Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנחנו אמורים לנחש מה הנזק?

תלך לפחח, ברר מה מחיר התיקון + מחיר הפנס אם נפגע. ואז תדע.

(המלצה שלי - תעשה סבב פחחים).

אני חושב שיש לו לנטיס 2004 מעיון בנושאים קודמים שלו.

 

אינני יודע היכן הבחור גר אך ברעננה אני מכיר פחח חביב ובעל מקצוע טוב ושומו שמיים גם ישר ולא יקרן.

 

בעל הלנטיס- אם תרצה תפנה בפרטי לפרטים.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא על כל מכה קטנה שווה להפעיל את הביטוח דבר שיגרום להקפצת הפרמייה בחידוש הביטוח

ובנוסף לא תוכל לבקש מהביטוח שלך מכתב העדר תביעות אם תרצה לעבור חברה.

תבדוק מה הם תנאי חידוש הביטוח במידה והפעלת את הביטוח או אפילו תעריפי ביטוח רלוונטיים

בחברות מתחרות ורק אז תעשה את השיקול אם זה רק פגוש או כנף ממש לא בטוח שכדאי לך להפעיל את הביטוח.

פורסם
אצלי באוטו יש חיישני חניה. אתמול אני ואחי נסענו באוטו ואחי נסע ברוורוס. הוא לא נוהג להביט במראות כשיש חיישנים. נסענו ברוור והחיישנים לא עבדו כתוצאה מזה נכנסנו בעמוד ובערך 15 על 20 ס"מ מימין לפנס האחורי הימני התעקמו(בין הדלת הימנית לפנס). כמו כן היו באוטו בעיות נעילה מרכזית! השארתי את האוטו פתוח לילה שלם.

מה אני יכול לעשות,אפשר לתבוע את אוטו סנטר? אוטו סנטר מכרו לי מוצר פגום והם צריכים לשלם על התאונה למרות שאחי לא הסתכל במראות, כמו כן יכלו לפרוץ לי לאוטו כשהנעילה המרכזית לא עבדה.

 

נראה לי שיש מקום לתביעה נגד מח' היולדות בבית החולים.

הם מכרו לכם מוצר פגום. :roll:

פורסם
העמוד שייך למדינה. וגן לא נגרם לו נזק. העלות אמורה לעבור את 1600?

 

כל הכבוד לעמוד.

 

עמד בכבוד במכה.

 

וברצינות,

 

תן דיווח בביטוח ואז תחליט בעצה אחת עם הסוכן באם לתבוע את הפוליסה או לא.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

חה חה זו תגובה לגיטימית (נגיד...) אם סיפרו לך בדיחה שאמורה היתה להצחיק אותך.

זו אינה תגובה לגיטימית לסארקזם שנועד להבהיר לך כמה שההתנהגות שלך מטופשת.

 

אתה יודע שהחיישנים מסוגלים לקלוט מכשולים רק מעל לגובה מסויים ? מה אחיך האוויל היה עושה אם ילד קטן היה משחק מחבואים ושוכב על הרצפה מאחורי המכונית ?

 

היה מסביר בבית המשפט שהחיישן לא צפצף?

 

אני מקווה שהשרשור הזה יעורר אותך ואת אחיך להבין את המציאות סביבכם, ושתתחילו להשתמש במוח שמותקן לכם בתוך הראש.

פורסם
חה חה זו תגובה לגיטימית (נגיד...) אם סיפרו לך בדיחה שאמורה היתה להצחיק אותך.

זו אינה תגובה לגיטימית לסארקזם שנועד להבהיר לך כמה שההתנהגות שלך מטופשת.

 

אתה יודע שהחיישנים מסוגלים לקלוט מכשולים רק מעל לגובה מסויים ? מה אחיך האוויל היה עושה אם ילד קטן היה משחק מחבואים ושוכב על הרצפה מאחורי המכונית ?

 

היה מסביר בבית המשפט שהחיישן לא צפצף?

 

אני מקווה שהשרשור הזה יעורר אותך ואת אחיך להבין את המציאות סביבכם, ושתתחילו להשתמש במוח שמותקן לכם בתוך הראש.

אפשר לכתוב גם בצורה כזאת את אותו הדבר בצורה מעודנת בלי מניפולציות לשוניות

תגיד - אם היה לך קרוז קונטרול ברכב היית מקפל רגליים לישיבה מזרחית - הרי לא צריך ללחוץ על הגז.

 

באותה מידה כשאתה נוסע אחורנית תסתכל במראות, תסתכל אחורה. אתה שם את החיים של אנשים בידיהם של חיישני חנייה מעפנים.

 

אחיך אשם, בקשר למוצר הפגום - יש אחריות לא?

 

מקווה שלמדתם את הלקח.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

יש פתגם האומר "חנוך לנער על פי דרכו".

כיוון שההתנהגות , הן של אחיך באופן נסיעתו והן שלך באופן הצגת הדברים ע"י הטלת אשמה מעושה על החברה שמכרה לכם את הרכב בלי שפשפשתם במעשיכם - היא טיפשית במקרה הטוב ומגעילה על פי כל אמת מידה - הצעתי שתגשו להתלונן על המוצר הפגום במקום בו קיבלתם אותו.

 

אין לך למי לבוא בטענות אלא אל עצמך.

פורסם

לגבי ההתקנה השאלה מאוד פשוטה.

 

למעשה כמה שאלות.

 

האם החישנים עבדו בכלל?

למשל-היה מינוס?

 

האם הם הותקנו בגובה המתאים ובמרחק המתאים זמ"ז ומהאדמה?

 

האם בכלל המקום שקיבלת בו מכה מוכלל בכיסוי של החיישנים?

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
לגבי ההתקנה השאלה מאוד פשוטה.

 

למעשה כמה שאלות.

 

האם החישנים עבדו בכלל?

למשל-היה מינוס?

 

האם הם הותקנו בגובה המתאים ובמרחק המתאים זמ"ז ומהאדמה?

 

האם בכלל המקום שקיבלת בו מכה מוכלל בכיסוי של החיישנים?

 

החיישנים לא עבדו כלל!! החיישנים תופסים כל דבר בגובה הפגוש ומעלה ותופס כ30 ס"מ מרחק מהצדדים.

אם החיישנים היו עובדים הארוע לא היה קורה.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

ואם מאזדה הייתה מרכיבה כנפיים מגומי על הרכב, לא היית צריך לתקן אותו עכשיו. צרף אליך את כל בעלי הלאנטיסים והגישו תביעה יצוגית.

בגלל אנשים כמוכם ישנן תוויות אזהרה כאלה מטופשות על מוצרים.

הנקודה שמנסים להבהיר לך ואתה לא קולט (עוד מעט יבוא הפטיש ובטוח תקלוט), היא שלא משנה איזו מערכת אלקטרונית תתקין ברכב, האחריות למה שיקרה היא עדיין עליך. אני נוהג בעיקר ברכב שיש לו מצלמה פנורמית מאחורה, עם שרטוטים של כיוון התקדמות הרכב על התמונה בהתאם לסיבוב הרכב. חוץ מזה, יש גם חיישנים שמקיפים את כל החלק האחורי, הקדמי, ופינות הרכב. עם כל זה, אני עדיין מסתכל במראות והחוצה מהחלונות, כי אם אני אדרוס מישהו, זו תהיה אחריותי, וזה ישב על מצפוני. קח אחריות ותפסיק לבכות כמו ילדה קטנה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

*** ציטוט מיותר נמחק. נא לא לצטט את ההודעה שמעליך ***

הבנתי כבר מההודעה הראשונה שאחי היה צריך להסתכל במראות!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

כעת כל שנותר לך הוא לתקן את הנזק ובמקביל לפנות למתקין על מנת שיסדיר לך את עבודת החיישנים.

 

ובא לציון גואל.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
נראה לי שיש מקום לתביעה נגד מח' היולדות בבית החולים.

הם מכרו לכם מוצר פגום. :roll:

במקרה הנ"ל, אני מסכים איתך ב-100%.

Veni Vidi Vici


×
×
  • תוכן חדש...