Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צר לי לבאס- אבל חלקים ראויים לב.מ.וו מפירוק - אין בארץ

מה שיש נחטף על ידי אוכלי נבלות ה-ר-ב-ה לפני שהוא מגיע לפירוקיות. [מוסכניקים מקושרים, למשל, שמחזיקים סטוקים של חלקים ורוצים עבורם מחירים שהופכים את קמור למשתלמים]

E30 יש באמת בצפון, אבל מהנסיון שלי הרוב שם אלה E30 318 \ 316, ומאלה אין הרבה חלקים לקחת בכל מקרה. [אלא אם אתה מחפש דלת, או חלק בסגנון]

הכי פשוט - לייבא מחו"ל.

 

ראוי לציין בכל זאת - שהמוסך בעוספיא באמת נשמע כאילו הוא מעונין לעזור, וסיבוב בנצרת עלול להניב תוצאות, אבל זה גם אומר שאתה שורף יום שלם לפחות על טיולים בצפון ושיחות עם אנשים שקולטים שהגעת "עד לצפון" בשביל חלקים לאוטו, ופתאום המחירים קופצים, והברגים לא כלולים במחיר, וסרטים אחרים של אנשים טובים :)

 

 

[אם תחפוץ בפירוקיה בצרפת, יש לי המלצה למקום מעולה שמחזיק רק חלקים של ב.מ.וו, והם חברה מקצוענים אמיתיים]

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אם תאמר חלקים ספציפים שאתה צריך אולי אוכל לעזור

 

הנה רשימה ראשונית (המספרים הם של ב.מ.וו):

 

51451917351 (פנל מתחת להגה) - זהה בכל E30.

51471966918 (שטיח לבגז') - זהה בכל E30.

51471906723, 51471906724 (פסים בכניסה לדלתות - רק מ-COUPE.

51471933411 (שטיח לתא נוסעים - חלק קידמי) - רק מ-COUPE.

51471922542 (שטיח לתא נוסעים - חלק אחורי) - רק מ-COUPE.

51431943233, 51431943234 (כיסויים ל-A-PILLARS) - זהה בכל E30.

51162235724 (מגל שמש עם מראה - צד ימין) - זהה בכל E30.

41621971585, 41621971586 (מוטות אחיזה - TORSION SPRINGS אשר תומכים בבגז') - רק מ-COUPE או רק מ-M3.

51431942971 (כיסוי לרמקול השמאלי - על הרפה ליד הקלץ') - זהה בכל E30.

51161904808 (מאפרה קידמית) - זהה בכל E30.

 

אני מעדיף שהחלקים יהיו בצבע שחור או אפור כהה, ובמצב כמו חדש (לא קרוע, לא מתוקן, לא שרוט, לא דהוי).

 

תודה מראש, דניאל.

פורסם
צר לי לבאס- אבל חלקים ראויים לב.מ.וו מפירוק - אין בארץ

מה שיש נחטף על ידי אוכלי נבלות ה-ר-ב-ה לפני שהוא מגיע לפירוקיות. [מוסכניקים מקושרים, למשל, שמחזיקים סטוקים של חלקים ורוצים עבורם מחירים שהופכים את קמור למשתלמים]

E30 יש באמת בצפון, אבל מהנסיון שלי הרוב שם אלה E30 318 \ 316, ומאלה אין הרבה חלקים לקחת בכל מקרה. [אלא אם אתה מחפש דלת, או חלק בסגנון]

הכי פשוט - לייבא מחו"ל.

 

ראוי לציין בכל זאת - שהמוסך בעוספיא באמת נשמע כאילו הוא מעונין לעזור, וסיבוב בנצרת עלול להניב תוצאות, אבל זה גם אומר שאתה שורף יום שלם לפחות על טיולים בצפון ושיחות עם אנשים שקולטים שהגעת "עד לצפון" בשביל חלקים לאוטו, ופתאום המחירים קופצים, והברגים לא כלולים במחיר, וסרטים אחרים של אנשים טובים :)

 

 

[אם תחפוץ בפירוקיה בצרפת, יש לי המלצה למקום מעולה שמחזיק רק חלקים של ב.מ.וו, והם חברה מקצוענים אמיתיים]

 

 

רון.

 

יש ברבה הגיון במה שאתה אומר. אם יש לפירוקיה בצרפת אתר אשמח לקבל.

 

תודה, דניאל.

פורסם

באותו נושא, חבר טוב בעל E36 ביקר היום בפירוקיה בנצרת בחפשו אחר סעפת פליטה

למנוע ה-M42 (אם איני טועה) שלו ומיד מצא את שחיפש במחיר טוב.

דניאל, פרגן לעצמך סופ"ש וסע לטייל ברחבי צפון ישראל. :wink:

MCS 2008

פורסם
באותו נושא, חבר טוב בעל E36 ביקר היום בפירוקיה בנצרת בחפשו אחר סעפת פליטה

למנוע ה-M42 (אם איני טועה) שלו ומיד מצא את שחיפש במחיר טוב.

דניאל, פרגן לעצמך סופ"ש וסע לטייל ברחבי צפון ישראל. :wink:

 

 

יש כתובת ספציפית? טלפון?

 

ולדניאל- החלקים שאתה מחפש שוקלים גרמים בודדים, יהיה הרבה יותר קל להזמין אותם מEBAY מאשר להתרוצץ ולחפש

בנוסף - ברר אצל אור [ORSE] חבר הפורום פה אם נשארו לו חלקים - הוא פירק לא מזמן E30 באוור, שהכילה את כל החלקים הנ"ל

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
באותו נושא, חבר טוב בעל E36 ביקר היום בפירוקיה בנצרת בחפשו אחר סעפת פליטה

למנוע ה-M42 (אם איני טועה) שלו ומיד מצא את שחיפש במחיר טוב.

דניאל, פרגן לעצמך סופ"ש וסע לטייל ברחבי צפון ישראל. :wink:

 

נשמע טוב. יש לך שם?

 

דניאל.

פורסם
יש כתובת ספציפית? טלפון?

 

ולדניאל- החלקים שאתה מחפש שוקלים גרמים בודדים, יהיה הרבה יותר קל להזמין אותם מEBAY מאשר להתרוצץ ולחפש

בנוסף - ברר אצל אור [ORSE] חבר הפורום פה אם נשארו לו חלקים - הוא פירק לא מזמן E30 באוור, שהכילה את כל החלקים הנ"ל

 

 

רון.

 

הבעיה לא המחיר אלא שרוב החלקים גדולי מידות וקלים. תודה על המידע על ORSE.

 

דניאל.

×
×
  • תוכן חדש...