Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שולח בשנית עקב חוסר תגובות עדכון ומעבר ההודעה לדף -2 (עמכם הסליחה):

 

סוזוקי סוויפט 2001 אוטומטית ישנה נפילת סל"ד לכ-500 לאחר שהמנוע התחממם לטפ' האופטימלית.

בזמן נסיעה אין "קירטוע".

לאחר נסיעה ארוכה ,כניסה לחניה (ברוורס) הורגשה נפילה נוספת לסף של 200 --> התחילו רעידות.

לאחר התקררות הרכב והתנעה עם מנוע קר ואוטו-צ'וק הכל נראה ונישמע תקין.... לאחר נסיעה התופעות חוזרות על עצמם הפעם לאחר נפילה רק ל-500 סל"ד

 

הוספתי תוסף לניקוי מערכת הזרקה - STP,(לא מצאתי ב-22:00 בערב מקום שמוכרים בו את ה- K44) ניראה אם יעזור.... לא נסעתי מספיק (סה"כ 30 ק"מ מאז שהוספתי את התוסף --

אשמח לקבל עיצות נוספות, ודיאגנוזה

 

תודה מראש.

פורסם

נכנסתי למוסך סוזוקי שבו אני מטפל ברכב - בנצרת עלית.

Tech 2 חובר לsocket

מסקנה קצר בחיישן --> תוך שניה התגלה כבל חשוף שתוקן ב-5 דקות

סה"כ לתשלום == שיהיה לך יום טוב - לא לקחו שקל !!!!!

 

סה"כ זמן במוסך 30 דקות

×
×
  • תוכן חדש...