Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ינבה 2007 - רשמים ותמונות (בעיקר)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה רבה על התמונות, באמת חבל שאין ביכולתי להיות שם השנה..

 

 

 

בכל מקרה אני די בטוח שיש לך טעות קטנה:

זאת היא טיוטה ולא רנו כמו שרשמת!

צודק, מרוב התמונות התבלבלתי כבר. בהמשך אעלה עוד תמונות שביקשתם.

Veni Vidi Vici

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה רכבים !

תודה על התמונות

 

 

יש לך עוד תמונות של הבנטלי ברוקלנדס?

ומה זה הרכב הזה ?

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=81335&d=1174058619

מורגן ?

 

 

8) ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

השחורה זאת וייסמן.

את התמונות צילמתי במצלמת אולימפוס (חלק גדול) וחלק לא מבוטל אכן בסוני אריקסון K800. מבסוט מהפלאפון מאוד.

Veni Vidi Vici

פורסם

תמונות מצויינות, איזה עיצובים יותר ויותר מוזרים מציעים בכל שנה, כבר לא דומה לרכבים!

הוייסמן זה רכב חלומותי!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

נראה מדהים, אחלה תמונות.

שמתי לב שחלק מהיצרניות כאילו שיעתקו את דוכניהם מתערוכת הרכב בפריז.

לדוגמא, העיצוב (הסטאנד) ב207מימן הלבנה.

התפאורה באוסטין מארטין ופרארי. או הקשת מתכת סביב המקלארן SLR 772 למי שלא שם לב שהוא צילם!! - מדהימה).

בכלל אני חושב שהמכוניות שהיו בתערוכת פריז עברו ישר לג'נבה - הפרארי 430 ספיידר, האוסטינים, הלמבורגינים וכו'.

אף על פי כן, היו שם כמה דברים בהחלט מעניינים שלא היו בפריז (יש לי הרגשה שזה קשור להמוניות שבעיר פריז כעיר תיירותית בקנה מידה עצום ביחס לג'נבה), לדוגמא הווירון ?!

ראיתי שגם צילמת אפולו, שלהערכתי זאת תהיה מכונית מדוברת רבות.. נחכה לעונה החדשה של טופ-גיר, הם בטוח יסקרו אחת.

 

בכל מקרה, כל כך הרבה תמונות של מכוניות אבל איפה הבחורות?!

 

 

עמרי.

פורסם
תאמין לי ששמתי לב לאפולו וכל האקזוטיות האחרות. ביום שהייתי, לא היו דוגמניות ששוות צילום.:-(

 

ומה עם אלפא רומיאו, בטוח שהיה שם דוכן עם הקומפטיציונה 8C המדהימה שלהם ואיתם גם דוגמניות יפות..?

 

ממה שאני רואה תערוכת הרכב בג'נבה היא יותר רצינית מזאת בפריז.

האם היא מתרחשת כל שנה? (אני מסיק זאת מהתגובות בשרשור אבל לא בטוח בזה)

ואם אפשר לשאול, כמה עלה + - לינה והאם עשית זאת מחוץ לעיר או בעיר?

 

עמרי.

פורסם

לא נסעתי במיוחד לתערוכה וחזרתי עוד באותו היום חזרה לאיטליה לאתר הסקי.

תוכל להיעזר בשרשור הזה.

דווקא צילמתי אלפות, פשוט לא העלתי לפורום. לא היו דוגמניות ששות צילום מבחינתי וגם לא בדיוק התעניינתי בעניין.

אבל הנה:

Geneve 265.jpg

Geneve 266.jpg

Geneve 267.jpg

Geneve 268.jpg

Geneve 271.jpg

Veni Vidi Vici


×
×
  • תוכן חדש...