Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

יש לי כנראה גישה לארה"ב, חיפשתי קצת וראיתי את הרדיו דיסק הנ"ל לפי מה שאני צריך כנראה יש בו הכל:

1. 2 יציאות (קדמי,אחורי/סאב)

2. CROSSOVER

3. MP3

4. מחיר זול

רציתי לדעת האם השינוי של קפיצות התדרים לקפיצות כמו בישראל כרוך בשינוי ופתיחת הרדיוסיק, או שפשוט לחיצה על כל מני כפתורים ביחד וזה משתנה.

זה כנראה הדבר היחיד שלגביו אני שוקל, בקשר לאחריות יש לו שנה אחריות, אני מניח שהיא לא תתפוס בארץ נכון?

כמו כן האות P מלפני מספר הדגם מציין את זה שזה דגם אמריקאי או שזה דגם שונה לגמרי?

 

http://www.pioneerelectronics.com/pna/v3/pg/product/details/0,,2076_310069880_335159650_tab=B,00.html?compName=PNA_V3_ProductDetailsComponent

 

שמתי לב ששלחתי בטעות בפורום אוף טופיק, בבקשה מאחד הנהלים שיעביר לפורום אודיו

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

לא יהיה לך רדיו בארץ...

 

חוצמזה בארץ המכשיר עולה 650 שח. אולי בדיוטי פרי פחות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בארץ מוכרים את הדגם בלי ה P בהתחלה, ולפי האתר של פיוניר זה שונה בהרבה.

יציאה אחת (אחורית).

אין כניסת AUX.

לעומת זה באתרים הישראלים מציינים את כל הפרטים כמו של הדגם עם ה P, למי נאמין?

בשביל 100 שקל אני לא אקנה מארה"ב אבל הדברים האלה חשובים לי.

קישור לדגם שנמכר בארץ (?) http://www.pioneer.eu/eur/products/25/121/61/DEH-2900MP/index.html

*מקווה שזה כבר יעבור לפורום של אודיו לרכב

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

אני קניתי בארץ דרך זאפ , וקיבלתי את זה עם ה 2 יציאות וכניסה בפאנל וכו' (2900)

 

ב 2950 אין את הדברים האלו אבל יש 3 שנים אחריות במקום שנה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ומה כתוב על המכשיר שקנית? איזה דגם במדוייק?

מישהו יכול להסביר את זה? אולי בגלל שבאתר של פיוניר זה דגם ישן ועכשיו זה דגמי 2006/7?

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

DEH-P2900MP

 

בידוק כזה וכל הנתונים שרשומים באתר של פיוניר:

http://www.pioneerelectronics.com/pna/v3/pg/product/details/0,,2076_310069880_335159650_tab=B,00.html?compName=PNA_V3_ProductDetailsComponent

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אז אם ככה, המכשיר שאני רוצה לקנות מחו"ל הוא גם הדגם הזה.

אז למה שתיהיה לו בעיה לקלוט תדרים אירופיים?

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

כי בארצוב הברית הטיונר נותן תחנות רק אי זוגיות,

נגיד: אין 91.8 FM

יש 91.7 או 91.9

 

עוד דוגמא:

במקום 90 FM יש 89.9 או 90.1 אז לא תצליח ליקלוט כלום.

 

בפיוניר צריך להחליף את הטיוניר כדי ליקלוט תחנות אי זוגיות. (כמה מאות שקלים וזה עולה ככל שהמכשיר מיתייקר)

ישנם מכשירים של חברות אחרות שעובדים בכל העולם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...