Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שעון וואקום מחברים לאחד מצינורות הוואקום שיוצאים מסעפת היניקה. לעומתו שעון קומפרסיה מחברים במקום פלאג, אוליי זה מה שמבלבל אותך. מהיכן בארץ אתה?

 

דני לפי תאורו נעשתה בדיקת ליקייג'. עדיין לדעתך יש מקום לבדוק קומפרסיה?

פורסם

ברכב בעל מחשב ניהול צריך להיות הרבה יותר קל לעלות על תקלות מסוג זה. אם לא נמצאו תקלות אין זה אומר שהעבודה מול המחשב הסתיימה. צריך ידע ונסיון להסתכל על נתוני המחשב בזמן אמת כשהאוטו עומד וגם בזמן נסיעה. מקריאת נתונים רלוונטיים סבירות גבוהה שאפשר לאבחן את הבעיה.

עדיין לא ענית מהיכן אתה בארץ. הסיבה ששאלתי היא שאם אתה מאיזור הצפון מומלץ בחום להגיע לחבר הפורום שכתב לך- דני זומרשטיין. דני הוא הבעלים של מוסך מצת אור בחיפה והוא מומחה רציני לאיתור תקלות של חוסר סחיבה.

 

לגבי ניקוי מזרקים, זה לדעתי הדבר האחרון שתעשה רק אם אין שום ברירה כיוון שהבעיות בדר"כ לא שם וכן יש סיכון בניקוי יזום.

 

כאמור הדבר הראשון שהייתי עושה זה בדיקה עם שעון וואקום מכאני.

 

בבקשה עדכן כשהבעיה נפתרת.

פורסם

שלום לכולם!

במזל טוב הבעיה נפתרה!!!!

היום היתי במוסך והוא החליט לבדוק מה קורה מתחת למכסה רצועת הטימינג,

לאחר פרוק המכסה והרצועה הוא שם לב שיש חופש קטן בפולי התחתון שיושב על הקרנק,

לאחר פרוק הפולי היה אפשר לראות שהקהיל שמחזיק את הפול לציר נטחן מה שגרם לחופש,

כתוצאה מהחופש היתה בעיה של תזמון לכן המנוע לא סחב.

העניין תוקן וכך גם בעיית הסחיבה.

תודה רבה לכולם על העזרה ומקווה שגם אני יוכל לתרום לכם יום אחד.

בברכה

איתי

פורסם
יש צורך לבדוק תזמון מנוע והצתה, מצב שסתום EGR, בדיקה עם שעון וואקום כפי שהציע אביב, בזמן עבודת המנוע לבדוק שאין בעיית קפיצי שסתומים, דליפות וואקום ודליפת שסתום קניסט, לחץ דלק ווסת דלק ומזרקים.

 

ולבדוק חיישן חמצן לתפקוד תקין שהוא לא 'עצלן'.

 

 

שיחקת אותה...!נתת למכונאי לקרוא את התגובה שלי? :lol:

פורסם

דן שלום!

אכן בעקבות מה שכתבת(וגם לפי שאר החברים) המלצתי למוסך היכן להתמקד בחיפוש הבעיה.

תודה

איתי

×
×
  • תוכן חדש...