Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהוא גדש פולו gti?


שימו לב! השרשור הזה בן 6231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השיפור הטוב ביותר, הזול ביותר, האמין ביותר ובעל פוטנציאל שיפור עתידי יהיה להשתיל מנוע 20VT.

 

+1

רצוי לציין, שבחו"ל נעשו כבר מספר לא קטן של פרוייקטים כאלה. חיפוש קטן באתר וורטקס יניב תוצאות יפות לגבי הSWAP הנ"ל.

 

בברכה.

 

אני לא מבין את ההמלצה הזאת.

פולו עם השתלת 20VT זאת איביזה טורבו.

מה עשה המסכן? לקח אוטו תמים, שרף ימים ושבועות, שרף 20-30K ש"ח, פירק את כל אוטו.

מה נשאר לו ביד? איביזה טורבו עם סמל של VW, שעלתה פי 2.

אם זה לא ללכת עם הראש בקיר, אז מה כן?

 

ואם בענייני כאבי ראש ומניעתם.

לא יותר פשוט לקנות איביזה טורבו, לקנות 2 סמלים של VW ולהחליף את ה-S של סיאט ב-VW.

חסכת המון (בערך 29,900 ש"ח + הפרשי מחירון בין איביזה לפולו) והגעת לאותה מטרה בדיוק

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תראה ידידי,

הקישור לשרשור הבא אולי יסביר את הסיבה שאני בעד הSWAP ולא לרוץ למכור ולקנות איביזה טורבו.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99222

 

הסיבה שהמלצתי על SWAP במקרה הנ"ל ולא הגדשת המנוע הקיים היא שההסבה תהיה יותר זולה, יותר קלה, יותר אמינה, וחזקה עם פוטנציאל שיפורים.

כמובן, שאם אין ביכולת פותח השרשור את הכח, הממון והכאבי ראש לפרוייקט שכזה, החלפה לאיביזה טורבו בהחלט הפיתרון בשבילו.

 

בברכה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרוב מאוד יוצאת לשוק למכירה איביזה שמחוזקת לאיזור ה 350 כ"ס, שבנוייה כמו שצריך והיא מיד ראשונה.

 

לדעתי זו אופצייה טובה מאוד למי שרוצה רכב חזק מאוד שניתן לשימוש כרכב יומיומי.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרוב מאוד יוצאת לשוק למכירה איביזה שמחוזקת לאיזור ה 350 כ"ס, שבנוייה כמו שצריך והיא מיד ראשונה.

 

לדעתי זו אופצייה טובה מאוד למי שרוצה רכב חזק מאוד שניתן לשימוש כרכב יומיומי.

 

שלי מי הרכב אם אפשר לשאול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרוב מאוד יוצאת לשוק למכירה איביזה שמחוזקת לאיזור ה 350 כ"ס, שבנוייה כמו שצריך והיא מיד ראשונה.

 

לדעתי זו אופצייה טובה מאוד למי שרוצה רכב חזק מאוד שניתן לשימוש כרכב יומיומי.

 

 

 

לא הייתי רוצה להשתמש ברכב עם קלאץ' קראמי כרכב יום יומי...

 

י'קונדס הבחור לא רוצה להשתגע, כולה לעלות לאיזור ה170 כ"ס, משהו כמו איביזה עם צ'יפ (שגם היא משאירה לך "רכבת" :wink: )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין את ההמלצה הזאת.

פולו עם השתלת 20VT זאת איביזה טורבו.

רוי,

לא רק שלא צריך להבין, זה בכלל לא מעניינינו.

הוא רוצה להגדיש את האוטו שלו, המלצנו לו להשתיל מנוע מוגדש ולא להגדיש את המנוע הקיים משיקולי אמינות ועלות.

אם הוא היה פותח שרשור "למה כדאי לי להחליף את הפולו שלי" היינו אומרים לו לקנות איביזה טורבו צהובה.

בנוסף, אולי יש לו קשר עמוק לאוטו?

אולי במושב האחורי הוא ואשתו יצרו את הילד הראשון שלהם?

אולי זה אוטו שסבתו הורישה לו (ואני מקוה שהיא בחיים ומאחל לה חיים מאושרים וארוכים)?

אולי הוא מקבל בחילה כל פעם שהוא רואה את הצהוב של האיביזה?

בכלל, מי אנחנו שנגיד לבן אדם למכור אוטו X או לקנות אוטו Y?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי רוצה להשתמש ברכב עם קלאץ' קראמי כרכב יום יומי...

 

 

תשמע, יש מחיר לכל דבר.

 

אם מישוה רוצה להתנייד ברכב שמניב תוצאות של 100 ל 200 באיזור ה 8 שניות - זה לא בא בחינם.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני סבור שכדאי לך לבדוק כיוון אחר.

 

"סופר צ'ארג'ר".

 

על פניו התקנה שכזו תהא קלה יותר מאשר טורבו המצריך טיפול מאסיבי בסעפת הפליטה.

 

כמובן, אין המדובר בפרוייקט הנעשה כלאחר יד שכן עלייך לבחור את גודל המדחס המתאים, למצוא למדחס מקום למדחס בתא המנוע - על רצועת האביזרים הנוכחית או על רצועה נפרדת.

 

כמו"כ יש לחשוב כיצד למקם את הצינורות של המדחס המובילים אוויר מהפילטר אל בית המצערת.

 

כרגיל במקומותינו - כל אחד זכאי לחשוב אחרת.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כביכול זה נשמע יותר פשוט וזול אבל SC כרוך בגם כן המון בלגאן שלא לדבר על המיקום שלו על המנוע ולהביא רצועה שתתאים

שני הייתרונות הבולטים שלו הם שהם זמין יותר בסל"ד נמוך ושהוא אינו מצריך החלפה של סעפת פליטה

כל השאר בדיוק זהה לטורבו

עדיין צריך אינטרקולר+ צנרת גדישה+תוכנת ניהול שונה+אם הרכב אטמ' בד"כ שווה להוריד יחס דחיסה+שני ליינים של שמן למדחס

בקיצור גם כן סיפור לא פשוט

לשבת על הטיל ולהדליק את הפתיל :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדחסים שאני ראיתי ומכיר אינם זקוקים למערכת שימון חיצונית, יש למדחס מערכת משלו.

 

ואנא קרא את שכתבתי בהא לישנא - "כמובן, אין המדובר בפרוייקט הנעשה כלאחר יד".

 

כל השאר נכון וידוע.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם קונים קיט מלא מיצרן מגדשי על מוכר ורציני, והקיט הוא יעודי לדגם של האוטו קורים שני דברים:

1. הפרויקט כן נעשה כלאחר יד, מאוד פשוט בסיסי וקל, פחות מיום עבודה על הרכב.

2. נפרדים מאיזה 2500 אירו (סכום הקניה בלבד, בגרמניה).

כרגיל, איכות ונוחות עולים ביוקר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קונים מגדש מפירוק בחו"ל או בארץ אם יש.

 

בונים תושבת למגדש וכן צנרת יניקה.

 

השאר די ברור - שינויי תכנה וכיוצ"ב.

 

חוצמז'ה ההובי הזה לא הובי לדלפונים.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

**תוכן ההודעה נמחק כמו שאר ההודעות שכתבת בפורום השיפורים בנאגלה האחרונה.

אתה כנראה לא מבין את מטרת הפורום הזה ומן הסתם לא טרחת לקרוא את כלליו, נא להמנע מהודעות בנוסח זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט בלי סיבוכים,

שים צ'יפ מתוצרת טובה, תוסיף פילטר ואגזוז זרימה חופשית ותגיע (בערך) ל150 כ"ס, תסתפק בזה, אין מה לעשות לא ממליץ בכלל להיכנס לכל הסיפור של החלפת מנוע וכל השטויות האלה,

מאור ספיר

אלוהים ברא לכל אדם נתיב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...