Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האמינות של הפוקוס


אלכס65
שימו לב! השרשור הזה בן 6322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אמרתי כולה שהוא לא מצליח למכור אותו ואתה כבר עשית שאמרתי שאין שוק לאוטו וכל זה.

 

1. אין לאוטו שוק

 

אהה. ברור.

 

ואל תגיד לי שההחזקה שלו נמוכה,סתם דוגמה למשל חלקי חילוף וטיפולים שעולים יותר כסף מאשר מאזדה או סובארו.

טיפולים עולים יותר כסף מאשר מאזדה ? הרי היבואן הוא אותו היבואן, אז תמחור שעת עבודה זהה בשתי המכוניות. אתה טוען שכל פעולה טכנית בפוקוס לוקחת יותר זמן ולכן עולה יותר ? בדקת ?

 

או שאולי עשית השוואה של חלק מול חלק בין פוקוס למאזדה 3 ולאימפרזה, וכך הגעת למסקנה הגורפת ? ברשימת חלקי החילוף של כל רכב נמצאים כמה אלפי פריטים. עברת אחד אחד ? או שהשווית עלות פקק רדיאטור של מאזדה 3 לעלות גיר אוטומטי של פוקוס, והיקשת מהפרט אל הכלל ? :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו גם אתה נכנסת לתמונה?

כן, בדקתי.

היה לו בעבר מאזדה והיא נגנבה לכן הוא נאלץ לקנות את הפוקוס.

הוא אמר לי מאיך שעולה לו, זה אחד הסיבות שהוא מוכר אותו.

 

והתכוונתי שאמרתי שאין שוק,הכוונה היא שאין שוק לאוטו שאתה מוכר אותו כאשר אתה קנית מליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שנכנס לתמונה ומתנהג כאילו היא רשומה על שמו בטאבו, זה אתה.

 

אתה מתבטא בהכללות ובילדותיות, מסיק מסקנות מופרכות על סמך מקרה בודד, מייעץ לשואל לא לרכוש פוקוס כי "אין לה שוק", ושניה אחר-כך מסביר שהבעיה בכלל אינה בפוקוס, אלא בעברה כרכב ליסינג.

 

אם אתה רוצה שיקחו אותך ברצינות, תתחיל קודם כל להתנהג ברצינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולה הסברתי באיזה מצב חבר של אבא שלי עומד זה הכל!

עשית אותי כבר מבין בפוקוס.

אני לא מבין בפוקוס כי אף פעם לא היה לי פוקוס, חוץ מחבר של אבא שלי ומפעם אחת שיצא לי לנהוג עליה לא אמרתי שום דבר נוסף.

רק נתתי לו דוגמה מה שכרגע קורה לחבר של אבא שלי כדי שידע שהפוקוס מליסינג אחרי זה יש בעיה למכור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די בטוח שאותו האדם שמנסה להפטר מהרכב כ"כ הרבה זמן לא מוכן להפחית במחיר הרכב, בדיוק כמו איזה תימני אחד מהשכונה שלי שמנסה שנה שלמה למכור סובארו B4 שנת 2001 יד1 !!! שזה אוטו מאוד מבוקש, אבל כבר שנה הוא מנסה למכור, אז אין שוק ? שטויות.

טיפולים יקרים ? מי סיפר לכם את זה ? בחברה שוחטים, סט מצתים מקורי לאוטו הזה זה יומיים עבודה שלי, אבל הסט הזה מחזיק ל60 אלף ק"מ, שמן 5W30 יש היום בכל רכב מודרני ואין מה לעשות גלון שמן יעלה בין 150-200 ש"ח תלוי מה שמת.

 

כמה קשקושים בתוך נושא אחד.

גילוי נאות: יש בבעלות המשפחה שלי פוקוס, שנת 2004 עלה לכביש ב2003 לא זוכר חודש, האוטו נרכש עם 58 אק"מ, טיפול 60 עלה לנו 900 ש"ח בערך על החלפת שמן ומצתים, היום האוטו עם 74 אק"מ, איפשהו אחרי 60 אלף עשיתי החלפת בלמים לבד בבית, מעבר לזה הייתה תקלה עם הרכב שהוא נתקע בדרך לאילת ממש במחסום ערבה והתחיל לגמגם, זה קרה גם בדרך חזרה מאילת, בנסיעות קצרות לא מצאנו בעיה אבל החברה החליפו במסגרת אחריות משאבת דלק, עד היום אנחנו לא יודעים אם התקלה נפתרה. סה"כ ? לך תקנה אם זה יותר נוח לך מקורולה, האחזקה לא תהיה שונה בהרבה זה לא הבדל של אוטו אמריקאי לקוראני.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו גם אתה נכנסת לתמונה?

תגיד לי בבקשה, מאיפה החוצפה להתבטא כאילו מישהו חייב לך משהו כאן? (שאלה רטורית, עדיף לא לענות)

הפורום הוקם על מנת להחדיר תרבות מוטורית בקהל הישראלי ולא על מנת שזייני שכל יוכלו להתחצף למשתמשים אחרים ובטח שלא למנהלים שעושים את מלאכתם נאמנה.

 

שבועיים חסימה, וכדאי שהמקרה לא יישנה.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפולים יקרים ? מי סיפר לכם את זה ? בחברה שוחטים, סט מצתים מקורי לאוטו הזה זה יומיים עבודה שלי, אבל הסט הזה מחזיק ל60 אלף ק"מ, שמן 5W30 יש היום בכל רכב מודרני ואין מה לעשות גלון שמן יעלה בין 150-200 ש"ח תלוי מה שמת.

 

מסכים! סט מצתים רגילים עולה בחברה משהו כמו 90 ש''ח וסט מצתים אירידיום עולה בסביבות 350 ש''ח ומחזיק 120 אלף/ק''מ. אני רוכש שמן 5-30 של וולוליין במרוכז, יוצא 110 ש''ח לגלון כולל מע''מ. החלפים זה שטויות, אפשר להסתד אם כמעט כל רכב. מה שכן, הביטוח שלו לא ממש יקר וזה פלוס.

 

BLUE JAY, אין קשר בין רמת גימור GHIA לנפח מנוע. רמת גימור הנ''ל מגיע גם 1.6 וגם 2 ליטר.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי פוקוס I כשנתיים וכיום יש לי פוקוס II כשנה.

 

בפוקוס הראשונה הלך גיר לאחר 15,000 ק"מ של נהיגה רגועה.

 

בפוקוס II בינתיים בסדר (40,000 ק"מ) מלבד הנעה קשה בבקרים קרים (האוטו מניע ולאחר כמה שניות מקרקר ונכבה). ונראה לי שהוא טוחן דלק (רכב צמוד, אז לא אכפת).

 

הפוקוס II נעימה הרבה יותר מהראשונה, פתח בגאז' יותר גדול, לוח שעונים יותר טוב.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה התייחסויות המבוססות על נסיוני הדל עם הרכב:

  1. אומנם לא הכי רלבנטי, אבל עדיין הנושא עלה פה: ראיתי במספר הזדמנויות - כולל בארץ - פוקוס אמריקאית. למעט פנסים שונים, הן מלפנים והן מאחור ופגושים מעט גדולים יותר, לא שמתי לב לשינויים נוספים. מצד שני, לא יצא לי להעיף מבט מקרוב.
  2. לא מדדתי את זה באופן מדויק, אבל אפשר לקבוע ברמת בטחון די גבוהה שהרכב (בגירסת ה-1.6) אינו הכי חסכוני בדלק, אפילו כשמדובר בנסיעה רגועה.
  3. מושבים לא הכי נוחים, אבל מרחב פנימי טוב. על אף שאני גבוה (מעל 1.80 מטר), אף פעם לא הרגשתי שחסר לי מקום כשישבתי במושב האחורי, וברוך השם אבא שלי חברה שלי אוהב להישען אחורה כשהוא נוהג.
  4. גיר אוטומטי די פרימיטיבי, אבל אפשר לחיות איתו בשלום ועדיף עשרות מונים על גירים מתוחכמים למיניהם כדוגמת ה-AL-4 המקולל מבית PSA.
  5. פה ושם תקלות קטנות ותמוהות כדוגמת חלון שנפל א-לה פולקסווגן.
  6. אבזור פנימי קצת מפגר ביחס לתקופתה, אבל עיצוב חיצוני יחודי (ואפילו יפה מאוד בגירסת ה-GHIA). לטעמי, מתיחת הפנים שבוצעה אי שם באיזור 2002 רק השביחה את העיצוב המוצלח מלכתחילה. אה, ויש גם יכולות דינאמיות לא רעות בכלל שדואגות לכך שתשכח שהאבזור קמצני משהו.
  7. מנוע 1.6 קצת חלש, במיוחד כשמשווים אותו לעומת מנועים בנפח זהה מתוצרת יצרנים אחרים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, התייחסת לדור ראשון?

 

כי בדור השני הרכב באמת יותר זללן בדלק, ומרגיש חלש יותר - תודות ל200 קילוגרמים נוספים במשקל, אך עם אותו המנוע (99 כ"ס).

בפוקוס דור ראשון שלנו היינו עושים משהו כמו 13-14 ק"מ לליטר (80% בינעירוני).

PUG-306 XSI MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן התייחסתי לדור ראשון, ועד כמה שזכור לי, הספק ה-1.6 עומד על 102 כ"ס.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...