Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני חדש פה ורציתי לשאול כמה שאלות

יש לי התלבטות בין כמה מכוניות משפחתיות הונדה סיויק 98 - יונדאי אלנטרה/אקסנט 2001 מאזדה 323 1999

רציתי לדעת איזה מכונית עדיפה יותר מבחינת בטיחות ואמינות אם יש לכם עוד שיקולים אודה לכם אם תרשמו.

תודה רבה :wink:

פורסם

בקתציב הזה הייתי ממליץ לך לעבור לקטגורית הסופר מיני ולעלות בשנתונים , כי זה פשוט לא משתלם לקנות רכב בן 8 .

סיאט איביזה תכנס לך משנת 2001 2002 ככה

פולקסוואגן - על איכות לא מתפשרים.

פורסם

אם יש לכם עוד שיקולים

 

 

השיקולים צריכים להיות שלך לא? :roll:

 

פולקסווגן פולו?

פ'זו 306?

פורסם

תגובה לשניכם שמע פיג'ו 306 רציתי תדגם *** תדגם = את הדגם ***הקטן ופולו לא אוהב תצורה *** תצורה = את הצורה ***

חשבתי על הונדה סיויק יונדאי אקסנט אבל השאלה אם יש מה להסתכל

בעיקרון זה אוטו למשפחה עדיף אוטומט אבל לא אכפת לי ידני אם אפשר לקבל משהו יותר טוב

תודה

פורסם
בקתציב הזה הייתי ממליץ לך לעבור לקטגורית הסופר מיני ולעלות בשנתונים , כי זה פשוט לא משתלם לקנות רכב בן 8 .

סיאט איביזה תכנס לך משנת 2001 2002 ככה

יצא לי לראות רנו קליאו ופיג'ו 306 אבל זה אוטו למשפחה רציתי משהו יותר גדול

פורסם

סיוויק 98 חסכונית, מרווחת מאוד ואמינה לרוב ללא כריות אויר, בשנתונים האלה זה היה תוספת ולא הרבה קנו עם כריות אויר, ביטוח יחסית יקר.

מאזדה לנטיס 99 פחות מומלצת אך יש בה כריות אויר ואפילו ABS אך פחות אמינה, פחות חיסכונית ופחות מרווחת.

לשניהם הביקוש גבוהה ורכב במצב טוב נמכר מהר ובמחיר סביב המחירון.

על שאר האופציות הייתי מוותר למרות השנתון הגבוה יותר.

אופציה נוספת וזולה יחסית בלנו רכב אמין מאוד, ביטוח סביר, אך גם לרוב ללא כריות אוויר.

פורסם

הייתי מוותר על על יונדאי, לך על יפניות, בתור רכב יד שניה. הונדה רכב טוב אבל קשה למצוא במצב סביר,

ממליץ על מזדה 323, רכב נוח, מרווח אבל בגרסת 1800 סמ"ק. סובארו רכב מצויין, חלש מבין היפניות אבל אמין מאוד.

אבל המלצה הכי טובה זאת טויוטה קורולה, רכב מצויין ללא תקלות, חסכוני, חזק ונוח.

פורסם

ואני חושב שרכב מצויין ואמין ללא תקלות עם כריות אוויר וABS הוא ניסאן אלמרה. השנתון המתאים הוא לדעתי 98, ושווה למתוח את התקציב בשביל לקנות אחת מהשנתון הזה, שכן היא עברה מתיחת פנים ונראית טוב יותר.

חפש את הגרסה עם הפגושים והגריל בצבע הרכב (לפעמים מגיעות עם כנף) - זאת המאובזרת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...