Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטארט-אפ חדש ?


שמר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצחיק... זורק את הציוד בכביש ורודף אחרי העבריין שממילא אין לו סיכוי להשיגו...

זה שלומיאליות או נאיביות ניו-זלנדית טבעית? :shock:

 

אם אצלנו גונבים "משולשים" שאנשים מציבים במרחק 20 מ' (כמה, כמה לפי החוק???) מהרכב התקוע... אז להרים ציוד מצייד בדרכים - יחשב במקומותינו למצוה.

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

שימו לב שלא רשום סוגו של ה-speed trapping equipment...

 

איזה שוטר ישאיר את האקדח ברכב כשהוא ריק? :shock:

חייו חשובים לו פחות מהמכשיר, הרי למה לו לרוץ לכביש מול תנועה

של כביש בין-עירוני ולסכן חייו עבור הורדת נהג ממהר מהכביש ?!

חוצמזה, בד"כ מלכודת כוללת שני שוטרים, למרות שיצא לי לראות

מלכודות של שוטר אחד בלבד...

MCS 2008

פורסם

אהלן חבר'ה, חזרתי היום מטיול מאוד מהנה בניו זילנד..

 

צילמתי מלא תמונות ..

 

 

דרך אגב, למכירה מכשיר לייזר... כולל חצובה.. תוספת 3 שקלים על החצובה! :twisted:

פורסם
מצחיק... זורק את הציוד בכביש ורודף אחרי העבריין שממילא אין לו סיכוי להשיגו...

זה שלומיאליות או נאיביות ניו-זלנדית טבעית? :shock:

 

אם אצלנו גונבים "משולשים" שאנשים מציבים במרחק 20 מ' (כמה, כמה לפי החוק???) מהרכב התקוע... אז להרים ציוד מצייד בדרכים - יחשב במקומותינו למצוה.

 

קודם כל ZA זה ZUID AFRICA , שזה דרא"פ , ככה שזה לא נאיביות ניו זילנדית.

דבר שני , כנראה זה אקדח לייזר , שבארצות מתוקנות מוצב על חצובה , ואז המדידה אמורה להיות יותר מדוייקת (לא כל שוטרי העולם אלופים בצליפה , לירות בלוחית רישוי בגודל 12*40 מ-600 מ' MY ASS... :evil:

פורסם

קודם כל ZA זה ZUID AFRICA , שזה דרא"פ , ככה שזה לא נאיביות ניו זילנדית.

דבר שני , כנראה זה אקדח לייזר , שבארצות מתוקנות מוצב על חצובה , ואז המדידה אמורה להיות יותר מדוייקת (לא כל שוטרי העולם אלופים בצליפה , לירות בלוחית רישוי בגודל 12*40 מ-600 מ' MY ASS... :evil:

 

:oops: אווופס... טעות שלי! א"כ גם ראיתי את סכום הציוד בראנדים... גם פספסתי את הפסיקה שבה נאמר שהשוטר בסוף תפס את הנהג... בקיצור, כמה דברים בתגובתי הקודמת היו לא לעניין :cry:

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

 

חוצמזה, בד"כ מלכודת כוללת שני שוטרים, למרות שיצא לי לראות

מלכודות של שוטר אחד בלבד...

 

בארה"ב trooper בד"כ משוטט בכבישים או יושב במארב לבד, אלא אם מוצמד אליו צעיר מתמחה. שני שוטרים לניידת זה בזבוז כ"א מבחינתם - מדינה גדולה, צריך לכסות הרבה שטח עם מעט שוטרים.

שוטרי סיור נעים בזוגות (כי אחד יודע לקרוא והשני - לכתוב? :p ), אבל הם לא אוכפים מהירות.

 

לפי מהירות העבריין והעובדה שהשוטר השיג אותו בכ"ז, ניתן להניח שהשוטר רכב על אופנוע. אזי זה גם יכול להסביר למה הוא זרק את הציוד בצד - כי לא היה לו זמן לקפלו.

 

כמו בפתגם הידוע: יצא שכרו בהפסדו. :twisted:

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

×
×
  • תוכן חדש...