Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ על שרייד 97-00 נפחים 1300-1500


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

רציתי ייעוץ על ההבדלים למי שמכיר בין הדגמים

של דיהטסו שרייד קלאסיק בין השנים 97-00

לגבי נפחים 1500 (שייך סדאן אם הבנתי נכון)

לעומת 1300 הדגם הקטן יותר

 

אם יש לכם מידע בנוגע להבדלים משמעותיים בין הדגמים

לגבי הנתונים הבאים ב 2 המקרים מדובר בדגם ידני בלבד

1)ביצועים

2)אמינות

3)חסכון (צריכת דלק)

 

כל פרט נוסף על הדגמים יכול לעזור

בתודה מראש.

פורסם

היתה לי שרייד קלאסיק ידנית משנת 1997.

יש לנו כיום עוד אחת מאותו שנתון אוטומטית.

שתיהן ניקנו חדשות

הרכב מאד אמין, נח יחסית. לא זוכר מה היו הביצועים של הידנית. הרכב היה חסכוני.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

לי הייתה 1.3 שנת 2000 במשך שנה. לא סבלתי אותה.

לא נוחה (המושבים זוועתיים), לא אמינה כמו שחשבתי בזמנו.

קופסת שימורים מתגלגלת. אישית, אם יצמידו לי אקדח לראש לא אקנה כזאת עוד פעם.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

הרכב הזה (קלאסיק) באמת לא נוח, אבל "יחסית" זריז (1500), לא כמו אפלאוז, וגם משייט בסל"ד גבוה יותר מאפלאוז (אוטומטי), לגבי צריכת דלק, מעולם לא מדדתי, הרכב היה של הקיבוץ.

 

בכלל הייתי מעדיף אפלאוז, שניהם לא איכותיים כלל, אבל האפלאוז זריז יותר, מרווח יותר, וקצת נוח יותר.

פורסם

לי יש 1300 97 ואני יכול להגיד עליה שהיא חסכונית - 1:15 נסיעות בעיקר מחוץ לעיר אפילו שהיא נוסעת 100 ב 3000 סל"ד כמו רוב היפניות.

די אמינה (יש לי אותה סה"כ 10 חודשים).

לגבי ביצועים - ברור שזה לא אוטו ספורט אבל גם לא חסר כח (היא יצאה עם 80 כ"ס מהחברה אני לא יודע כמה נשארו).

פורסם

סליחה שאני מקפיץ אבל רק עכשיו ראיתי ויש לי שרייד 99 1.3 ולחבר שלי קלאסיק 1.5 99 או 97

לגבי 1.3 האוטו באמת לא מהנה בכלל. דיהטסו ללא ספק זוכה בתואר יצרנית המושבית המזעזעת ביותר

אבל לא באמת חשוב.. האוטו מאוד זריז בהילוכים הראשונים לעומת ה1.5 שבקושי זז

מבחינת אמינות האוטו טוב, אחרי 7 שנים התחיל לעשות בעיות אבל לא משהו נורא.. מצבר, ואם בינו קולטים בזמן

שיש נזילה בצינורות (שנסדקו עם הזמן) גם לא הינו צריכים להחליף ראש מנוע ורדיאטור..

מבחינת חסכון כמו שאמרו 1:14 לפחות משולב וכמו שאמרו 100 על 3000 סלד

ביצועים כמו שאמרתי עד הילון שלישי האוטו ממש טס אבל קשה לו לטפס וכל פניה כל מה שלא מחובר למשהו נופל

כולל אותך אם אתה לא חגור.

ה1.5 יותר מרווח ונוח וזהו..

אם אתה עירוני שמחפש לחסוך ומוכן להתפשר על הנאה קח תאוטו הקטן הוא טוב

אם אתה מחשב אוטו משפחתי "גברי" זה ממש לא זה..

פורסם

שלום,

 

מזה שלוש שנים אני הבעלים של שרייד 98' ידנית 1300. אני מקווה שאוכל לסייע לך בשאלתך.

 

אמינות: בדגם הידני האמינות נהדרת (טפו טפו), נזילת שמן אחת בשלוש שנים. יצויין כי האוטו מטופל במוסך מורשה יבואן ומקבל טיפול מסור.

 

צריכת דלק: בעיר עם מזגן ממוצע 1/11. מחוץ לעיר כ 1/14.

 

ביצועים: בינוניים, אבל גם לא נוראיים כמו בדגם הקודם (היצרן מדווח על 86 כח סוס). האוטו די זריז בעיר, אם מעבירים הילוכים כהלכה.

 

נוחות: לא טובה, הגב ממש כואב אחרי נסיעות ארוכות.

 

בטיחות: לא הייתי בונה על זה.

 

מניסיון מועט של כאלפי קילומטרים בסדאן, 1500, אטומטית. אוכל לומר שהאוטו זריז ונמרץ למדי. וחזק בהחלט מהסופר מיני.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...