Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנו רכב חדש (פיאט פונטו גרנדה)

ואני רואה בזה סיבה להתחדשות.

בעיקר כי ברכב החדש יש מקום לרמקולים 6.5"

הסט אפ יהיה כזה :

pansonic cq-hx 1083

מכשיר דיי מתקדם עם 3 יציאות למגבר קרוסאובר פנימי ו5V פריאאוט ומסך נגיעות.

המגבר שיש לי היום JBL CS 50.4

והסאב שיש לי היום מאגנט XPRESS 180RMS

עד עכשיו היו לי פולס 5.25 ברכב

 

אני מחפש משהו יותר טוב מהפולס באיזור ה600 ש"ח

אפשרי גם יד שניה.

 

 

הציעו לי את הסט הבא: http://www.mac-audio.de/produkte/produkte_detail.asp?grp=9&ser=15&nr=1160217&lang=EN

יד שניה ב600 ש"ח. מישהו מכיר את הסט ויכול להמליץ עליו?

ואיך מאק אודיו ברמקולים בכלליות?

 

ואם אפשר גם חוות דעת על הרמקול הבא:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=129704

 

ועל זה: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=472469

אל תתיחסו למחיר אני מביא אותו ב600 ש"ח חדש

 

 

בתודה מראש

גיל אסרף

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

אנחנו לא יכולים להגיד לך מה יותר טוב ומה פחות טוב אתה זה שתחליט ע"י שמיעת הסטים.בתקציב של 600 שקל אתה יכול למצוא גם סאונד סטרים יש שניה ואפילו דוטק אם יהיה לך מזל.בברכת סוף שבוע נעים,יקי.

פורסם

גיל, לי יש את ה-JBL 6506CE, אם אגיע מחר - אשמח להשמיע לך (רק דע מראש - הם מוגברים ע"י ה-HU בלבד... כרגע...).

 

אני העדפתי אותם על הפולס ושאר האופציות הזולות (יחסית)

הם חדים - בדיוק במידה הדרושה (במוזיקה אלקט'), לטעמי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

זה בעיה להמליץ על קומפוננט יד שנייה עד 600 מכיוון שכל הזמן המצב משתנה.

לדעתי תשאיר את הפולס שלך, תחליף ל MT22 ותמכור את הטוויטר של הפולס. תנסה לחפש קרוס אחר, או קרוס חיצוני.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אני לא משאיר את הפולס בשום מקרה כי אני מעדיף לנצל את המקום ל6 וחצי אינץ' ואת הבאס שהוא יתן לי.

תודה בכל זאת.. אני אשמח לשמוע את הJBL

ובכל זאת חוות דעת לגבי המאק אודיו? אין אף אחד שמכיר את הרמקול הזה?

הוא שווה 600 שקל ביד שניה?

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

תקח את המק אודיו בלי לחשוב סט שעלה בזמנו כמעט פי 3

יש עליו אחלה ביקורות וגם נשמע סוף הדרך נדמה לי שיש אותו עדיין בתצוגה בס.גי אלקטרוניקה היבואן

מקווה שעזרתי

mosconi & gladen audio

פורסם

מצטרף לחבר'ה לגבי הג'יי בי אל, בעל כיוון נכון וריסון הטוויטר אפשר להגיע לתוצאות מצויינות ולא צורמות.

לגבי מחיר ניתן להשיג אותם מעט יותר זול אשמח לעזור לך ברכישה.

ולגבי שמיעה אשמח גם להשמיע לך אותם מותקנים אצלי ברכב על זטק וקטור 50X4

לגבי הדגם שנגמר ב 7 ולא ב 6 אין ביניהם הבדל ממה שבדקתי והשוואתי.

מספר מוכרים אמרו לי שהבדל הוא בהתנגדות לא חושב שתשים לב להבדל (במידה ואני טועה אשמח שיתקנו אותי בהבדל)

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

גיל, שמעת את הפולס אצלי ברכב.

ההבדל גדול מאוד. אני חושב שבהתקנה נכונה בפונטו החדשה, שאני מאמין שהאטימה שלה סבירה + , הסט ישמע לך שונה לגמרי.

לא שמעתי את הגיי בי אל, אבל שמעתי הרץ אנרג'י על ר"ד הוא נשמע טוב והיה לו באס נחמד, כששמעתי אותו ברכב אחר על מגבר הוא ממש לא היה משהו וברגע שהגבירו אותו הרבה הוא צרח כאילו דוקרים אותו בקרוס.

לא אומר שחובה שזה יקרה גם עם הJBL אבל אל תקנה אותו לפני שתשמע אותו על מדבר.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

MR.sUB, גיל שמע אצלי את ה-GTO6506CE.

 

נמתין לתגובתו לגבי הסט.

 

ול-eliranush, יש כמה הבדלים בין ה-6506 לבין ה-6507.

ה-6506 הם 70W RMS, וה-6507 הם 55W RMS.

 

הטוויטרים של ה-6506 הם מחומר פלסטי (למיטב זכרוני), והטוויטרים של ה-6507 הם שילוב של

Mylar ו-Titanium, לפי מה שרשום באתר של JBL.

 

בקיצור, יש הבדלים - לא יודע עד כמה הם משמעותיים/מורגשים

אבל יש הבדלים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מה אתם אומרים על ההרץ DICEI?

מה המחיר שלו אגב?

לאמיר.. שמעתי את האנרג'י מוגברים עם כיוונים נכונים והם נשמעו מעולה.

כנראה שמעת מערכת לא מכוונת.

לגבי הJBL נורא נהנתי ממנו.

 

אגב מגיע לי מזלטוב.. הגרנדה הגיע אתמול בשעה טובה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

גיל מזל טוב על האוטו! נו איך הוא? תחליף תמונה בסמלון.

 

שמעת דוטק אולי? :wink:

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

האוטו מעולה.

אני צריך לצלם אחת קודם.

יש למישהו מושג כמה עולה ההרץ דיאצי?

יש לי אפשרות לקנות אותו באותו מחיר כמו הJBL או מורל פולס..

מה אתם אומרים?

חדש כמובן עם אחריות..

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

לפי זאפ אין כל הבדל ובשניהם רשום 70 וואט

חוץ מזה יש לג'יי בי עוד את הדגם הישן יותר (היה לי אותו גם) של 55.

צריך לעשות פעם אחת בדיקה לעומק

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

×
×
  • תוכן חדש...