Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
P

 

אני אישית מעדיף לקחת מגברים שהם יותר חזקים מהרכיבים שלי, ואז להנמיך גיין ולכוון נכון.

 

גיא.

 

זה מה שגם אני מעדיף בד"כ.

טוב מקסימום נמכור.

RS3 8Y

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי דעתי אתם לא יודעים מזה 500WRMS נקי !

חוץ מהמגבר, יש חלק מאוד חשוב במיוחד בסאב כמו IDMAX שיכול להתאפיין בSQ וגם ב-SPL , וזהו התיבה!

 

איזו תיבה אתה מתכנן לו/יש לו? יכול להיות שאתה לא צריך יותר מ-500WRMS.

זה נכון

פורסם
לפי דעתי אתם לא יודעים מזה 500WRMS נקי !

 

אני יודע. אני שומע אחד כזה נקי כל יום. תבין לבד.

ולפיתה כבר אמרתי לך שהוא יישמע טוב גם עם ה-500W שה-JL ייתן לו. ואת האמת טומקאר צודק, איזו תיבה אתה מתכנן לו? כי נראה לי שלפתוחה גדולה אתה לא צריך יותר מידיי כוח לתת לו, הוא ידפוק חזק מאוד ומדוייק מאוד, בכל זאת זה איידימקס.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אני יודע. אני שומע אחד כזה נקי כל יום. תבין לבד.

ולפיתה כבר אמרתי לך שהוא יישמע טוב גם עם ה-500W שה-JL ייתן לו. ואת האמת טומקאר צודק, איזו תיבה אתה מתכנן לו? כי נראה לי שלפתוחה גדולה אתה לא צריך יותר מידיי כוח לתת לו, הוא ידפוק חזק מאוד ומדוייק מאוד, בכל זאת זה איידימקס.

 

גיא.

 

יש לו כבר תיבה אטומה 40 ליטר , ואני ממש לא רוצה להחליף לפתוחה כרגע.

RS3 8Y

פורסם

טוב אוקיי אתה מחליט לא אני. בכל מקרה, שיהיה לך בהצלחה בבחירה הסופית של המונו, את שלי אמרתי.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

חבר'ה בלי להעליב אבל עד עכשיו קראתי רק תשובות של ילדים זה מספיק עוצמה וזה יספיק עם אתה רוצה לך על JL 1000/1

 

לפותח התרד עם אתה מחפש איכות אתה לא צריך מגבר חזק שיפציץ לך את הסאב מה שכן חשוב שתשאר עם תיבה אטומה רוב החברות ממליצות על תיבות אטומות כתיבות לSQ מאיזו סיבה אני עדיין בודק מה שכן אכן הJL 500/1 יספיק לתת לך איכות בכמה מהרוקפורד זה תלוי באוזן שלך מגברי JL אכן יותר איכותיים ממגברי רוקפורד אבל עדיין בשביל לדעת מה איכותי לך זאת האוזן תקבע

פורסם

פיתה. לך יש D4. שזה אומר. כל סליל 4 אום. ובחיבור סופי 2 אום!.

 

אתה לא יכול לחבר אותו למגבר שיש לך היום ולקבל יותר מ 400W RMS לסאב.

המגבר שיש לך עכשיו נותן בין 400W RMS ל800W. במקסימום. וקורס ומתחמם!

הוא לא מיועד לזה. לעבוד ב 2 אום בגישור. (אתה עלול לגרום לו נזק)

 

ה500/1 יתן לסאב הרבה כוח. ואמרו לפני. שהוא לא חייב הרבה כדי לנגן יפה. (הוא יתן לפחות! 500W RMS. ועד כ 550.WRMS תלוי במגבר הספציפי. ובמערכת החשמל שלך.)

 

עם אתה רוצה לנסות מונו בלוק שיתן לסאב הרבה כוח! אתה מוזמן אלי. ולחבר את אחד המגברים שיש לי בבית.

שניהם יתנו לסאב לפחות. בין 600 ל 1200WRMS.

ואתה תוכל לדעת כמה אתה יכול להיות עם הסאב הזה עם מגבר חזק.

 

ואתה יכול ללכת לבקש לנסות את ה500/1 לפני שאתה קונה.

 

לעבוד עם הרוקפורד זה רק בחיבור של סליל לערוץ. ולתת לסאב 200WRMS מכל ערוץ לכל סליל. מקסימום 400WRMS.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
איזה רכיבים יש לך?

 

קסנון שמקבל את מלוא העוצמה שלו ע"י מונו של הייפוניקס ברוטוס 1205. טוב זה לא לעניין כרגע.

לסקייליין-מה שאתה אמרת גם אני אמרתי שהסאב יפעל היטב וחזק עם ה-JL. למה תשובות ילדותיות? פרט לזה שהזכרת שתלוי איך האוזן שלו מה שאתה אמרת גם אני אמרתי.:idea:

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לזה שמעלי

אני לא רואה בתרד הזה אפילו הודעה אחת שמתווכחת עם השניה אם הוא צריך עוד כוח או לא.

בסך הכל אמרו לו שה JL שלו מספיק חזק בשביל הסאב, אבל אם הוא רוצה עוד כוח אז שיקח מגבר יותר חזק.

 

אני לא רואה פה תשובות ילדותיות :|

פורסם

לפותח השרשור,

חבל שאתה מבצע כל מיני ניסויים עם ציוד יקר ואיכותי בלי ידע.

כמו שנאמר כאן, ה 800A2 לא מתאים לעבודה ב 2 אוהם בגישור. ה 1\500 יעשה עבודה מצויינת עם ה IDMAX. אם מישהו חושב ש 500 RMS לא יספיקו לסאב הזה הוא טועה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לסאב הזה 500 rms יספיקו, אבל אחרי ניסוי מעניין עם 2 סאבים כאלו אני חולק עליך, לקחו סאב היתנגדות סופית 2 אוהם חיברו ברכב למגבר שמוציא 750 ב 2 אוהם שמעו נהדר והוא בהחלט נותן עוצמה בלתי רגילה אחרי זה החליפו את הסאב לאחד בעל היתנגדות סופית של 1 אוהם לאותו מגבר שב 1 אוהם מספק 1200 באותו רכב באותה תיבה, ואז כמובן העוצמה היית הרבה יותר חזקה אז נכון לסאב הזה מספיק 400 אבל 1000 ואפילו יותר יעשו לו רק טוב :twisted:

פורסם

DANI

אתה יודע איזה כוח צריך מקדימה כדי ש500W RMS לא יעלימו את הסאונד מקדימה? בוא ונגיד שסטים ללא איטום והתקנה טובה מעוד. לא יצליחו להתקרב.

 

אז 1000W RMS לא יתן הרבה יותר.! כי בכל מקרה הוא לא ישמע כלום מקדימה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...