Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גוסט דוג

רונין

שליחות קטלנית 2

מורטל קומבאט 1 (אני רציני מאוד)

אמריקה X

מבצע סבתא

Nothing runs like a Deere.

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אומרים ששר הטבעות כל הטרילוגיה חובה לראות.

אני התחלתי היום לראות, ראיתי את החלק הראשון אחוות הטבעת, 3 וחצי שעות, אבל באמת שווה את זה.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

רונין

לאון

החברה הטובים (THE GOODFELLAS)

הסנדק

היט (HEAT)

נהג מונית

פני צלקת

אני חולה על רוברט דה נירו, אל פאצ'ינו וז'אן רנו. :lol:

חומות של תקווה (מורגן פרימן פשוט מעולה בסרט הזה)

גוסט דוג (פורסט וויטאקר פשוט מעולה)

ג'וב איטלקי

 

 

אם אתה מחפש קומדיות אז אני הייתי מוריד את סרטי לואי דה פינס :). אין על זה.

 

אם אתה מחפש ישראלי: אז כמובן גבעת חלפון אינה עונה, צ'ארלי וחצי (מי מתעסק???? זה מיייייייקו), חגיגה בסנוקר (הם דיברו דיבורים על הדיברות). יש עוד הרבה סרטים אבל משום מה לא עולה לי עוד לראש.

ROOONEEYY

פורסם
אני מקווה שאתם לא רציניים לגבי רוב הסרטים פה...

 

אני רציני לגמרי.

 

לגבי שליחות קטלנית 2 אני לא בטוח שרציניים.

 

צרות גדולות בצ'ינה טאון? למה?

 

את הסרטים של אלמודובר אני שונא, אולי בגלל שאני מבין כל מה שהם אומרים בהקשר הנכון. (אני דרום אמריקאי)

פורסם
רונין

לאון

החברה הטובים (THE GOODFELLAS)

הסנדק

היט (HEAT)

נהג מונית

פני צלקת

אני חולה על רוברט דה נירו, אל פאצ'ינו וז'אן רנו. :lol:

חומות של תקווה (מורגן פרימן פשוט מעולה בסרט הזה)

גוסט דוג (פורסט וויטאקר פשוט מעולה)

ג'וב איטלקי

 

 

+1 ! גם אני מעריץ דה נירו ואל פא'צינו ובכלל סרטי מאפיה.

עוד כמה שאי אפשר בלי:

* עקיצה ב-60 שניות

* ארמגדון

 

בברכה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

סרט מרגש:ללא ספק פורסט ג'אמפ.

אהובים שלי:

קיץ אחד של סוטול.

רוד טריפ.

 

אגב סרט אחרון מצחיק וחמוד שיצא לי לראות לא מזמן היה :איש קטן.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מצטרף להמלצה על "החשוד המיידי".

עד כה, ההמלצות מתאימות לאלה שחושבים שהקולנוע הומצא עם יצירת STARWARS

(גנבתי לאיזה מבקר קולנוע צרפתי את המשפט הזה, אבל הוא בטח לא יודע עברית :-D).

 

קולנוע אילם, רבותיי:

מטרופוליס (1926) - חוויה מדהימה, אחרי שתראו אותו

תבינו מאיפה 99.99 אחוזים מסרטי המדע הבדיוני גנבו את הרעיונות.

 

קומדיות של צ'אפלין ליצירת לחלוחיות:

הבהלה לזהב

זמנים מודרניים

הדיקטטור הגדול

אורות הכרך

אורות הבמה (סרט מדבר, דווקא. מהמם)

 

היצ'קוק - פסיכו (מי שלא ראה עדיין לא יודע מה זה קולנוע)

 

יש גם כמה סרטים צרפתיים טובים מאוד (לא מהעשורים האחרונים),

"מותו של זיגפריד" בבימוי פריץ לאנג,

וכמה סרטים מומלצים שקשורים איך שהוא לאורסון וולס. "הזר", למשל.

 

עריכה:

לגבי לואי דה פינס, מאוד תלוי על איזה סרט נופלים. חלק ניכר מהסרטים שלו

הם גרועים עד איומים, אבל כשהם טובים, אלה הקומדיות הכי טובות שיש.

בכלל, אחרי זה אתה מפתח אלרגיה להומור האמריקני.

לואי דה פינס: "רבי עקיבא" (חובה לראות!!)

ושיתופי הפעולה עם הקומיקאי הענק בורוויל, "הקדילק הלבנה" ו"La Grande Vadrouille".

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...