Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ייתכן שפותח הנושא לא יזכה בפרס איינשטיין למדעים (אם כי למיטב הידיעה איינשטיין היה פקיד דואר).

 

אך צא וחשוב כך,

 

אדם רוכש מערכת כזו בכדי להסתמך עליה. אומנם נכון הוא שאין המערכת פותרת מחובת החוק והשכל הישר אך הנה עבדכם הנאמן למשל, מביט במראה וגם מקשיב לציפצוף החיישנים בחניה וזאת כתחליף ל "עד שתשמע בום".

 

מערכות אלקטרוניות שולטות על חיינו. יכול שבמקרה הנ"ל אומנם האשמה רובצת לפתח הנהג אך בהחלט ייתכן מקרה אחר בו האשמה תהיה מופחתת.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

אדם רוכש מערכת כזו בכדי להסתמך עליה. אומנם נכון הוא שאין המערכת פותרת מחובת החוק והשכל הישר אך הנה עבדכם הנאמן למשל, מביט במראה וגם מקשיב לציפצוף החיישנים בחניה וזאת כתחליף ל "עד שתשמע בום".

 

מערכות אלקטרוניות שולטות על חיינו. יכול שבמקרה הנ"ל אומנם האשמה רובצת לפתח הנהג אך בהחלט ייתכן מקרה אחר בו האשמה תהיה מופחתת.

ירון

 

ירון,

מה שאתה אומר משול לזה שתיסע בלילה בלי אורות כי סובבת את הסוויץ של האורות, מה זה עניינך בכלל אם הם עובדים או לא?

כמעט כולנו מכירים את המערכות האלה, אתה נוסע ברוורס והן מתחילות לצפצף כשהן מזהות מכשול, אתה רוצה להגיד לי שהוא נכנס לחניה, לא שמע ציפצופים, המשיך להכנס, עדיין לא שמע ציפצופים והיה בטוח כי זאת בעצם חניה של פול-טריילר אז יש לו עוד איזה 30-40 מטר ברוורס?

 

עזוב את זה שעל פי החוק (אם אני זוכר נכון) אתה חייב לעשות רוורס עם מכוון חיצוני מחוץ לאוטו,

זה בכלל לא קשור. כשהנהג יהיה טייס קרב אמריקאי הוא יוכל להסתמך על מכשירים, בינתיים הוא צריך להסתמך על מה שיש לו בין האוזניים, לצערנו במקרה הזה, זה לא הרבה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

*** ציטוט מיותר נמחק. נא לא לצטט את ההודעה שמעליך ***

 

מערכות רכב מתקרבות מאוד לאלה שבמטוס.

 

ע"ע - איי בי אס.

 

ע"ע - מצערת ללא כבל.

 

ולא חסרות דוגמאות נוספות...אממ...ההונדות עם הכנפיים של הבואינג מאחור.

 

לגבי אורות זכור לי למשל שאם נשרפת לך מנורה ותפסה אותך משטרה זבש"ך מבחינת המחוקק אפילו אם רגע לפני היית במוסך.

 

חזקה חלוטה.

 

לי מאידך ידוע שנהוג ליתן הזדמנות להחליף המנורה (בדר"כ דפיקה קלה על המנורה מחזירה את המנוחה לחיים).

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

החוק מחייב את הנהג לנסוע רוורס במלוא הזהירות ולנקוט בכל אמצעים הדרושים כדי למנוע פגיעה. הרכבת חיישני רוורס איננה פותרת אותך מאחריות או מילוי חוקים. תחשוב לרגע שהייתה שם עגלה עם תינוק.......

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

 

לגבי אורות זכור לי למשל שאם נשרפת לך מנורה ותפסה אותך משטרה זבש"ך מבחינת המחוקק אפילו אם רגע לפני היית במוסך.

ירון

ברור שזבש"ך, אמורה להיות לך נורה חליפית באוטו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ברור שזבש"ך, אמורה להיות לך נורה חליפית באוטו.

הפואנטה היא כזו-

 

המנורה שרופה?

 

עברת עבירה.

 

בורזום מירושלים:

 

ברור מאליו. נכון להיום טרם הומצאה מערכת כזו שניתן להסתמך עליה בעיניים עצומות תרתי משמע.

 

ברור שהתקנת חיישנים אינה פוטרת מחובת המבט אחורה ו/או מראות ו/או מכוון.

 

החיישנים כמות שהם היום הינם השלמה ואמצעי בטיחות וביטחון וגם נדנוד לא קטן בצורת ציפצופים של צופי הציפור

:-)

 

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
ייתכן שפותח הנושא לא יזכה בפרס איינשטיין למדעים

ירון

מה הקשר בדיוק בין מדעים לנסיעה ברוורס?!

יש כאן עודף תגובות שלא לעניין!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

הומור בלבד.

 

נפגעת?

 

סליחה ומחילה.

 

אם תקרא היטב וגם תלמד תראה מי היה איינשטיין ומהיכן הגיע לאן שהגיע.

 

רמז- הוא התחיל כפקיד דואר.

 

***עריכה*** איינשטיין עבד במשרד פטנטים.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

אני לא יודע אם זה רלוונטי לחיישנים שלכם, אבל לפחות חלק מיצרני החיישנים מצרפים חוברת הסבר, שבה מצוין שיש מצבים שבהן החיישנים לא יתריעו, כמו למשל התקרבות באלכסון לקיר, או התקרבות לכדור, ולמעשה מדובר במצבים שבהם הקרניים יוצאות מהחיישנים, אבל לא מוחזרות אליהן, כי אין משטח משמעותי שממוקם ישר מול החיישן, ויחזיר את הקרניים בזווית של 180 מעלות.

 

שמתי חיישנים כאלה בטנדר שלי. הסיכום לאחר תקופה לא קצרה של שימוש בזה, שזה יופי של מוצר, אבל צריך גם להכיר במאפיינים הפחות מוצלחים של המתקן הזה. אם אתה מתקרב למרחק של פחות מ1.5-2.5 מטר לעצם, והם לא מתחילים להראות מרחק, אז חייבים לעצור ולהתייחס לחיישנים כאילו הם לא קולטים.

 

זו הסיבה שבהתקנה הנוכחית שאני הולך לעשות, ברכב אחר, יהיו מצלמה ומסך. איתם יהיה קשה יותר לפספס. העלות היא כ400 ש"ח, כולל משלוח, מאיביי.

פורסם

מצלמה היא אכן פתרון יותר טוב מחיישנים אבל יש לזכור כי גם עם מצלמה יכולים להיות שטחים מתים שהמצלמה לא תקלוט.

Its never a waste of time to be wasted all the time

פורסם

לאחר שאני אתקין אני אהיה חכם יותר ואוכל לדווח, אבל להערכתי, זה תלוי בסוג הרכב, במבנה החלק האחורי שלו, ובכל מקרה, לגבי הרכב המדובר: משאית, כנראה שתהיה ראות מלאה לגמרי וזה בוודאי יהיה עשרות מונים טוב יותר ממה שהנהג יכול לראות. המצב הנוכחי הוא שלא ניתן לראות אפילו עצם בגודל של מכונית פרטית שנמצא מאחורי המשאית, שלא לדבר על בני אדם.

פורסם

גם מצלמה גם חיישנים וגם מראות (במקרה של חנן אני מניח שרק שתי מראות), אם כל אלה לא מאפשרים לכם לעשות רוורס כמו בני אדם, המסקנה היא שאל תעשו רוורס, כי כנראה הבעיה היא בכם.

(לזה שכתב מעליי שגם מצלמה לא תמיד טובה)

פורסם
גם מצלמה גם חיישנים וגם מראות (במקרה של חנן אני מניח שרק שתי מראות), אם כל אלה לא מאפשרים לכם לעשות רוורס כמו בני אדם, המסקנה היא שאל תעשו רוורס, כי כנראה הבעיה היא בכם.

(לזה שכתב מעליי שגם מצלמה לא תמיד טובה)

 

אני מסוגל לעשות רוורס מצויין גם בלי עזרים אלקטרוניים, רק הזהרתי שאסור להסתמך רק על הדברים האלה כי תמיד יש שטחים מתים.

Its never a waste of time to be wasted all the time


×
×
  • תוכן חדש...