Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מים נעלמים בטירוף..


eskilo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ברשותי סיאט קורדובה שנת 95.

לפני כשבועיים התייעצתי עם חברי הפורום בנוגע להחלפת מנוע או שיפוץ.

בסופו של דבר עשיתי "חצי אובר-אול"..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

שכולל החלפת רינגים, מובילים, גומיות ועוד כל מיני..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

עלה לי 2300 ש"ח..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

האוטו יצא מהמוסך ביום חמישי והרגשתי כאילו הוא חדש, הנסיעה הייתה חלקה, הוא היה חזק יותר וההילוכים עברו בצורה חלקה יותר, עד כמה שזה קשור לנושא..

שיפוץ המנוע התבקש מכיוון שבוכנה אחת לא עבדה והאוטו שתה שמן ומים ודלק בכמויות עצומות..היה עליי לבדוק שמן ומים כל יומיים..מים רוב הזמן לא היה חסר, אך שמן הייתי צריך למלא בכמויות...

ביום ראשון הרגשתי שמשהו לא בסדר..פתחתי מכסה מנוע ובדקתי שמן ומים..שמן לא חסרה אפילו טיפה, אבל מיכל המים היה יבש כמו המדבר. מילאתי מים ועשיתי סיבוב, בדקתי שוב והמים לא נעלמו..

בכל מקרה, עברו יומיים..

התחלתי להרגיש שהרכב חלש יותר, התאוצה, וההרגשה הכללית..

פתחתי מכסה מנוע, שוב- שמן לא חסרה אפילו טיפה..אבל מים היו חסרים המון..ועברו כולה יומיים..

מחר אני מתכוון לקחת את הרכב לבעל המוסך שעשה לי את השיפוץ שיבדוק את הבעיה..

אך אשמח אם מישהו יוכל לתת כיוון או רעיון..

בתודה מראש, הסנאי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבדוק מערכת קירור (רדיאטור , צנרת , משאבת מים , טרמוסטט, לחץ הפוך)

אסור שיחסר מים.

כמובן לחזור לזה שעשה לך את השיפוץ

האם עשה שיפוץ ראש מנוע? או רק החליף פאקונג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון נוסף, אתמול מילאתי מים ולא נהגתי ברכב, הבוקר ניגשתי לבדוק את כמות המים ושוב נעלמו מים..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

לגבי שאלתך זאהר, אני לא יודע לענות לך לצערי..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

מה שאני יודע כתבתי בהודעתי הראשונה..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

אני מתכוון לחזור אל אותו מוסך שעשה לי את השיפוץ..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

מעבר לזה, אבי אמר לי לבדוק במדיד שמן, האם יש בו רק שמן או גם מים, ואם אני לא טועה, נדמה לי שהיה שם שמן מהול במים..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

הוא אמר שאולי הוא לא הרכיב תשסתומים *** תשסתומים = את השסתומים. קרא את כללי הפורום, אחרת תחפש תחברים שך (תחברים שך = את החברים שלך ) *** כמו שצריך או משהו כזה..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

למישהו יש חוות דעת לגבי מה זה יכול להיות?מה הסיכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי (הלא מקצועית) בריחת מים כזאת אינטנסיבית נובעת רק מחיבור לא טוב

או קרע גדול מאוד בצנרת של מערכת הקירור

 

בכל אופן במקרים כאלה לא צריך לחשוב פעמיים, לחזור למי שתיקן .

Jealousy is misery, suffering is grief

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיון אחר לגבי הבחור שהרכב שלו שותה ליטר שמן כל 300 ק"מ נאמר שיכול להיות שהשמן והמים מתערבבים יחד וסתם נשרפים..וזה בגלל שהלך אטם ראש..יכול להיות שזאת הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הראש הלך לא בהכרח השמן והמים יתערבבו.

בכל מקרה תוציא את המדיד שמן ותראה אם השמן נקי או שהפך לתחליב לבנבן כתוצאה מערבוב עם מים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקי..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

חשבתי שהוא נוזלי מדי, אבל לאחר בדיקה הוא בסדר..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

אני מקווה שיהיה בסדר..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

בינתיים אני עוקב אחר העניינים..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה מזהה נזילת מים מתחת לרכב?

האם בזמן התנעת הרכב ישנה פליטה מוגברת של אדים/מים?

לא ו-לא..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

בסופו של דבר התברר גם שמילאתי כל הזמן מעבר למה שצריך ולכן הרכב היה כביכול "מקיא" את המים..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

חוץ מזה- הוא אמר לי שבפעם הראשונה שממלאים מים לאחר השיפוץ זה נורמלי שהם ייעלמו ומהפעם הבאה זה לא יקרה ושאני אעקוב אחרי העניין..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

אז אני עוקב ואעדכן בימים הקרובים..http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

 

*** עריכה - בפעם הבאה ייעלם השרשור ***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הוא אמר.

במידה ובוצע ניקוז אוויר ומילוי נוזל קירור אחרי שהרכב הגיע לטמפ' עבודה אזי לא צריך לקרות מצב שחסר מים ואפילו טיפה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטרף לדעתו של MARK 10, אם המנוע תקין הוא: לא "מקיא" מים והמים לא נעלמים. כמו כן אין שום סיבה שהתופעה תיעלם ללא טיפול מתאים.

 

עכשיו צריך רק לזהות לאן נעלמים המים. ישנן מספר אפשרויות:

1. נזילה חיצונית.

2. נזילה לתוך המנוע שנפלטת החוצה (אגזוז).

3. נזילה שנשארת במנוע (שמן).

 

אני מחזיק בדעה שנזילה חיצונית ברמות כאלה - לא הייתה נעלמת מעינך. לכן נותרה האפשרות לנזילה לתוך המנוע שנפלטת דרך האגזוז.

 

בקש מחבר לנסוע אחריך. מעניין איך נראת הפליטה מהרכב בזמן נסיעה.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כוונתי הייתה שהמים נוזלים לתוך המנוע ומתערבבים עם השמן. את הכיוון הזה כבר שללת בכך שאמרת שהשמן תקין ולא מעורבב עם מים.

 

אני מקווה שעכשיו אני ברור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...