Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל כתובות לאתרי אינטרנט להשכרת מכוניות ספורטיביות ומיוחדות בארה"ב (מיאמי וניו יורק בעיקר) ובאירופה (ובפרט ספרד).

כל מידע נוסף בעניין נהיגה ספורטיבית במקומות האמורים מבעלי נסיון יתקבל בברכה.

 

התודה מראש.

פורסם
אשמח לקבל כתובות לאתרי אינטרנט להשכרת מכוניות ספורטיביות ומיוחדות בארה"ב (מיאמי וניו יורק בעיקר) ובאירופה (ובפרט ספרד).

כל מידע נוסף בעניין נהיגה ספורטיבית במקומות האמורים מבעלי נסיון יתקבל בברכה.

 

התודה מראש.

 

בספרד אפשר להשכיר מ-AVIS מכוניות ספורט.

 

http://www.avis.es

 

כנס ל- vehiculos למעלה.

 

ואז - flota premium משמאל.

 

שם יש לך הכל מ-TT ועד 911 פתוחה.

 

ההשכרה מגילאי 28 ומעלה, אבל עם קצת חוצפה ישראלית אפשר גם בגיל 21 (אני הצלחתי...)

 

מלבד עלות ההשכרה שים לב לכמות ק"מ ביום, לתוספות מסוימות על כל מיני דברים קטנים וכולי.

 

נהיגה ספורטיבית - מסלולים - חרמה ליד מדריד, קטלוניה ליד ברצלונה. צריך לבדוק מראש אם יש ימים פתוחים.

 

באזור קטלוניה יש גם את כבישי הראלי, ממש ליד המסלול. מדהימים.

 

שאל עוד ותקבל עוד תשובות (אם אדע לענות)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ההשכרה מגילאי 28 ומעלה, אבל עם קצת חוצפה ישראלית אפשר גם בגיל 21 (אני הצלחתי...)

 

 

רוני

 

חוצפה זה טוב, אבל יש להיזהר מאוד מאוד לא "לעבוד" על חברת ההשכרה בנוגע לגיל וזהות הנהגים, כי במקרה של נזק מעבר לסתם מכה או שריטה רגילה תהיו בטוחים שהם יבדקו טוב-טוב מי בדיוק היה הנהג ומה גילו וכו'. לא כדאי להסתכן בתביעה של חברת הביטוח על שווי של פורשה...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

למה להיות מטומטם ולהשכיר בחו"ל מכונית יקרה זה ביזבוז עצוב של כסף...

זה יותר! מידי כסף ליום ואין אין לך ימבה כסף מיותר ואני מתאר לעצמי שאתה בן אדם צעיר אז חבל על הכסף שיכול ללכת לדברים הרבה יותר טובים

למה? ככה!

פורסם
למה להיות מטומטם ולהשכיר בחו"ל מכונית יקרה זה ביזבוז עצוב של כסף...

זה יותר! מידי כסף ליום ואין אין לך ימבה כסף מיותר ואני מתאר לעצמי שאתה בן אדם צעיר אז חבל על הכסף שיכול ללכת לדברים הרבה יותר טובים

 

מה יכול להיות יותר טוב מיום נהיגה על 911 או M3 :?::shock:

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
למה להיות מטומטם ולהשכיר בחו"ל מכונית יקרה זה ביזבוז עצוב של כסף...

זה יותר! מידי כסף ליום ואין אין לך ימבה כסף מיותר ואני מתאר לעצמי שאתה בן אדם צעיר אז חבל על הכסף שיכול ללכת לדברים הרבה יותר טובים

תגיד לי? מה זו הביקורת הזאת?

אם אתה לא רואה את היכולת להרביץ חצי יום על מסלול עם פרארי, לדוגמא, במחיר של סופ"ש באילת כדבר ששווה להוציא עליו כסף - אז שיהיה לך לבריאות.

זה שבן אדם אחר כן חי את האהבה שלו וכן מוכן להוציא כסף על חויה של פעם בחיים - את זה אתה חייב לכבד.

 

וזה לא חייב להיות פרארי על מסלול, לצורך העניין זה יכול להיות גם טיול נהיגה בכבישים הרריים עם אופל ספידסטר או המון חוויות אחרות.

 

לדעתי זו בהחלט חוויה שתישאר איתך. והרי מה זה החיים בסופו של דבר? סכום החוויות שעברת.

ודווקא אם הוא בחור צעיר - העתיד מתקרב אלינו במהירות של 60 שניות בדקה, ויבוא היום שנהיה שקולים ומיושבים מדי לכאלו דברים. שייהנה! מה אכפת לך?

 

carpe diem!

פורסם

אבל ירדתי מהרעיון כי באמת רצו מגיל 28 ומעלה, נדמה לי שרוני השכיר עם עוד מישהו מעל 28 ואז זה היה אפשרי.

 

בכל מקרה, לפני כמה זמן סיפר פה ליאור ברוך שהוא השכיר מודנה 360 בספרד במקום שהגיל המינימאלי היה 25 בלבד... זה עלה לו 1300$ ליום... לדעתי שווה ביותר...

 

ינון.

פורסם
למה להיות מטומטם ולהשכיר בחו"ל מכונית יקרה זה ביזבוז עצוב של כסף...

זה יותר! מידי כסף ליום ואין אין לך ימבה כסף מיותר ואני מתאר לעצמי שאתה בן אדם צעיר אז חבל על הכסף שיכול ללכת לדברים הרבה יותר טובים

 

למה להיות מטומטם ולחשוב שלהשכיר בחו"ל מכונית יקרה זה ביזבוז עצוב של כסף...

זה המון! כיף ולמרות שאין לך ימבה כסף אתה יכול להנות מזה מאוד, במיוחד שאתה צעיר ורוצה להתנסות בכל מיני דברים מלהיבים בחיים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למה להיות מטומטם ולהשכיר בחו"ל מכונית יקרה זה ביזבוז עצוב של כסף...

זה יותר! מידי כסף ליום ואין אין לך ימבה כסף מיותר ואני מתאר לעצמי שאתה בן אדם צעיר אז חבל על הכסף שיכול ללכת לדברים הרבה יותר טובים

 

למה להיות מטומטם ולחשוב שלהשכיר בחו"ל מכונית יקרה זה ביזבוז עצוב של כסף...

זה המון! כיף ולמרות שאין לך ימבה כסף אתה יכול להנות מזה מאוד, במיוחד שאתה צעיר ורוצה להתנסות בכל מיני דברים מלהיבים בחיים.

 

רוני

 

 

בוא נשווה שניה אוקיי אמרו פה שעולה פרארי 1300 דולר ליום... אתה יודע מה זה 1300 פאקינג דולר ליום זה כמו לטוס כול יום ללוס אנג'לס זה כמו לגור במלון וולדוף אסטוריה אחד המלונות הכי יקרים בעולם שנמצא בניויורק זה ביזבוז כסף לשמו! כנראה אתה מרוויח הרבה מאוד כסף שאתה יכול להרשות לעצמך לבזבז 1300 דולר ליום רק על המכונית..

אני כמה שאני אוהב מכוניות ותאמין לי אני אוהב מאוד! מכוניות זה פשוט נראה לי ביזבוז לשמו

למה? ככה!

פורסם
למה להיות מטומטם ולהשכיר בחו"ל מכונית יקרה זה ביזבוז עצוב של כסף...

זה יותר! מידי כסף ליום ואין אין לך ימבה כסף מיותר ואני מתאר לעצמי שאתה בן אדם צעיר אז חבל על הכסף שיכול ללכת לדברים הרבה יותר טובים

 

למה להיות מטומטם ולחשוב שלהשכיר בחו"ל מכונית יקרה זה ביזבוז עצוב של כסף...

זה המון! כיף ולמרות שאין לך ימבה כסף אתה יכול להנות מזה מאוד, במיוחד שאתה צעיר ורוצה להתנסות בכל מיני דברים מלהיבים בחיים.

 

רוני

 

 

בוא נשווה שניה אוקיי אמרו פה שעולה פרארי 1300 דולר ליום... אתה יודע מה זה 1300 פאקינג דולר ליום זה כמו לטוס כול יום ללוס אנג'לס זה כמו לגור במלון וולדוף אסטוריה אחד המלונות הכי יקרים בעולם שנמצא בניויורק זה ביזבוז כסף לשמו! כנראה אתה מרוויח הרבה מאוד כסף שאתה יכול להרשות לעצמך לבזבז 1300 דולר ליום רק על המכונית..

אני כמה שאני אוהב מכוניות ותאמין לי אני אוהב מאוד! מכוניות זה פשוט נראה לי ביזבוז לשמו

 

לא יודע מה איתך, אבל אני מעדיף לנהוג בפרארי יום אחד, מלטוס ללוס אנג'לס (וואוו!) או לישון לילה אחד באיזה מלון 10 כוכבים.

פורסם
למה להיות מטומטם ולהשכיר בחו"ל מכונית יקרה זה ביזבוז עצוב של כסף...

זה יותר! מידי כסף ליום ואין אין לך ימבה כסף מיותר ואני מתאר לעצמי שאתה בן אדם צעיר אז חבל על הכסף שיכול ללכת לדברים הרבה יותר טובים

 

למה להיות מטומטם ולחשוב שלהשכיר בחו"ל מכונית יקרה זה ביזבוז עצוב של כסף...

זה המון! כיף ולמרות שאין לך ימבה כסף אתה יכול להנות מזה מאוד, במיוחד שאתה צעיר ורוצה להתנסות בכל מיני דברים מלהיבים בחיים.

 

רוני

 

 

בוא נשווה שניה אוקיי אמרו פה שעולה פרארי 1300 דולר ליום... אתה יודע מה זה 1300 פאקינג דולר ליום זה כמו לטוס כול יום ללוס אנג'לס זה כמו לגור במלון וולדוף אסטוריה אחד המלונות הכי יקרים בעולם שנמצא בניויורק זה ביזבוז כסף לשמו! כנראה אתה מרוויח הרבה מאוד כסף שאתה יכול להרשות לעצמך לבזבז 1300 דולר ליום רק על המכונית..

אני כמה שאני אוהב מכוניות ותאמין לי אני אוהב מאוד! מכוניות זה פשוט נראה לי ביזבוז לשמו

 

לא יודע מה איתך, אבל אני מעדיף לנהוג בפרארי יום אחד, מלטוס ללוס אנג'לס (וואוו!) או לישון לילה אחד באיזה מלון 10 כוכבים.

 

לפי החישוב הזה למה להשכיר לך תקנה... הרי אתה יכול להרשות לעצמך להשכיר אוטו ב1300 דולר.... אני מעדיף קורבט בשישית מחיר.... בערך אותם ביצועים בלי לעליב את הפרארי ועדיין נשאר עודף בכיס

למה? ככה!

פורסם
לפי החישוב הזה למה להשכיר לך תקנה... הרי אתה יכול להרשות לעצמך להשכיר אוטו ב1300 דולר.... אני מעדיף קורבט בשישית מחיר.... בערך אותם ביצועים בלי לעליב את הפרארי ועדיין נשאר עודף בכיס

 

מה הטעם בכלל לקנות מכונית? תפסיק להיות כזה צנון! אתה קרוב משפחה של יונית לוי? :wink:

מכונית היא אף פעם לא שיקול כלכלי אצל חובב רכב. בשביל פאן של פעם בחיים שווה גם לשלם 1300 דולר, במיוחד אם מצויה בידך הפרוטה.

 

אגב, הקורבט ממש זולה, כמו קאיה פרייד בערך. נכון?

 

(ויש המון קשר בין להשכיר אוטו בפחות מ-6000 שקל ליום אחד - סכום מתקבל על הדעת באופן יחסי למישהו שזה החלום שלו - לבין לקנות מכונית כזו, שזה כבר עניין של מאות אלפי שקלים)

פורסם

לפי החישוב הזה למה להשכיר לך תקנה... הרי אתה יכול להרשות לעצמך להשכיר אוטו ב1300 דולר.... אני מעדיף קורבט בשישית מחיר.... בערך אותם ביצועים בלי לעליב את הפרארי ועדיין נשאר עודף בכיס

 

פחחחחחחחחחחחח... בערך אותם ביצועים.... בדיחה עצובה... :p

 

וחוץ מזה, לא צריך להשכיר פרארי ב-1000 דולר בשביל להנות. פורשה 911 תעלה לך הרבה פחות מחצי מחיר, ואני השכרתי מרצדס SLK ב-400 יורו לסופ"ש שלם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפי החישוב הזה למה להשכיר לך תקנה... הרי אתה יכול להרשות לעצמך להשכיר אוטו ב1300 דולר.... אני מעדיף קורבט בשישית מחיר.... בערך אותם ביצועים בלי לעליב את הפרארי ועדיין נשאר עודף בכיס

 

פחחחחחחחחחחחח... בערך אותם ביצועים.... בדיחה עצובה... :p

 

וחוץ מזה, לא צריך להשכיר פרארי ב-1000 דולר בשביל להנות. פורשה 911 תעלה לך הרבה פחות מחצי מחיר, ואני השכרתי מרצדס SLK ב-400 יורו לסופ"ש שלם.

 

רוני

 

תשמע בשבילי קורבט זה מספיק אני לא צריך פרארי...

400 יורו נשמע קצת יותר נורמלי למרות שזה גם לא מי יודע מה מציאה

למה? ככה!

פורסם

אני השכרתי פונטו ספייס ב-200 ש"ח :oops:

בקשר לשאר.. אני לא עד כדי כך מיומן כדי להשכיר מודנה ולשלם על כך 1300$ ואישית הייתי הולך על משהו פשוט יותר וזול יותר בשלב הזה של החיים (הלוואי סדרת קורסים בחודש הבא), אבל בהחלט נשמע לי כמו חוויה שווה ביותר!

חוץ מזה, אני מוכרח לציין שהייתי מוכן לעשות הרבה גם בשביל סיבוב בפיאט ויגנייל של רועי, אחת המכוניות הכי מגניבות שראיתי במפגשים (פי אלף יותר מרגשת מהרוב, אפילו מהרנו 5 טורבו המטורפת)... זה נראה משהו מיוחד במינו! :wink:

Live fast, die young - leave a better looking corpse

×
×
  • תוכן חדש...