Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר שקבלתי בחינם מחבר, הוא הייה בשימוש אבל עובד טוב ותקין.

המגבר הוא מחברת red sound usa רשום עליו 600 וואט, והוא 4 ערוצים

 

זאת התמונה של המגבר

untitled20qx.jpg

אני חוות דעת על החברה הזאת וגם כמה WRMS נותן לכל יציאה המגבר הזה???

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

היה אותו לחבר טוב(למעשה לשניים),

מגבר לא רע בכלל.

בערך ברמה של ה-Platinum audio שנפוץ עכשיו במחיר של איזה 500 ש"ח.

לא יודע להגיד לך לגבי RMS,

אבל הוא פתח סאב 12" בסביבות ה 150 WRMS ועוד 2 רמקולים 6*9 בכבוד...

פורסם

הוא מותקן אצלי עם סאב, ושני רמקולים של קינווד, ועושה את העבודה ומגביר כפול את העוצמה של הרמקולים מאשר שהם מחוברים לHU, אבל הסאב לא משהו (אני יודע שהסאב זה חרא לא המגבר)

 

ואיזה מגבר המחיר שלו 500 מה שיש אצלי או הפלאטינום??

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

אהא סבבה למרות שלא מצאתי כלום על החברה הזאת חו מכלים לDJ

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

תערוך חיפוש על החברה. בכדי לקצר לך את התהליך נומר לך שזאת עוד חברת מדבקה. אבל מה איכפת לך? קיבלת אותם בחינם.

 

מהתמונות שנתת נראה שהם עשו נסיון עלוב ביותר לחקות את עיצוב המגברים של ג'נסיס ו DLS.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זאת אכן חברת מדבקה,

אבל מניסיון של חברים עם 3 מגברים שלהם,

ומניסיון אישי של סאב שלהם - המוצרים שלהם נותנים תמורה מצוינת למחיר.

אני הייתי מרוצה עד הגג עד היום שמכרתי את הסאב, ומכרתי אותו בכאב לב..

פורסם

ערכתי חיפוש ולא מאצתי כלום קשור למגבר או למוצרים קשורים לסטריו רכב

כל מה שמצאתי זה של מוצרי DJ כמו שאמרתי

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

אז כנראה שלא חיפשת טוב:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=126586

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=109780

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=118829

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=60874

 

ויש בחיפוש עוד 5 דפים מלאים בחומר על החברה הזאת.

 

פעם הבאה תשתדל יותר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

סליחה ערכתי חיפוש בגוגל לא בפורום כדי למצוא משהו שקשור לחברה עצמה

ואצלי על במגבר כתוב made & design in usa

זה אומר שהוא לא זבל סיני כמו שרובם אומרים וזה מיוצר בארה"ב והוא באמת טוב

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

×
×
  • תוכן חדש...