Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס נהיגה מתקדמת - גרסת רודסטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי נערך קורס נהיגה מתקדמת של "מסלולים" למועדון הרודסטרים.

הגענו 8 מיאטות ושני MR2 למגרש ההחלקה באשדוד כדי לעבור השתלמות שנבנתה במיוחד עם דגשים להנעה אחורית.

המשתתפים, חלקם בעלי רקע קודם בהשתלמויות, באו לעבור קורס עם דגש על התנהגות הרכבים. לחלקם זו היתה התנסות ראשונה עם המגבלות של הרכב. :twisted:

הקורס נפתח בשעה של הרצאה תאורטית על אחיזת הגה, העברות משקל ובלימה, והשילוב ביניהם.

מיד אח"כ יצאנו עם הרכבים למגרש. בתחילה התחלקנו לקבוצות, כך שכל קבוצה עובדת על אחיזת הגה, חלק במסלול סלאלום וחלק בכביש המעטפת של המגרש. ארבעת המדריכים עברו בין הרכבים, הדגימו ונתנו דגשים והערות. בינתיים השאר תרגלו באופן עצמאי.

מבחינתי, היה לי מדהים לראות שיפור עצום ביכולת שלי להתמודד עם הכביש המתעקל העוטף את המגרש, כאשר הפנמתי את עבודת הידיים והבלמים בסיבוב.

לאחר מכן עברתי לסלאלום . התרגיל היה בנוי מישורת האצה, בלימה, פנייה של 90 מעלות, האצה קצרה, בלימה מהירה, 90 מעלות, ישורת, שתי פניות סלאלום, ישורת, בלימה, סיבוב של 180. :roll:

הסיבוב האחרון התבצע הכי טוב כאשר העיניים נעוצות בקונוסים של סוף הסיבוב. מאוד היה קשה להסיר את העיניים מהמסלול הקרוב ולהסתכל על היציאה ממנו. בסופו של דבר העסק הוכיח את עצמו. עד אז, כמה קונוסים נרצחו בדמי ימיהם. :shock:

לאחר מכן הגיע מעגל החלקה. לי, שכבר עברתי כזה בקורס קודם, המעגל הווה הזדמנות להשאיר קצת גומי למזכרת. בכל זאת, דונאטס בכל מקום אחר היה גורם לדרדסים לצאת מהחורים... :evil:

לאחר מכן הגיע תרגיל משולב, כך שבצד אחד היתה פנייה מהירה, ובצד השני פנייה מתהדקת. הרבה מאוד צווחות צמיגים נשמעו גם פה.

בסוף הגיע תור הג'ימיקנה. שם גם יכלנו לראות הכי טוב את ההבדלים בין המכוניות השונות.

האווירה היתה נהדרת. כולם הגיעו עם ראש פתוח ללמוד והשיפור נראה אצל כולם.

היה מעניין לראות כמה הבדלים קיימים בין המיאטה דור קודם לחדשה, ולאוטומטית, ולטויוטה הסטנדרטית ולמפלצת הכחולה :twisted:

היה כיף. המדריכים היו עם ראש פתוח ונתנו כמה הדגמות מדהימות. וכל זה היווה רק דגימון לטיול הגדול של שבוע הבא 8)

 

יניב

9.jpg

7.jpg

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גל, יואב2X וברק

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

גם אני וחבר שלי רוצים לעשות קורס נהיגה.

 

אז אם מארגנים משהו בפורום אני ישמח לדעת על זה ואם אתם יכולים לתת לי שם של מקום טוב ללכת ולעשות את זה אז אני ישמח גם

 

תודה מראש

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

ישראל עשה לכם את ההרצאה?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

במגרש ההחלקה באשדוד. הקורס היה מטעם בית ספר "מסלולים" של ראם סמואל.

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
ביום שישי נערך קורס נהיגה מתקדמת של "מסלולים" למועדון הרודסטרים.

הגענו 8 מיאטות ושני MR2 למגרש ההחלקה באשדוד כדי לעבור השתלמות שנבנתה במיוחד עם דגשים להנעה אחורית.

המשתתפים, חלקם בעלי רקע קודם בהשתלמויות, באו לעבור קורס עם דגש על התנהגות הרכבים. לחלקם זו היתה התנסות ראשונה עם המגבלות של הרכב. :twisted:

הקורס נפתח בשעה של הרצאה תאורטית על אחיזת הגה, העברות משקל ובלימה, והשילוב ביניהם.

מיד אח"כ יצאנו עם הרכבים למגרש. בתחילה התחלקנו לקבוצות, כך שכל קבוצה עובדת על אחיזת הגה, חלק במסלול סלאלום וחלק בכביש המעטפת של המגרש. ארבעת המדריכים עברו בין הרכבים, הדגימו ונתנו דגשים והערות. בינתיים השאר תרגלו באופן עצמאי.

מבחינתי, היה לי מדהים לראות שיפור עצום ביכולת שלי להתמודד עם הכביש המתעקל העוטף את המגרש, כאשר הפנמתי את עבודת הידיים והבלמים בסיבוב.

לאחר מכן עברתי לסלאלום . התרגיל היה בנוי מישורת האצה, בלימה, פנייה של 90 מעלות, האצה קצרה, בלימה מהירה, 90 מעלות, ישורת, שתי פניות סלאלום, ישורת, בלימה, סיבוב של 180. :roll:

הסיבוב האחרון התבצע הכי טוב כאשר העיניים נעוצות בקונוסים של סוף הסיבוב. מאוד היה קשה להסיר את העיניים מהמסלול הקרוב ולהסתכל על היציאה ממנו. בסופו של דבר העסק הוכיח את עצמו. עד אז, כמה קונוסים נרצחו בדמי ימיהם. :shock:

לאחר מכן הגיע מעגל החלקה. לי, שכבר עברתי כזה בקורס קודם, המעגל הווה הזדמנות להשאיר קצת גומי למזכרת. בכל זאת, דונאטס בכל מקום אחר היה גורם לדרדסים לצאת מהחורים... :evil:

לאחר מכן הגיע תרגיל משולב, כך שבצד אחד היתה פנייה מהירה, ובצד השני פנייה מתהדקת. הרבה מאוד צווחות צמיגים נשמעו גם פה.

בסוף הגיע תור הג'ימיקנה. שם גם יכלנו לראות הכי טוב את ההבדלים בין המכוניות השונות.

האווירה היתה נהדרת. כולם הגיעו עם ראש פתוח ללמוד והשיפור נראה אצל כולם.

היה מעניין לראות כמה הבדלים קיימים בין המיאטה דור קודם לחדשה, ולאוטומטית, ולטויוטה הסטנדרטית ולמפלצת הכחולה :twisted:

היה כיף. המדריכים היו עם ראש פתוח ונתנו כמה הדגמות מדהימות. וכל זה היווה רק דגימון לטיול הגדול של שבוע הבא 8)

 

יניב

 

אולי במקום לחמם אותנו סתם תתחיל לפרט מה היו ההדלים בין המיטאות החדשות לישנות או ל-MR2 וכן, גם ל-MR2 המכונה "העגלה הכחולה" :wink:

מי אוחזת יותר??? מי מכשכשת בזנב יותר ??? וכו'

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

המכשכשת ביותר היתה המיאטה הישנה, בזה אין לי ספק. החדשה הרבה יותר מאוזנת לעומתה.

לפי גל (אחד המדריכים), הקלה ביותר לכישכושי זנב היתה דווקא הטויוטה. היא נראתה לי הכי קלה לשליטה בסלאלום והגיבה הכי יפה לפרובוקציות. אבל מעבר ההילוכים הארוך נראה לי קצת מבאס (שומעים את זה טוב בסרט).

המיאטה החדשה סובלת ככלל מהרבה מאוד תת היגוי. האוטומטית סובלת מכך עוד יותר עקב מחסור בכוח בהילוך שני הארוך בצורה מוגזמת.

דווקא בכביש ההיקפי ההילוך הארוך היווה יתרון כך שיכולתי למשוך את הרכב עוד קצת.

זה על רגל אחת... כי אם אני לא אזוז לחיפה תוך שלוש דקות מישהי תשאיר אותי עם ביצה אחת.... :shock:

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
המכשכשת ביותר היתה המיאטה הישנה, בזה אין לי ספק. החדשה הרבה יותר מאוזנת לעומתה.

לפי גל (אחד המדריכים), הקלה ביותר לכישכושי זנב היתה דווקא הטויוטה. היא נראתה לי הכי קלה לשליטה בסלאלום והגיבה הכי יפה לפרובוקציות. אבל מעבר ההילוכים הארוך נראה לי קצת מבאס (שומעים את זה טוב בסרט).

המיאטה החדשה סובלת ככלל מהרבה מאוד תת היגוי. האוטומטית סובלת מכך עוד יותר עקב מחסור בכוח בהילוך שני הארוך בצורה מוגזמת.

דווקא בכביש ההיקפי ההילוך הארוך היווה יתרון כך שיכולתי למשוך את הרכב עוד קצת.

זה על רגל אחת... כי אם אני לא אזוז לחיפה תוך שלוש דקות מישהי תשאיר אותי עם ביצה אחת.... :shock:

יניב

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :lol::lol::lol:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

היה פשוט 10 !!!! אין מילים. הקורס הזה תרם לי לנהיגה יותר מאשר 8 שנות וותק על הכביש על אף שבעברי הרבה מאוד מכוניות ספורטיביות. מי שלא עבר קורס כזה לא יודע עוד כמה יש לו ללמוד ולכן מומלץ בחום. אני אישית גיליתי את החשיבות הרבה של המבט בנהיגה במיוחד בסיסוים קשים וכן את חשיבותה של הבלימה שמעבירה את המשקל לגלגלים הקדמיים לצורך ההיגוי. עוד למדתי שה - MR2 שלי (הכסופה בסרט) מאוד סוררת על הכביש וניתן די בקלות להביאה לכדי משחקי שליטה מהנים ותת היגוי מטורף. זהו, סך הכל חויה מאוד מיוחדת שככל הנראה תמומש בשנית בעתיד הקרוב.

 

לחברי המועדון - היום חבר טוב רכש מיאטה לבנה 2003 והוא מצטרף אלינו - אז זכאי - מברוק !!! :evil:

---

פורסם
עוד למדתי שה - MR2 שלי (הכסופה בסרט) מאוד סוררת על הכביש וניתן די בקלות להביאה לכדי משחקי שליטה מהנים ותת היגוי מטורף.

:? בשביל תת היגוי לקנות MR2?? :?

:-)


×
×
  • תוכן חדש...