
גבר, אני לא יודע איזה מחשבות חטא וזימה עוברות לך בראש,

אני בראש השנה שם כיפה מאד גדולה והולך לבקש סליחה מבורא עולם,

על כל הדברים הרעים שעשיתי, אני עושה, ואני אעשה.

 

מסיבה?

טייסטו?

קצת רוחניות? :p

 

:wink:

 

מצחיק אבל אני מסכים איתך.

בהחלט צריך לכבד פעם אחת בשנה..

פורסם

גני התערוכה.

 

גם קרוב (אני גר עכשיו מעבר לפארק) וגם יהיה אנשים סבבה.

 

ניצנים בד"כ מושך את כל הדלוקים והדפוקים.זה קהל שבא גם מכל מיני חורים עם שקי שינה וחוסר נכונות להתקלח.

 

פיחס..... :?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

חרא של מסיבה תהיה קהל לא איכותי אין סלקציה וזה אומר ים ערסים ערבים מה שבא לכם יהיה שם אז מה עם זה טיסטו מלך הערסים.

מילא תגידו DAVE SEAMAN זה DJ אמיתי.

פורסם

המסיבה בגני התערוכה זאת מסיבת נוער של הטי.אל.וי והאומן 17.

תהיה שם שכונה

מסיבת כסף כמו שאומרים, יכניסו גם ת'כלב שלי אם הוא ישלם כרטיס.

 

עדיף ללכת לניצנים שם לפחות מצהירים שזה 18+.

Peugeot 206 1.4 XT

פורסם

לדעתי המסיבה בניצנים תיהיה הרבה יותר איכותית מהמסיבה בגני התערוכה...

הגעתי למסקנה שבמעדונים באזור תל אביב יש הרבה יותר ערסים מכל מקום

לכן לא שווה

וחוץ מזה זה מסיבה של ילדים!

 

לכן אם באמת בא לכם לראות את טייסטו

וכל שאר אומני הטראנס לכו לניצנים!

 

אבל הכי שווה חוות העין

כי כמו שתומר אמר יש הרבה דלוקים בניצנים!

(לא שבחווה אין... אבל הרבה הרבה הרבה פחות)

פורסם
לדעתי המסיבה בניצנים תיהיה הרבה יותר איכותית מהמסיבה בגני התערוכה...

הגעתי למסקנה שבמעדונים באזור תל אביב יש הרבה יותר ערסים מכל מקום

לכן לא שווה

וחוץ מזה זה מסיבה של ילדים!

 

לכן אם באמת בא לכם לראות את טייסטו

וכל שאר אומני הטראנס לכו לניצנים!

 

אבל הכי שווה חוות העין

כי כמו שתומר אמר יש הרבה דלוקים בניצנים!

(לא שבחווה אין... אבל הרבה הרבה הרבה פחות)

 

אתה מכליל את טייסטו הממוסחר עם "שאר אומני הטראנס" כל קשר בין המוזיקה

הממוסחרת של טייסטו לבין מוזיקת הטראנס מקרי לחלוטין...

וכן טייסטו לא משתווה לסוליה שלהם אפילו.

פורסם
גבר, אני לא יודע איזה מחשבות חטא וזימה עוברות לך בראש,

אני בראש השנה שם כיפה מאד גדולה והולך לבקש סליחה מבורא עולם,

על כל הדברים הרעים שעשיתי, אני עושה, ואני אעשה.

 

מסיבה?

טייסטו?

קצת רוחניות? :p

 

:wink:

 

 

:mm_yeah:

 

מה שנכון נכון

 

נ.ב

 

עדיף כיפה בצבע לבן

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
לדעתי המסיבה בניצנים תיהיה הרבה יותר איכותית מהמסיבה בגני התערוכה...

הגעתי למסקנה שבמעדונים באזור תל אביב יש הרבה יותר ערסים מכל מקום

לכן לא שווה

וחוץ מזה זה מסיבה של ילדים!

 

לכן אם באמת בא לכם לראות את טייסטו

וכל שאר אומני הטראנס לכו לניצנים!

 

אבל הכי שווה חוות העין

כי כמו שתומר אמר יש הרבה דלוקים בניצנים!

(לא שבחווה אין... אבל הרבה הרבה הרבה פחות)

 

אתה מכליל את טייסטו הממוסחר עם "שאר אומני הטראנס" כל קשר בין המוזיקה

הממוסחרת של טייסטו לבין מוזיקת הטראנס מקרי לחלוטין...

וכן טייסטו לא משתווה לסוליה שלהם אפילו.

 

לא דיברתי על טייסטו כאומן טראטנס כי הוא לא....

אבל באותה מסיבה (בניצנים) היו הרבה אומני טראנס!

×
×
  • תוכן חדש...