Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"קסנון שמקבל את מלוא העוצמה שלו ע"י מונו של הייפוניקס ברוטוס 1205. טוב זה לא לעניין כרגע."

 

 

לא שמעת 500 RMS באוטו שלך

 

להספקים המנופחים של המגבר שלך צריך 14.4V

 

אני בספק

 

היתרון בJL שהם נותנים את מה שהם מוצהרים בדיוק בכל V מ 11 עד 14

 

אני מאוד מרוצה מה250.1

 

500RMS זה המון עוצמה

1000RMS לא משאיר הרבה מקום לטעויות

 

איתמר, נראה לי אתה מחפש איפה הוא גר

 

נ.ב כדי להגיע לשמיעה מקדימה תצטרך חתיכת רמקולים מפלצות מול הפנים בהספקים לא הגיוניים, כמובן שהכל בכיוונים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
"קסנון שמקבל את מלוא העוצמה שלו ע"י מונו של הייפוניקס ברוטוס 1205. טוב זה לא לעניין כרגע."

 

 

לא שמעת 500 RMS באוטו שלך

 

להספקים המנופחים של המגבר שלך צריך 14.4V

 

אני בספק

 

 

הספקים מנופחים? אולי. אבל נניח הוא לא מוציא באמת 900 ב-2 אוהם. 700 הוא מוציא? ונניח שאצלי אין 14.4V. אז 500 הוא יוצא? שתקת? יפה.

ואתה לא ישבת אצלי באוטו כדי להגיד מה כן ומה לא. מאיפה לך שאין אצלי שיפורי אלטרנטור\מצבר?

ואם אתה לא יודע לקרוא ולהבין שרשום "קסנון שמקבל את מלוא העוצמה שלו" אז זאת לא בעיה שלי. הקסנון רוצה 500, הוא מקבל 500.

אם היית בא למפגש אתמול היית נותן דעה אם זה 500 או לא.

דרך אגב, העוצמה אצלי ברכב בד"כ על ווליום דיי גבוה הוא 13.6-13.8V. לתשומת ליבך.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

חבל שאתה ממשיך במגמה של התגובה הקודמת ותוקף בלי לקרוא

 

הספקים מנופחים? אולי.לא לא, בטוח אבל נניח הוא לא מוציא באמת 900 ב-2 אוהם. 700 הוא מוציא? לא ונניח שאצלי אין 14.4V. אז 500 הוא יוצא? שתקת? יפה. לא,משהו כמו 300-400 בלחץ

ואתה לא ישבת אצלי באוטו כדי להגיד מה כן ומה לא. מאיפה לך שאין אצלי שיפורי אלטרנטור\מצבר? אם לא תכתוב אני לא אדע, אם יש זה טוב

ואם אתה לא יודע לקרוא ולהבין שרשום "קסנון שמקבל את מלוא העוצמה שלו" אז זאת לא בעיה שלי. הקסנון רוצה 500, הוא מקבל 500.לא הוא לא

אם היית בא למפגש אתמול היית נותן דעה אם זה 500 או לא.אין לי מד מתח בשמיעה, אתה לא יכול לשמוע ולהחליט כמה RMS יש לסאב, אולי אתה יחיד סגולה

דרך אגב, העוצמה אצלי ברכב בד"כ על ווליום דיי גבוה הוא 13.6-13.8V. לתשומת ליבך. עכשיו תבדוק למה לא הגיוני ששמעת 500 RMS ברכב שלך

 

עכשיו תנשום וקח כוס מים להרגע, אתה לא במלחמה פה

תכתוב ענייני

פורסם

שוב פעם מדברי/נלחמים על וואטים? כמה אפשר?

הקסנון מקבל אולי בפיק של באס חזק במיוחד קרוב ל 500W (וזה לא בגלל שזה הסאב הנ"ל או המגבר הנ"ל דווקא..ככה עובד עולם הסאונד) רוב הזמן הסאב/הרמקול מקבל וואטים בודדים..אולי 100 אולי 200..אולי אפילו 300W..אבל קבוע 500W? מישו היה נהרס/נהרג כאן הרכב/הסאב/אדון שומאכר/המגבר!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
שוב פעם מדברי/נלחמים על וואטים? כמה אפשר?

הקסנון מקבל אולי בפיק של באס חזק במיוחד קרוב ל 500W (וזה לא בגלל שזה הסאב הנ"ל או המגבר הנ"ל דווקא..ככה עובד עולם הסאונד) רוב הזמן הסאב/הרמקול מקבל וואטים בודדים..אולי 100 אולי 200..אולי אפילו 300W..אבל קבוע 500W? מישו היה נהרס/נהרג כאן הרכב/הסאב/אדון שומאכר/המגבר!

 

למה היה נהרס? אולי תסביר לי. כי למיטב ידיעתי, הוא מוצהר 500 שהוא יכול לקבל, והוא יכול לקבל יותר. רוצה לדעת עוד משו? באחד הת'רדים שנפתחו פה מישהו אמר שהוא נתן 200WRMS ל-C12 כל הזמן שהוא היה אצלו ולא קרה לבחור כלום, לרכב\לסאב\למגבר כלום. ולחברך שרגאמן תגיד לו שאם הוא מוציא 300-400 ב-2 אוהם אז איך זה שהוא הפעיל את דיי יפה את 2 הסאבים שאתה בעצמך ראית במפגש דרום, שמוצהרים לקבל 600RMS כל אחד? ומאיפה הוא יודע שהמגבר הזה מוציא 300-400 בלחץ? יש לו כזה? הוא מדד כזה? הוא מקורב להייפוניקס? וכל מגבר כידוע לכם מוציא את ההספקים שלו ושלו בלבד, לא לכל מגבר אותם הספקים (לא כל תעודת לידה זהה מי כמוכם יודע).

וחבל, יכלת לבוא אתמול למפגש ולראות איך הסאב מגיע דיי בקלות ל-XMAX שלו.

וזה לא העיניין שאני קניתי ואני רוצה להגיד שהמגבר מוציא הספקים גבוהים,ממש לא! אם הוא היה זבל ולא מזיז אפילו טיפה את הקסנון הייתי רושם פה שהוא זבל, ושאני מסכים שהוא מוציא בלחץ 300-400.

 

בידידות,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גיא גיא גיא..

אם היה לך קצת מושג בסטריאו ביתי הייתה מבין על מה אני מדבר :arrow:

רמקול של 100W RMS כדיי להגיעה עם מגבר של 100W RMS ל- DB גבוהה 95+ יכול להשתמש רק ב- 3-10W RMS מהמגבר!

 

המגבר נותן הספק ביחס לסיגנל.. ואף פעם הוא לא קבוע! שלא לדבר על מקסימלי.

 

בגלל זה גם במקרה ואתה מחבר לסאב מגבר פי 5 יותר חלש ממנו ועדיין בעוצמות נמוכות כל עוד הסיגנל (האות) לא עובר גבול מסויים ואין דרישה מהמגבר לספק הספק שאין לו (!) אתה לא תבחין פשוט באיי ההתאמה של ההגברה.

וכשתבחין אז ת'שמע קטע באס שלא יצא במלואו מהסאב = הסאב נחנק.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

את כל העניין של האותות אני יודע ומבין. אבל ברגע שבעוצמות הגבוהות יש דרישה להספקים גבוהים יותר אז אני טוען שהוא כן מספק לו אותם, ושהמגבר מספיק עוצמתי בשביל הסאב הזה וגם ליותר חזקים ולהגיע לעוצמות גבוהות, לא כמו ששרגאמן אמר.

ואניודע שהמגבר לא מוציא בכל רגע נתון הספק גבוה, אני לא טיפש, הכוונה הייתה מכלילה!

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
גיא גיא גיא..

אם היה לך קצת מושג בסטריאו ביתי הייתה מבין על מה אני מדבר :arrow:

רמקול של 100W RMS כדיי להגיעה עם מגבר של 100W RMS ל- DB גבוהה 95+ יכול להשתמש רק ב- 3-10W RMS מהמגבר!

 

המגבר נותן הספק ביחס לסיגנל.. ואף פעם הוא לא קבוע! שלא לדבר על מקסימלי.

 

בגלל זה גם במקרה ואתה מחבר לסאב מגבר פי 5 יותר חלש ממנו ועדיין בעוצמות נמוכות כל עוד הסיגנל (האות) לא עובר גבול מסויים ואין דרישה מהמגבר לספק הספק שאין לו (!) אתה לא תבחין פשוט באיי ההתאמה של ההגברה.

וכשתבחין אז ת'שמע קטע באס שלא יצא במלואו מהסאב = הסאב נחנק.

 

 

אני אשמח לפירוט, 95DB עם 3WRMS? נשמע לי קצת מוזר, אולי אם תשב בתוך הרמקול, לא בחלל החדר, 3RMS רמקול אחד, זה פחות מההספק של רמקול פשוט בודד מסט של קריאייטיב למחשב, ואפילו אם תגביר את כל הסט כולו ותוציא לו את הסבתא של מיץ, לא נראה לי שתקבל 95DB.

 

שוב, אני אשמח להסבר. המטרה שלי היא ללמוד, חס וחלילה לא לנגח.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
אני אשמח לפירוט, 95DB עם 3WRMS? נשמע לי קצת מוזר, אולי אם תשב בתוך הרמקול, לא בחלל החדר, 3RMS רמקול אחד, זה פחות מההספק של רמקול פשוט בודד מסט של קריאייטיב למחשב, ואפילו אם תגביר את כל הסט כולו ותוציא לו את הסבתא של מיץ, לא נראה לי שתקבל 95DB.

 

שוב, אני אשמח להסבר. המטרה שלי היא ללמוד, חס וחלילה לא לנגח.

אמיר

 

 

מצטער ידידי אבל הסבר אצלי לא תמצא :oops: רק אמרתי משו שקראתי עליו.

אבל תחפש את התשובה בפורום http://www.hometheater.co.il/

שם תמצא קצת חומר בוגר בנושא הגברות/סיגנל וכו'.. שפשוט חסר לנו כאן בפורום חוץ מכמה כתבות מדהימות שאיתמר פירש ובזכותו יש לנו FAQ ענייני במיוחד!

אם כל הכבוד לפורום המגניב שלנו.. ואני מת (=מכבד מאוד את) על הפורום שלנו למרות שבזמן האחרון הוא דומה לפורום בבאר שבע! המון ילדים מתרוצצים, שרק שואלים שואלים ושישאלו בכייף :arrow::wink:

אבל שיפסיקו לתת תשובות לאחרים בנושאים שבהם את התשובה עדיין אין להם!

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
המון ילדים מתרוצצים, שרק שואלים שואלים ושישאלו בכייף :arrow::wink:

אבל שיפסיקו לתת תשובות לאחרים בנושאים שבהם את התשובה עדיין אין להם!

 

מנואל.

 

הכוונה אליי :shock::idea: ?

מה שאני לא יודע אני לא אומר :x

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...