Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בסחיבה בסוזוקי ויטרה!


aminia
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם!

ברשותי סוזוקי ויטרה שנת 96 אוטומט דגם מנוע G16B.

האוטו עבר 225000 ק"מ ללא בעיות מיוחדות.

לאחרונה האוטו לא סוחב , נחנק במיוחד בבוקר בנסיעה הראשונה אך גם לאחר שהאוטו

מתחמם יש בעיה של החנקות כאשר מנסים להאיץ בעדינות.

מאז שהחלה הבעיה עשיתי באוטו מספר דברים שלא עזרו:

1: הוחלפו פלגים וחוטי הצתה.

2:הוחלף פילטר דלק.

3: בוצע ניקוי מצערת + מנוע צעדים.

4 : בוטל ממיר קטליטי (נחשד כסתום).

5: נבדק במכשיר 4 גזים והנתונים תקינים.

במוסך כלשהו נאמר לי להליף שמן גיר (שהוחלף לא מזמן)ופילטר גיר שלא הוחלף לפחות מאז שהאוטו

אצלי(שנתיים).

האם לדעתכם זה יכול לעזור?

האם יש לכם עוד רעיונות מה לבדוק?

האם אתם יכולים להמליץ לי על מקום כלשהו שיוכל לפתור לי את הבעיה ( ממולץ מקום שמכיר ויטרה ובעל ציוד בדיקה מתאים).

 

תודה מראש

איתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש צורך לבדוק תזמון מנוע והצתה, מצב שסתום EGR, בדיקה עם שעון וואקום כפי שהציע אביב, בזמן עבודת המנוע לבדוק שאין בעיית קפיצי שסתומים, דליפות וואקום ודליפת שסתום קניסט, לחץ דלק ווסת דלק ומזרקים.

 

ולבדוק חיישן חמצן לתפקוד תקין שהוא לא 'עצלן'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום DAN

מה זה שסתום EGR והיכן נמצא?

כמו כן מה זה שסתום קניסט והיכן נמצא?

אודה לך על הסבר לגבי השסתומים הנ"ל ובמה הם עלולים לתרום לבעיה?

תודה

איתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נבדקו הדברים המתוארים ע"י מכונאי לפי ההסבר ולא נמצאה בעיה.

כמו כן הרכב חובר למחשב אך לא מתקבלת שום תקלה.

(האוטו עדיין לא סוחב- קשה מאד לפתח מהירות , יש לציין שהבעיה בולטת יותר כאשר הרכב בהילוך 3)

האם יש עוד רעיונות?

איתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק קומפרסיה.

בדוק בסיבובי סרק עם שעון ואקום מכני, היכן המחוג מצביע , האם יציב, אם קופץ, בין מה למה?

תן פול גז מכה קצרצרה . מהן נקודות המקסימום והמינימום של שעון הוואקום?

מה נתוני כל הגזים בסיבובי סרק?

מה נתוני כל הגזים ב2500סל"ד?

לבדוק האם אגזוז לא סתום.

לבדוק לחץ דלק.

לבדוק ספיקה!! דלק.

חזור עם תשובות ונתקדם. נא לדייק.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני שלום!

1-האגזוז לא גורם לבעיה ,היתי במכון לאגזוזים והוא חתך את האגזוז לפני הממיר ונסעתי כך ועדיין המנוע גמגם מאד.

2-לא כל כך הבנתי היכן אני מרכיב את שעון הווקום(האם לא במקום פלג?) ואם כן האם המנוע יעבוד

בזמן הבדיקה על 3 בוכנות?

3-הרכב נבדק ע"י מכשיר 4 גזים גם בסרק וגם ב 2500 סל"ד אין לי את הנתונים כתובים אך לפי הבודק

הנתונים תקינים (כרגע ביטלטי את הממיר כי חשדתי בו אך זה לא בגללו.

4-מחר אני אבדוק לחץ דלק וספיקה למרות שהמשאבה הוחלפה לפני חצי שנה (15000 ק"מ בערך).

תודה

איתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...