Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'יפ ל A3 1.8 T - הרכב עבר הסבה לגז.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יש לי אודיי A3 1.8T כ"ס 150, הרכב עבר הסבה לגז.

אני מעוניין לשים צ'יפ.

על איזו חברה אתם ממליצים ואיפה אפשר להתקין באיזור הצפון?

העובדה שהרכב עבר הסבה לגז תפריע?

 

חיפשתי שירשורים בנושא ולא הצלחתי למצוא את המידע שאני מחפש.

בבקשה תעשו לי סדר בדברים.

תודה :)

פורסם

עצור!!

כשהרכב נוסע על גז הוא לא משתמש במחשב הרכב המקורי, יש למערכת מחשב נפרד, ככה שכל צ'יפ שתשים יעזור לך ב2 דקות הראשונות של ההתנעה בהן הוא עובד על המחשב של הרכב.

 

אין לך הרבה אפשרויות במקרה הזה.

פורסם

באוטומוטור הוצג כתצוגה בלבד X5 4.4 שעבר הסבה לגז + צ'יפ וההספק שלו הועלה בהרבה מהמקור, לא זוכר פרטים מדויקים, כך שאני מניח שזה אפשרי.

פורסם
ככל הזכור לי יש מתג למוד דלק ולמוד גז.

אז מה הבעיה פה?

 

אביחי

 

הבעיה היא שאם התקינו מערכת גז, התקינו אותה בשביל לנסוע על גז, וכשנוסעים על גז, המנוע לא עובד על המחשב שהוא רוצה לשים בו צ'יפ, אז אם הוא ירצה תוספת של 4.5 כ"ס הוא יעביר לבנזין? בשביל זה הוא ישלם על צ'יפ? שיהיה.

 

לא הצלחתי להבין מה קשור המתג שציינת.

פורסם

ארז, אני חושב שהכוונה היא שתכשאתה מעוניין לנסוע רגע אתה במצב גזמזגניםגזמזגנים וכשאתה רוצה :twisted: אתה עובר לדלק ונוסע על כמה כ"ס שהצ'יפ נתן.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ואז הלך כל החיסכון דלק, והגפ"מ יכול ללכת לפח.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בעניין הצ'יפ.

 

היום הייתי אצל גיא.

יש לציין שהוא אחלה בנאדם.

התקנו צ'יפ של אבסולוט, הוסיף 42 כ"ס.

השיפור בביצועים מדהים (בנסיעה על בנזין).

כשהעברנו לגז, האוטו טיפה קירטע כביכול מחוסר גז.

ביום ראשון אני אלך למתקין של הגז שיכוון את המערכת לפי ההספק החדש.

אני ימשיך לעדכן אותכם בהמשך.

תודה רבה לכולם על העזרה.

נ.ב

גיא אפילו לא הזכיר את העובדה שכשנוסעים על גז האוטו לא משתמש בתוכנה של הרכב, אז נראה לי שאתם טועים.

פורסם

אפשר קצת פרטים מזה לעביר את האוטו על גז?

מה זה עושה? כמה זה עולה? כל אוטו אפשר לעשות לו את זה? ומה זה נותן הגז הזה?

פורסם
גיא אפילו לא הזכיר את העובדה שכשנוסעים על גז האוטו לא משתמש בתוכנה של הרכב' date=' אז נראה לי שאתם טועים.[/quote']

 

 

פתח את מכסה המנוע שלך, חפש מחשב ניהול מנוע חדש, וזה המחשב שבו משתמש המנוע בנסיעה על גז, אין טעות, המחשב של הרכב לא יודע לשלוט על חלקי מערכת הגז, והוא גם לא מחובר אליהם.

אם תצליח לכוון את מערכת הגז לעוד 42 כ"ס, הרווחת, תחזור ותגיד, מעניין דווקא.

פורסם

ליטז בנזין עולה 5 ומשהו, אני כבר לא זוכר כמה בדיוק.

אני נוסע המון אני מדבר על 2700 שקל כל חודש על בנזין.

ניתן לקנות מערכת שמסבה את האוטו לגז, המערכת עולה 7500 שקל.

ליטר גפ"מ עולה 2.95, החיסכון הוא כמעט בחצי, אם תעשה את החשבון תראה שתוך חצי שנה ההשקעה של המערכת גז פשוט תחזור אליך.

לגבי איך שזה עובד.

אתה מניע את הרכב שלך על בנזין, אחרי שתיים שלוש דקות כשהמנוע מתחמם האוטו עובר אוטומטית לגז, יש לך גם אפשרות ידנית לבחור בין גז לבנזין.

החסרונות.

יש לך מיכל גז בבגאז' תופס הרבה מקום (אין מה לדאוג הוא לא יכול להתפוצץ), האוטו מאבד טיפה מהכוח שלו, חוץ מזה מערכת מושלמת.

לפי מה שאני יודע כל רכב יכול לעשות את ההסבה.

פורסם
פתח את מכסה המנוע שלך, חפש מחשב ניהול מנוע חדש, וזה המחשב שבו משתמש המנוע בנסיעה על גז, אין טעות, המחשב של הרכב לא יודע לשלוט על חלקי מערכת הגז, והוא גם לא מחובר אליהם.

אם תצליח לכוון את מערכת הגז לעוד 42 כ"ס, הרווחת, תחזור ותגיד, מעניין דווקא.

 

זה נכון שיש מחשב למערכת גז, המחשב אמור לשלוט על כמות הגז שתיכנס למנוע.

ניתן לכוון את הכמות שתיכנס למנוע ולהתאים את המערכת לתנאים החדשים של המנוע.

בכל אופן מחר אני אעדכן אתכם אחרי שיתאימו את המערכת.

×
×
  • תוכן חדש...