Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

מישהו יכול להגיד לי מה ההבדל בין המכשירים האלו של קלריון ואיזה מבינהם עדיף? כי שלושתם בערך אותו המחיר אז אני קצת מטלבט. והאם יש משהו יותר טוב במחירים האלה?

 

1) http://sound-d.co.il/aecommerce/c159/1052.php

2) http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=266

3) http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=265

4) http://www.kniyayeshira.co.il/Product.asp?productid=181

 

תודה רבה מראש

פורסם

משהו שאולי יעשה לך קצת סדר. אני לא מכיר אישית את סדרות 3 4 או 5

לגבי הספרות בדגמי קלריון ומשמעותן:

 

ספרה אחרונה 5\6 - מהשמסתיים ב 5 דגם אמריקאי, מסתיים ב 6 דגם אירופאי (הרדיו מתאים לארץ ). אני לא יודע מה ההתאמה שעושים למכשירים שמסתיימים ב 5 ונמכרים בארץ.

 

ספרה אמצעית - שנת הדגם - 6 למשל דגם שיצא בשנת 2006

 

ספרה ראשונה - הסדרה של המכשיר. הסדרות עולות בד"כ מ 3 ועד 8.

 

כלומר דגם 766 - דגם מסדרה 7 שנת 2006 ומותאם לאירופה.

 

לפי התקציב והדרישות שלך, תראה איזו סידרה מתאימה לך יותר - הצגת סידרה 2, 3 ו 4. בטווח המחירים שהצגת, לא בטוח שקלריון היא העסקה הכי משתלמת.

 

לגבי הקישורים:

 

265 - אין תיאור כנראה אחד הבסיסיים של קלריון, נראה לא משתלם ב 700 ש"ח

346 - נראה מכשיר סביר, בסיסי.

קישורים מה TOMCAR - לא ברור כ"כ לאיזה מכשירים אתה מתכוון (קישורים 2 ו 3) אנא ציין דגם

 

יואב

 

 

ראיתי באחד הקישורים שלך

יואב :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...