Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בסופו של דבר הלכתי היום למתקין החיישנים כדי שיתקן אותם.

ולמה הסנסורים לא עבדו? - המוסכניק ה**** שלא ידע להתקין פגוש אחורי, ולא שם איזשהו גומי, ולתוך המחשב של החישנים נכנסו מים בגשם.בסוף לא החלפתי את המחשב כי לפי ידיעתי לא היה שם קצר, אני איבש אות וישים אות מחדש. לקח לי די הרבה זמן לשאוב את אקוויפר הבאגאז'. ולא ירד כבר הרבה זמן גשם!

ושאלה חדשה, איך אוטמים את הבאגאז'?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטחון עצמי זה דבר טוב מאוד, בתנאי שהוא לא ממסך את ההכרה במגבלות.

 

לגבי המצלמה, היא הותקנה, ולמי שכתב שגם איתה יש שטחים מתים, אז הוא טועה, לפחות ביישום שלי. יש כיסוי מלא של כל החלק האחורי של הרכב. זה נכון למשאית, מכיוון שהמצלמה מותקנת בגובה של מעל 3 מטר ומכוונת ישר כלפי מטה, אז זווית העדשה והמרחק הזה יוצרים ביחד מצב של ראייה של מלוא רוחב המשאית. להערכתי, במכונית העניין הרבה פחות פשוט, וכן יהיו שטחים מתים, שלא לדבר על הבעייה הקוסמטית שנוצרת עם התקנת המצלמה. בעייה שרלוונטית למכונית ולא למשאית.

 

אני כמובן לא יכול לדווח על אמינות, אבל מבחינת התוצאה, אני כן יכול לדווח שזה נותן בטחון גדול הרבה יותר מאשר עם החיישנים, מכיוון שאתה רואה בדיוק מה קורה, ולא נוסע אחורה עם תקווה שהחיישנים יזהו מכשולים, מה שלא תמיד קורה, כמו שהסברתי קודם.

פורסם
להערכתי, במכונית העניין הרבה פחות פשוט, וכן יהיו שטחים מתים, שלא לדבר על הבעייה הקוסמטית שנוצרת עם התקנת המצלמה. בעייה שרלוונטית למכונית ולא למשאית.

ראיתי בלא מעט מכוניות מצלמה מותקנת בתוך הפגוש. מבחינה קוסמטית זה בהחלט עובר אבל לא ברור לי באיזו מידה מבט מהזווית הזו באמת עוזר לחנות, במיוחד כשהפגוש השכן הופך להיות ממש קרוב ותופש את רוב שדה הראייה.

אין ספק שהתקנה אפקטיבית היא כזו שמאפשרת מבט מלמעלה ואינה אפשרית ברוב המכוניות הפרטיות ואפילו ברוב הסטיישנים והוואנים (הנה כמה דוגמאות למוצרי custom המיועדים לSUV אמריקאיים)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

לאחר כשבועיים של עבודה עם המצלמה, שביעות הרצון הרבה פחות טובה.

בגשם או לאחר נסיעה בכביש רטוב העסק הזה לא שווה לכלום. העדשה רטובה, הכול מעוות ולא רואים שום דבר.

לפחות במוצר שאני קניתי, אין שום פיצוי אוטומטי על אור חזק או חלש מדי, וזה אומר שבמהלך היום כשהאור משתנה, כמעט בכל רוורס יש צורך לשחק עם הבלנס של האור. לפחות הכפתור נמצא בצד המסך והוא נגיש ונוח. עוד יותר גרוע זה מצב שבו המשטח שמאחורי הרכב חלקו מוצל וחלקו מואר, שזה מצב שכיח מאוד, כי הרכב בעצמו עושה צל, במיוחד משאית שעושה צל גדול. במקרה כזה אי אפשר לכוון לעוצמת החשיפה הנכונה, שתתאים לשתי רמות האור.

עוצמת אור גבוהה מאוד בתוך הרכב או שמש ישירה על המסך, מעלימים את האפשרות לראות אותו.

בניגוד לחיישנים, כאן יש חובה להתעמק במשהו בתוך הרכב, וזה גורם להתעלמות מהנעשה במראות הצד לפחות בחלק מזמן הנסיעה.

החיישן ממוקם קרוב מאוד לקיר האחורי של המשאית, וזה יוצר מצב שלא ניתן לזהות בתמונה את מיקום הפינות של הרכב. אם נמצא רכב בצד המשאית והוא נראה על ידי החיישן, לא ניתן לדעת עד כמה הפינה של המשאית רחוקה מהרכב. אם הרכב מקביל למשאית, אין בעייה, כי רואים את הרווח בעזרת המראה הצידית, אבל אם הוא אלכסוני ביחס למשאית, אז אין דרך להעריך את המרחק.

בלילה הראות מוגבלת. אם מאוד מתאמצים אז אפשר להבחין בפרטים, אבל אז מאבדים כל תחושה של מה שקורה מחוץ לרכב. אני מניח שאפשר להתגבר על זה בעזרת תאורת רוורס חזקה הרבה יותר.

לסיכום: החסרונות די גדולים ועכשיו אני לגמרי לא בטוח אם המצלמה עדיפה על חיישנים (כמו שהזכרתי קודם, יש מערכת חיישנים בטנדר שלי). אני מסתייג ואומר שיכול להיות שחלק מהחסרונות לא היו קיימים עם מערכת איכותית יותר, כמו למשל נושא הבלנס של החשיפה, או ראיית הלילה.

פורסם

אני נהגתי על משאית עם מצלמה {בחברת חוגלה כל המשאיות עם מצלמת רוורס} המסך די גדול ומקורה ,כך שאין עליו אור,והמצלמת רוורס מתקנת תאורה עצמאית,משמע צמצם אוטומטי,אין שטחים מתים,יש לציין שלא נהגתי בלילות כך שאני מתכוון לנסיעה באור יום,גם גשום.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב


×
×
  • תוכן חדש...