Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה בעל 106 XR שנת 94.

 

שאלות טכניות:

1. כאשר מיכל הדלק מלא עד רבע או אפילו חצי, בסיבובים ימינה ואך ורק ימינה מד הדלק יורד עד שהנורה נדלקת והמנוע כנראה לא מקבל אספקת דלק, זאת אומרת לחיצה על דוושת הגז לא מניבה שום תגובה, ולאחר התיישרות של האוטו מהסיבוב ועלייה של מד הדלק בחזרה המנוע שוב מקבל אספקת דלק. בסיבובים חזקים וארוכים המנוע אף יכבה.

יש לציין שבמיכל מלא התופעה איננה.

היש מרפא למחלה?

2. איך מסירים מדבקות עקשניות מפח הרכב והטמבונים? (מים רותחים לא עוזר..)

3. מה תפקידם של הנשמים?

 

כמה שאלות תעבורה ברשותכם:

1. האם חובה ברכב כמו שלי (שנת 94) לשים את המדבקות אדום לבן שמחזירות אור מאחורה?

2. האם ברכב כמו שלי ניתן להסיר את הממיר הקטליטי והרכב יעבור טסט? כמו כן דוד פתוח יהווה גם בעיה בטסט?

 

כמו כן האם אפשר קישורים לפרוייקטים מצולמים על 106'ים?

 

מצטער על הפצצת השאלות הפתאומית

תודה רבה, אדם.

 

icon_wink.gif

×
×
  • תוכן חדש...