Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עם ביצועים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הצורה שלו יותר מידי מבוגרת לדעתי.. משהו בסגנון של כל מה שנמע פה..

 

של האלפא?

חבל, דווקא לעניות דעתי יש לה בדיוק את האיזון בין בוגרת למרושעת/צעירה.

פזיזות היא מהשטן :evil: מהירות היא מהאל 8)

פורסם
הצורה שלו יותר מידי מבוגרת לדעתי.. משהו בסגנון של כל מה שנמע פה..

אפשר להגיד הרבה דברים על ה156 לטוב ולרע, אבל צורה מבוגרת? בשום פנים ואופן לא

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם
מיני קופר. (למרות שיש רכבים עם ביצועים טובים משלה).

 

הוא בחים לא ימצא מיני קופר, ב70 אלף ש"ח.

אפילו ב80 אלף.

 

הם נמכרות בהרבה מעל המחירון, ושאני אומר הרבה אז אני מתכוון ל20-30 אלף.

 

בכל מקרה, הרכב שלפי דעתי עונה לך על הדרישות זה הקליאו ספורט.

לתקציב שלך נכנסת MK2.

 

:)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
אלפא 156 2.5 - 192 כ"ס, יפה וגם אופה.

תבצע חיפוש, יש הרבה מידע לגביה.

1. בתקציב שלו הוא בקושי ישיג אחת משנת 1999. הן מבוקשות מאוד כיד שניה.

2. הטיפולים (מנסיוני) יקרים.

3. צריחת הדלק רצחנית (זו לא טעות - אני רציתי לצרוח כשראיתי 1:5 בחיפה ו-1:8 בינעירוני...)

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

לגבי צריכת הדלק, אתה די צודק, אבל שאני מדבר על אלפא, דברים שוליים שכאלו לעיתים נשכחים.

 

לגבי המחיר - כשאני שקלתי לקנות אחת, והתמקדתי ב98-99 דווקא לא היו חסרות מכוניות ראויות בתקציב. מה שכן, 156 2.0 ידנית מאוד נדירה.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

1:5 זה לא שולי, זה בתחום של האמריקאיות מה שעושה את אחזקת הרכב לבילתי נסבלת (לעומק הכיס הישראלי הממוצע), וגם אין סיכוי ש156 או 147 יכנסו לו בתקציב.... מניסיון. (הכוונה כמובן לאקזמפלר ראוי ולא כבשה שחוטה)

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

כנראה שהייתי צריך להוסיף :wink:

אם הרכב שלי היה צורך 1-5, השתלת מנוע 1.0 ליטר לא הייתה מאחרת לבוא.

 

לגבי התקציב- ה147 לא בהישג יד, אבל אני דווקא כן מצאתי מספר 156'ים ראויים בתקציב דומה.

כנראה שהכל תלוי איפה מחפשים.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
1:5 זה לא שולי, זה בתחום של האמריקאיות מה שעושה את אחזקת הרכב לבילתי נסבלת (לעומק הכיס הישראלי הממוצע), וגם אין סיכוי ש156 או 147 יכנסו לו בתקציב.... מניסיון. (הכוונה כמובן לאקזמפלר ראוי ולא כבשה שחוטה)

מה זה אמריקאיות?

איזה?

ישנן אמריקאיות לא זללניות יחסית.

הייתי רוצה לראות השוואה של מנוע יפני בנפח זהה ובעל ביצועים זהים בקו ישר שהוא לא זללן?

 

בלתי נסבלת?

עניין של עומק הכיס.

אין ממוצע,או שאתה יכול או שאתה לא.

לרוב אתה יודע למה אתה נכנס.

×
×
  • תוכן חדש...