Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!!!

ראשית אני אפתח ואודה לכל החברים בפורום אני חייב לציין שהחכמתי מאוד בכמה שעות האחרונות שהעברתי בדפדוף בין כל השאלות והתשובות של החברים.:-D

עכשיו אשמח אם תוכלו לעזור לי קצת...:lol:

הרכב שלי הוא בתול מערכת... כן כן יש לי את המערכת המקורית שמגיעה עם האוטו...

אבל...

בשבוע שעבר החלתי במרוץ חימוש.

רכשתי רדיו דיסק של חברת CLARION העונה לדגם DXZ956

מגבר של חברת ROCKFORD העונה לדגם T8004

ולשאלה הגדולה...

איזה רמקולים אתם ממליצים לרכוש?

אני שומע את כל סוגי המוסיקה עם העדפה למוזיקה אלקטרונית.

אני אוהב לשמוע חזק אבל ממש חזק.

יש לי הונדה סיויק מודל 2002

מקדימה אני יכול לשים 6.5 אינץ' ומאחורה רק 5.25 בגלל התושבת של החגורה.

בנוסף אני מעוניין לרכוש גם סאאב איכותי.

כרגע אין מגבלת תקציב:-D

תודה מראש על כל ההצעות!

H.U - CLARION DXZ 956MC, FRONT - BOSTON ACOUSTICS Z6 AMP - ROCKFORD T8004,

MONOBLOCK - PHOENIX GOLD XENON 600.1,

SUB - ROCKFORD P312D2

פורסם

ההמצה היחידה שיש לי לתת לך זה לשמוע כמה שיותר קומפוננטים ,וכמה שיותר סאבים אצל מתקינים/חברים/ מפגשים, ורק אז לגבש החלטה,

כי יש לך בסיס טוב בנתיים.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

לך לשמוע, זה תמיד שונה ממה שאתה מתאר לעצמך.

תשנה גם את הצבע האדום והגופן הענק, זה אסור .

A simple prop to occupy my time

פורסם

אם אין מגבלת תקציב אז בבקשה:

 

רמקולים פוקאל אוטופיה:

http://www.woofersetc.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=4312

 

סאב:

 

http://www.woofersetc.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=3343

ותכין מקום בבגאז'!

 

ועכשיו ברצינות:

1) תתחיל בלקרוא את כללי הפורום וכללי כתיבה בפורום (ראה עניין כותרת, פונטים וצבעים..) - http://www.carsforum.co.il/vb/misc.php?do=cfrules

2) קפוץ למתקין אודיו טוב (ולא חסרים המלצות כאלה בפורום) ותראה איזה דברים הוא יכול להשמיע לך.

3) במפגש אודיו הבא, תצטרף גם ותקשיב למערכות של אחרים.

4) בתור התחלה הרכיבים שלך טובים, צריך רק לשדך אותם לרכיבים נוספים מתאימים ולהתקין אותם בצורה מקצועית.

5) תן בכל זאת תחום תקציב כי אין סוף לאפשרויות.

6) ערוך חיפוש נוסף ומעמיק יותר בנוגע לשאלתך, כשיהיו לך ביד עוד נתונים וכיוון על אילו רכיבים אתה שוקל לקנות, תבוא ותשאל.

 

בהצלחה!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...